אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השנה השחורה של הסלולר: 5,000 עובדים עזבו; ההכנסות צנחו ב-22%

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
חג שמח לפלאפון השנואה
אני מאחל לבעלי המניות של חברות התקשורת שיפסידו את הגרביים שלהם. יחס החברות שלהם משפיל עד עפר את האזרחים יחס העובדים כלפינו הפך בלתי נסבל. הבטחות שווא גניבות כספים. מנהלים שקרנים. אני מאחל להם קריסה עם כל הצער באנשים שיפוטרו. ואני שמשקיעים אחרים ייכנסו כאלה שכבוד האדם נמצא ברמה גבוהה. אז בייחוד לפלאפון אני מאחל לחברתכם חג של קריסה כלכלית והמון אהבה.
יורי | 15.03.13
33.
לא התפלתי שהנטישה הגדולה הייתה בפרטנר
פרטנר שבתחילת דרכה,הייתה לדעתי חברת הסלולר הטובה ביותר,הפכה עם הזמן לחברה של שחצנים,מתנשאים,והכי גרוע נותני השירות הגרועים ביותר,פעם קניתי רכב ממנכל אורנג' ולשם כך הגעתי לראש העין וראיתי איך העסק עובד,אני זוכר שפשוט השתוממתי,ראיתי את חדר האוכל המפואר עם סוגי הארוחות הרבים,ראיתי את חדרי הכושר,את אולם הקולנוע שהכסאות שלו נמצאים בערימה אחת גדולה ובמשיכה הם מתפרסים אל תוך האולם,ראיתי חברה רצינית ביותר,עד הרפומה של כחלון הם לא התייחסו אלי כלקוח,מעולם לא קיבלתי מהם טלפון שמציע לי איזושהי הטבה,מעולם לא חזרו אלי אחרי שהתלוננתי על בעיה כל שהיא,תמיד הם היו יקרים יותר,ולא עיניין אותם שחברה אחרת נותת מחיר טוב יותר,הם שיחקו אותה חברה רצינית שלא מתעסקת בקטנות,החברות האחרות לא הטרידו אותם.לכן כשקראתי את הכותרת של הכתבה הזאת עוד בעמוד הראשי ונשאלה השאלה מי החברה שהיו לה הכי הרבה נטישות,הימרתי על פרטנר,וצדקתי.אגב עד היום ההתנהגות השחצנית והמתנשאת שלהם קיימת
אבי מהגליל | 14.03.13
29.
בכלל לא שנה שחורה לחברות הסלולרי
1) בהבנה שלי עזבו את אוראנג', סלקום ופלאפון הרבה פחות אנשים ממה שהיו אמורים לעזוב, כך שהם צריכים להיות מאושרים מהרווחים שלהם. 2) רמי לוי וגולן טלקום דוקא רשמו עליה משמעותית בכמות הלקוחות וברווחים, כך שאם מדברים על חברות הסלולאר, חלק מהן הרויחו פחות וחלק מהן הרויחו יותר ובסה"כ היתה לכל ענף הסלולר שנה בסדר. 3) מי שעוד לא עבר משלוש החברות הגדולות ממש מוזמן לעשות זאת. המחירים שיקבל נהדרים, והקליטה על הכיפאק. אמנם שירות הלקוחות מזכיר קצת משהו עם ריח סובייטי אבל ככלות הכל - בשביל הכאילו שירות לקוחות של החברות הגדולות שילמנו פי כמה וכמה והכל ברמיה ובהונאה של עשרות סעי-פי סעיפים שלא הבנו אף פעם אבל המשמעות שלהם היתה רק אחת: שילמנו הרבה יותר ממה שהחבילה שלנו והסיכום שלנו עם החברה קבע. 4) לסיכום: אין שמחה כמו השמחה לאיד והיה לי ממש מעולה לשמוע על הפסדים ולא רק על הקטנת הרווחים. 5) לבי לבי על מפוטרי החברות. אין לי דבר רע להגיד עליהם ואני מקוה שימצאו עבודה טובה יותר במקום הוגן יותר.
מרסלו לרי | 14.03.13
25.
מופלא בעיני כל הנהנים מגולן טלקום...
עברתי לפני שלושה חודשים, ניתוקים בלי הפסקה, בעיות קליטה, אינטרנט זוחל (כולל חוסר אפשרות ל HOTSPOT) וחזרתי למפעיל הקודם. השירות היה סביר אבל לא פתרו את הבעיות, רק שלחו אותי כל הזמן למדריכים ברשת עם הוראות שכבר עשיתי מ DAY1 ועדיין יש בעיות...שאלתי עם חברים ואני לא לבד. אז ממש נשגב מבינתי כל הסיפורים על אלו שמעבירים 10 מנויים...
אסף | 14.03.13
24.
גודל החברות האלה והרווחים האדירים שלהן מוכיח עד כמה הציבור הישראלי פרייאר
וימשיך להיות פרייאר בכל דבר. בדיור, בכלכלה, בממשלה ובכל דבר אחר. החברות האלה היו אמורות לרדת בחצי ממה שהן היו. מה זה ירידה של 6% בלקוחות? זאת ירידה עונתית!!! ואחוזי הרווח שלהן עדיין יותר גבוהים משל אפל למשל! תגידו אתם נורמלים איפה עוד יש אחוזי רווח כאלו וזה עוד אחרי מאות עובדים מיותרים בכל חברה, ומשכורות עתק למנהלים. שום דבר לא השתנה! דברו איתי כשלאורנג' יהיו 1.5 מיליון לקוחות, זאת שנה שחורה!
חיים | 14.03.13
21.
לא הבנתי למה יש כאלה שעוד נשארו.
בכל אופן, אני מנוטשי אורנג'. היה לי ביג טוק. אני מאלה שמדברים בקושי שעה בחודש. זה היה נראה כאילו אורנג' ממש מתעקשים להעניש אנשים כמוני. כאילו, אם ימררו לנו את החיים אז נתחיל להתקשר לזרים ולשאול אותם אם יש להם מים בברז כדי לדבר יותר? מחיר דקת שיחה היה מטורף. פשוט מטורף. יותר יקר מלהתקשר לחו"ל. לא רק זה, הם עשו הכל, אבל ממש הכל כדי להקשות על הטעינה. תמיד זה באיזה חנות נידחת, עם מגבלת סכום, והמחיר כל כך יקר שתמיד נגמר הכרטיס באמצע. אפשר גם להתקשר למערכת אוטומטית כדי להטעין. אבל לא למענה אנושי. היתה תקופה שהם עשו ניסוי מטופש עם זיהוי קולי. כמובן שזה לא עבד. הכל, הכל כדי לא לתת שירות אמיתי. כדי שתרגיש סוג ב' ותתייאש ותעשה מנוי חודשי. שתשלם הרבה על כלום, אפילו אם אתה לא צריך. בקיצור, במקום 100 ש"ח בחודש, כעת יוצא לי כמעט 10 ש"ח בחודש. ו.. גם אם מחר אורנג' החברה היחידה בארץ, אני לא אעשה אצלם מנוי. ביום שהם ייסגרו, אני אחלק סוכריות ברחוב.
2 פחיות תירס | 14.03.13
17.
6 מנויים העברתי לגולן והיד עוד נטויה - זו המהפכה החברתית האמיתית
הכו בכיס את המנוולים שעשקו אותנו שנים ועיברו לחברות הקטנות. גולן - חברה שקופה ו"רזה" בלי נוכלויות ורמאויות. גולן אחראים למחירים השפויים שכ-ו-ל-ם משלמים עכשיו ב-כ-ל החברות. הלוואי ומהפכות דומות יקרו בעוד תחומים (בנקאות) במשק.
מהפכן חברתי | 14.03.13
14.
"שנה שחורה" עם רווח נקי של 478-698 מיליון ש"ח?!!
עדיין מדובר ברווחים נקיים מטורפים. שימו לב שההכנסות שלהם עוד יותר מטורפות - בסביבות ה-4.5 מיליארד ש"ח. ההוצאות שלהם זה על המשכורות המטורפות לבכירים וכדומה. אין סיבה שחברה סלולרית שלא יוצרת כלום תרוויח יותר מ-4 מיליון ש"ח.
זה כתבה בעיתון אצבעוני? | 14.03.13
12.
012 מובייל שהיא חברת בת של פרטנר אין כלל שרות לקוחות שפועל מעשית וזאת בניגוד לתקנות
פרטנר הקימה חברת בת 012 מובייל לסלולר שלמעשה לא נותנת שרות ללקוחותיה. אין שרות טלפוני ובצ"ט אינטרנטי לא עונים. זאת בנגוד לחוקים ותקנות. כך היא חוסכת בהוצאות ומצפצפת על ציבור הלקוחות. משרד התשורת שמודע לבעייה לא עושה דבר בנושא.
אלי | 14.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת