3. רוצים לחסוך ולא לזהם? סעו באופניים. מחירי החשמל עולים כמו מחירי הבנזין. זיהום הסביבה בייצור החשמל נשאר זהה לזיהום כתוצאה מהקידוחים וזיקוק הנפט. כל ההמצאות החשמליות נועדו לכישלון כי הן מנסות לשבור את חוק הפיזיקה: חוק שימור האנרגיה. אתם צריכים אנרגיה כדי להפיק אנרגיה ולכן זה יכשל. רוצים לחסוך ולא לזהם? סעו באופניים. עסקי אוויר | 28.05.13 (ל"ת)
2. זה רכב הרבה יותר פשוט ממנוע בערה פנימית! הרכב מאד יקר רק מהסיבה שכמויות קטנות עזבו את פס היצור. חלק מאד גדול ממחיר הרכב הוא עלויות הפיתוח. כאשר הרכב ייוצר בכמויות גדולות, וכאשר תיווצר תחרות דומה בענף, הוא יהיה זול יותר ממכונית רגילה. אורי | 25.05.13 (ל"ת)
1. מי שיזכה בזיכיון לייבא את הרכב יהפך בתוך 10 שנים למוביל בארץ הרכב הוא המתקדם מסוגו בעל טווח נסיעה פי 3 מבטר פלייס, בעל יוקרה פי 2 מהמקבילים לו מרצדס או יגואר ובסופו של דבר חוסך כסף ומטיב עם בעליו. אין ספק שהרואים את הנולד יילחמו על הזיכיון כי מדובר בפסגת הטכנולגיה בתחום ובעוד 10 שנים מהיום הם יישלטו בתחום הרכב בארץ. כבר היום נלחמים בכל המדינות על קבלת הזיכיון מטסלה וגם בארץ כבר שמעתי על 3-4 גופים רציניים שיזמו פניה ליצרן. מי שזה לא יהיה בהצלחה. אני ממתין בקוצר רוח ומניח שאהיה אחד מבעליו הראשונים בישראל. יוסי | 23.05.13 (ל"ת)
גם גיל שויד רוצה רכב חשמלי
3 תגובות לכתיבת תגובה