9. זה לא רפורמה המושחת הזה עובד עלינו בעיניים. איפה ירוק היבואנים וייבוא אישי של מכונית מכל שנת ייצור יוסף המספר | 30.04.13 (ל"ת)
8. מעניין למה האוצר כורה לעצמו בור שייפול אליו הרי ההתהדרות ברפורמה הזו היא מלכודת עצמית: אין סיכוי לירידה משמעותית במחירי המכוניות ללא ירידת מיסוי כיוון שהמרכיב העיקר בהן הוא מס (למעלה מ50%) .האוצר לעולם לא יוותר על הפרה החולבת הזו ומיסי הרכישה אפילו יעלו. מכאן לא ברור מה נחפז שר התחבורה להתחייב לירידה של 20%. או שהוא חושב שגם היצרנים וגם היבואנים יהפכו למלכ"ר | 29.04.13 (ל"ת)
6. מחירי חלקי חילוף נאלצתי להחליף פגוש קדמי למוסטנג. מחירו בארץ. 18000. שח.....הבאתי את החלק מארהב ב 520$ Chris | 28.04.13 (ל"ת)
4. הטעיה עם כל הכבוד, מדובר ברעיון שלא יביא להפחתת מחיר. המענין הוא שדווקא ההערכה שהמחירים יעלו בעקבות שינויי המיסוי הירוק. היבואינם הפרטיים יחגגו על חשבון הצרכנים התמימים שכן, כל אחד יודע שיש הבדלים בין דגמים שונים. בהיעדר יציבות קל ל"עבוד בעיניים". בסופו של דבר הנזק יהיה גדול מהתועלת ) יועץ ליסינג | 28.04.13 (ל"ת)
2. רפורמה פרווה, לא תשנה דבר, דרושה רפורמה חזקה עם שיניים שתגרום לתחרות + הורדת מכסים עובדים עלינו | 28.04.13 (ל"ת)
הממשלה אישרה את הרפורמה בענף הרכב: המכוניות יוזלו ב-20%
9 תגובות לכתיבת תגובה