16. גם אמרו שהרכבת לבאר שבע אינה כלכלית!! משרד האוצר עשה רבות כדי לבטל את שדרוג הקו לבאר שבע בשנות ה-90!! אתם יכולים לתאר לעצמכם את העיר באר שבע ללא רכבת? זה מטורף רק לחשוב על זה! כל פעם שהרכבת הייתה מושבתת בגלל שיפוצים, האוטובוסים לא יכלו להכיל את כמות האנשים המטורפת למרות שהיה אוטובוס כל 5 דקות, רק להצליח לעלות לאוטובוס היה לוקח לי 40 דקות! ולא לדבר על שדרות רגר שהפכה להיות פקק אחד גדול מהכניסה לעיר ועד האוניברסיטה, וגם אז לצאת מהעיר היה סיוט אחד גדול, באר שבע ללא רכבת=אסון! אז תגידו לי הרכבת לבאר שבע אינה כלכלית? כך יהיה גם בכרמיאל ובעפולה כאשר הרכבת תגרום לכך שיבנו אלפי יחידות דיור בערים הללו ומספר התושבים בהם יוכפל והם יסתמכו על הרכבת על מנת להגיע לחיפה או לתל אביב! אני | 13.04.13 (ל"ת)
15. אין הצדקה כלכלית לרכבת הכמק כץ, מי שיש לו כוונות זדון זה אתה. שר רע, שכל העינין שיש לך זה לקבל שלמונים מהספקים כדי לבנות פרוייקט אומלל שאין לו הצדקה כלכלית כמו הרכבת לאילת שגם לה אין שום תועלת ותוכלת. טל | 10.04.13 (ל"ת)
14. השר מסיט את האש משערוריות המין שהתרחשו במשרד - למה לא גינה זאת? אני לאור שערוריות שכאלה - שערי לפחות היה מאפיר. סקסולוג | 10.04.13 (ל"ת)
13. אדוני השר אדוני השר, זה שיש לך קטע עם גברת ליבוביץ מגדרה זה לא מעניינו של הציבור. דוד הכי טוב | 10.04.13 (ל"ת)
12. השערוריה האמיתית היא איך אחד כמו כץ הוא שר בממשלה עסקן נלוז זו מחמאה עבורו עסקניהו | 10.04.13 (ל"ת)
11. אי הבנה לטענת שר התחבורה יש כאן אי הבנה. אך כולנו שמענו את שר האוצר הקודם שטיינבלוף טוען בקמפיין הבחירות של הליכוד שמצבנו הכלכלי נפלא ומדינת ישראל היא "אי של יציבות". אי של יציבות | 10.04.13 (ל"ת)
10. תחבורה יעילה תחזיר את ההשקעה במהרה כפי שאמר ד"ר שיינין, כשחייבים לקצץ תמיד קיצוץ בתשתיות תחבורה נראית כמו האופציה הקלה ביותר שהרי לא נראה את התוצאות "כאן ועכשיו" אלא רק עוד כמה שנים. אבל למעשה זו טעות איומה - באוצר לא מבינים שתשתיות תחבורה יעילות מעלות את ערך הקרקע ומשפרות את הכלכלה. לא רק רווח מיידי הוא רווח. לא מבינים את חשיבות התחבורה | 10.04.13 (ל"ת)
9. יש להבין - אף פקיד אוצר לא גר ולא יגור בצפון או בדרום אין להם כל עניין בפיתוח איזורים אלה. יש להם עניין בשימור הפער בין מרכז לפריפריה. דוד | 10.04.13 (ל"ת)
8. ל 1 - נראה שעל ועד הרכבת הוא הצליח להשתלט וועדי הנמלים אינם בשליטת משרד התחבורה. א"ב | 10.04.13 (ל"ת)
7. אולי קודם תעשה משהו לפני שאתה מתחיל מטיף לאחרים - השר הגרוע בממשלה עדיין לא ברור לי איך הוא שוב פעם נבחר לכהן כשר התחבורה 1.לא הצליח להשתלט על וועד עובדי הרכבת, אחרי שביתות של חודשיים במצטבר קיבלו מענק של 40 אלף ש"ח!! ותוספת של עשרות אחוזים למשכורת 2. הוספת מאות מצלמות מהירות בדרכים למרות שמחקרים מכל העולם מראים שמצלמות מגדילות תאונות ולא מקטינות! 3. השקעה אפסית בפרוייקטים חדשים של כבישים ומסילות ועוד ועוד פשוט בזיון שאדם כמוהו מכהן כשר ועוד בפעם השניה - לא עשה דבר עבור האזרחים במדינה אלא רק עבור עצמו ועבור הוועדים שבוחרים בו עידן | 10.04.13 (ל"ת)
6. לט צריך לשפוך מיליארדים על רכבת עמק שלא יהיו בה נוסעים. לא צריך להגדיל את הגירעון עם פרוייקטים לא כדאיים. יש מספיק תחבור בפריפריה! | 10.04.13 (ל"ת)
5. האוצר והרכבות בפריפריה לאחר ביטול גזרת הירשנזון הטמא שהקפיא את השלמת קו עכו כרמיאל בעקבות המלחמה ב2006 ראינו תנופת עבודות בקו. הטקטיקה של לפיד שחושב כבר על מערכת הבחירות הבאה בעוד1-2-3-4? שנים פסולה-כנראה שהספורט החביב עליו הוא רכיבת אופניים שכן הוא דורך למטה ומחייך למעלה. צפוני | 10.04.13 (ל"ת)
4. פקידודיסטן הפקידים הם השליטים האמיתיים של המדינה. נערי האוצר מכתיבים לשרים. היועצים המשפטיים מפחידים את מקבלי ההחלטת מפני חריגה כלשהי. והכי גרועים הם פקידי מינהל מקרקסי (זו לא טעות סופר) שכל יום שני וחמישי מקבלים החלטות חדשות. כל אי אפשר לעבוד. אמנם יש לשרים אובססיה של גזירת סרטים ופירסום בשלטים וכ"ץ ל טוב מפואד בנושא זה. אך יש גבול לחוצפה של הפקידים שמזמן משתינים מהמקפצה ולא חוששים מאמירות כגון זו המופיעה כאן - בהנחה שהיא אכן נאמרה אחד שיודע | 10.04.13 (ל"ת)
2. מחקרים הראו שלמי שסיים את לימודי הכלכלה האוניברסיטה יש רמות נמוכות של אמפתיה ביחס לאוכלוסיה הכללית, והצהרות האוצר האנטי-חברתיות מוכיחות את המחקר בנושא | 10.04.13 (ל"ת)
כץ נגד האוצר: ביטול מיזמי תחבורה - מהשערוריות הכלכליות הגדולות של המדינה
16 תגובות לכתיבת תגובה