46. תמיכה בבטר פלייס אגסי אתה גאון - מיזם ענק וחבל שאין מעריכים את המוח היהודי ........במקום להספיד את בטר פלייס אולי הממשלה תגלה עניין ???? אולי חברת החשמל תרכוש את תחנות החלפת הסוללות ??? מקווה שתפנימו שזאת חובת הממשלה לתמוך בחברה- בהצלחה למצוא תומכים. אביבה | 03.06.13 (ל"ת)
45. היה כאן ניגוד עניינים למדינה שמרוויחה הון ממס הבלו המדינה לא רצתה לוותר על הכנסות נאות ממס הדלק (בלו) ולכן הערימה קשיים. אל תאמינו לנתניהו אפילו לא לרגע יודעי דבר | 26.05.13 (ל"ת)
44. היה ברור שזה יקרה-לא היה יתרון כלכלי משמעותי לרכוש רכב חשמלי של בטר פלייס אם היו חותכים המחיר בחצי - הייתה נהירת המונים וכסף היה זורם.. חבל | 26.05.13 (ל"ת)
43. סוף ידוע מראש כבר לפני שנה היה ברור שהעסק לא יתרומם. עם טווח נסיעה מוגבל כ"כ ותמחור לא משתלם, עם אגסי השחצן שפתאום מודח ואחריו עוזבים כל המנהלים. עם נסיון מגוחך ליצור מונופול על מכוניות חשמליות. ועם אפס היענות בשוק, וכשכל מי שנסע ברכב הזה על הכבישים היו אובדי (זו לא טעות כתיב) בטר פלייס בעצמם. הנסיון להפיל פתאום את האחריות להצלת המיזם הכושל על המדינה, ולצפות ממנה לרכוש רכב כזה לעובדי המגזר הציבורי או צה"ל, היה הדבר הכי שערורייתי ששמעתי, וטוב שאף אחד במשרדי המשלה לא התייחס לרעיון הזה. פשוט שיחזירו את הכסף למי שקנה (בטח לא יותר מ 20-30 לקוחות) ויסגרו את הבאסטה. אחד העם | 25.05.13 (ל"ת)
41. אם ביו מוכרים את הרכבים במחיר עלות ומרוויחים רק על המיזם שלה שזה שירות הטענה וסוללות הם היו מוכרים מאות אלפי מכוניות. אבל מה לעשות שהם יהודים טמעים? קובי | 25.05.13 (ל"ת)
40. חבל מאוד. הם בנו את כל התשתיות ויש להם לקוחות. הלוואי ומישהו יקנה את החברה וינהיג בה מודל עיסקי נכון והוגן. טל | 25.05.13 (ל"ת)
39. חבל מאוד, מיזם שהמדינה צריכה לעודד ולתמוך!! חווית נהיגה מושלמת, שום רכב בעלות הזו לא ייתן חוויה כזו עזרא | 25.05.13 (ל"ת)
37. החמדנות הכשילה את החדשנות. מחיר מפתה של מכונית וק"מ בשלב הכניסה לשוק היו מצילים את הפרוייקט חבל מאוד | 25.05.13 (ל"ת)
36. בטר פלייס - זה שם של בית לויות בדנבר קולרדו ובעוד כמה מקומות בעולם, Did you know the average cost of a funeral from corporate funeral homes in Denver is $9500-$15000? Don't be afraid to check around and see what your options are. We offer many alternatives without sacrificing exceptional service. אין ספק שלחברה שהייתה לה לידה כל כך מפוארת מגיעה לוויה מפוארת לא פחות, בהנחיית שמעון פרס, ובהשתתפות מנהל מקרקעי ישראל ועדות התכנון המקומיות והארציות שאשרו ותמכו בהקמת תחנות הטעינה בכל רחבי הארץ כבדרך פלא, רשות המיסים ומשרד האוצר שויתרו על מס הדלק למכוניות החשמליות - והתעשייה האוירית - חברה ממשלתית - שהזדרזה לקנות מהמנוחה כמה עשרות מכוניות - במקום קלנועיות איכותיות מקיבוץ אפיקים. יוסקה | 25.05.13 (ל"ת)
35. מטריף אותי כמה טפשים יכולים להיות אנשים.. לפני שנתיים נקלעתי לוויכוח סוער עם החמדנים ששמו כסף על הנדנדה הזאת בתקווה להתעשר ודמינו דמיונות בראשם ואפילו השוו את בטר פלייס לאפל הבאה... ואני כולה טענתי מי יקנה את המוצר ההזוי הזה שנותן לך רק כאב ראש במקום איכות חיים... כמעט והשתכנעתי... והים כולם יודעים מה שווה במטחנת כספים הזאת... אלדד שלו | 25.05.13 (ל"ת)
34. כמה זמן לוקח לגוויה הזאת למות? זאת חברת זומבי חוזרת כל הזמן מהמתים! יאלה לקבור אותה כמה ששיותר עמוק שלא נשמע עליה יותר ! בטר בלוף | 25.05.13 (ל"ת)
32. ההבדל בין חזון לשיגעון (גדלות) .....וכן, אני מקנא !!! חזון מיושם בצניעות ומתוך מחשבת תחילה. במקרה שלנו מדובר היה מראש בשיגעון גדלות שהוזן ע"י תגמול ענק ל"יזם", שי אגסי. תגמול שלא היה קשור בהצלחה או בהישג כלשהו חוץ מלקבל שכר עתק. ולכן.....כשמטרתו היחידה של המנהל היא לקבל שכר הוא יעשה מה שיגרום לשכר ולא מה שטוב לחברה. וכך היה !! ועכשיו 500 פתאים קנו מכונית שלא תוכל לנסוע, עשרות משקיעים איבדו כספם, מדינת ישראל איבדה את השקעותיה במיזם ולשי אגסי יש עוד כמה מליונים בבנק. חיים | 25.05.13 (ל"ת)
31. ל-29 - במקרה הזה, ממש לא נכון רוב הציבור בהחלט ראה. הבין מהתחלה שיש פה נסיון ליצירת מונופול וניצול ולא הרבה מעבר לכך. היחידים שלא הבינו את זה, זה המשקיעים למינהם שפינטזו על הכספים וחשבו שהציבור מטומטם. אז כמו שאנחנו רואים, הציבור לא היה מטומטם ולכן זה נכשל. חשבו שסיסמת הירוק תסנוור את כולם (ואגב הפקת חשמל זה לא בהכרח ירוק כלכך) אני לא מבינה בעסקים אבל בפעם הראשונה ששמעתי על המיזם הייתי המומה ולא הבנתי איך יש סיכוי שמודל כלכך לא אטרקטיבי יצליח. ומי האדיוט שיקנה רכב (וסליחה כנה מהרוכשים שכנראה נפלו בפח). יכול להיות שמודל דומה אחר - יצליח בעתיד ושיהייה בהצלחה!! אבל הוא חייב להיות להוות אלטרניטיבה ראויה וחדשנית שחוסכת ומשפרת תנאים לציבור. הציבור כן ראה. ממש לא בדיעבד. | 25.05.13 (ל"ת)
30. לאו הלך כל הכסף, כי לא הספיקו לייצר אלפי מכוניות?! משכורות?! טיולים?! וכמה מהכסף הזה הוא כספי ציבור?! עיתונאים-לעבוד! ליאון | 25.05.13 (ל"ת)
28. מקווה בשביל חברות אחרות שילמדו מסיפור הכשלון הזה. המודל להצלחה צריך להיות מבוסס על מוצר טוב שיהווה שיפור וחדשנות למוצרים קיימים. ועל כך שהצרכן ירוויח ויהנה מהמוצר שהוא מקבל. מה שהם ניסו לעשות היה מכוער ושקוף מדי. המדינה כיאה למדינה שמחפשת רק איך להוציא כסף מהאזרחים שלה ופחות מחפשת דרכים ליצור חברה משגשגת עם אזרחים שמרוצים מחייהם, כמובן שהתלהבה מהרעיון "הנהדר" שלהם. ותמכה והשקיעה בהם בהתלהבות. כולנו כמובן הפסדנו מהרעיון הכושל הזה. רעיון שאולי בגרעינו המאוד בסיסי הוא לא רע. אבל מעבר לזה רק ניסה להיות נצלני ולא תרם לציבור כלום. חוץ מפוטנציאל לעוד מונופול שישלוט באזרחים. וזה פשוט דוחה. מאחלת לחברות אחרות שילמדו מהסיפור הזה. מזל שאנחנו כציבור כבר פחות תמימים. די לתרבות הטייקונים והמונופלים ולזלזול בציבור ובאינטליגנציה שלו. | 25.05.13 (ל"ת)
27. כישלון ידוע מראש רכב יקר,בטח כשנמכר ללא הסוללה. מוגבל בטווח. מחיר מופרז עבור כל ק"מ(חיסכון זניח בטח כשיישנם רכבים רגילים עם עלות זהה). התחייבות לחברת בסגנון חברות הסלולאר של פעם. ובעיקר עם ישראל כבר לא פראייר,ולא מוכן לממן טייקונים כושלים,שאת עיקר הונם עשו בעזרת מנופול (עם עזרהלא מבוטלת של שרים ,חברי כנסת ופקידים מושחתים),או ע"י משאבי הטבע של כולנו. ערן | 25.05.13 (ל"ת)
26. ואף על פי כן נוע תנוע יקראו לזה "בטר פלייס" יקראו לזה שם אחר כלי הרכב החשמליים ימשיכו לנוע על כבישי ישראל למורת רוחם של המלעיזים. כהן דורון | 25.05.13 (ל"ת)
25. בטר פלייס כבר מתה מזמן. מה שחשוב עכשיו זה להפסיק את הזרמת הכספים של הפנסיות שלנו למיזם ההזוי השני שנקרא קורוס, כי הנחות ההקמה שלו מפוקפקות אפילו יותר מאלה של בטר פלייס, וההצהרות של מר עופר כל כך מגוחכות ( "מרצדס - חברה שאיבדה את דרכה...") שהייתי באמת צוחק בקול רם אלמלא הידע שבסוף אני אשלם מתוך הפנסיה שלי. אז אני קורא לכל המשקיעים ה"מוסדיים" - השקעת כספים בחברה לישראל, כל זמן שהיא מממנת את המיזם ההזוי שנקרא קורוס - היא עבירה על כל כללי הזהירות הנדרשים ממי שמנהל את כספי, ואני בטוח שיהיה מי שיתבע אותכם אם תשימו עוד שקל אחד בהשקעות אלה. שבת שלום. אלברט | 25.05.13 (ל"ת)
23. לת בונוסים לכל הנהלת החברה לישראל- הם כשרונות ששווים כל שקל אלופים בשריפת כסף בסגנון חופשי | 25.05.13 (ל"ת)
22. מה שקרה לבור פלס הוא פשוט מאוד שי אגסי ופקידי אוצר מיושנים רצו לבנות תשתית עושקת שכולנו נשלם כמו דלק על רכב שלא צורך דלק והם יכניסו הום לכיס,. יחייבו אותנו להשתמש בתשתית שלהם שיש להם מונופול עליה ויכולים לדרוש מה שרוצים. כמו חברת חשמל כזה. מה שכן אנו בעידן של קוד פתוח ומודלים אחרים שבהם לציבור יש כח לבחור ולשלם עפ צריכה ללא מחויבות. המזל שלנו שהשוק הגדול של אגסי הוא באירופה ושם קצת יותר קשה לעשות שחיתות ציבורית עם כמה פקידי אוצר ובברכת נשיא המדינה. שמח שלא יצא לפועל. יש אופציות הרבה יותר פשוטות וטובות באירופה שניתן לחבר יש לתקע. אבל איך המדינה תעשוק את תושביה ככה? יואל | 25.05.13 (ל"ת)
19. יום אחד קם אדם, אמר לעצמו, "איך אתעשר?" אהה! בואו ונקים חברה עם מודל עיסקי ללא שום סיכוי, שעובד אך ורק על "טוב ליבו" של האזרח שרוצה עולם ירוק, ומוכן לשלם על כך, והרבה. נוכיח לו בכל דרך אפשרית שלא שווה לו לקנות את המוצר שלנו, אבל נדאג שיזרום הרבה כסף לאנשים שלנו, שאחרי זה יחזירו לנו בצורה זו או אחרת, לבסוף, נפשוט רגל, והנה הרווחנו מליארדים שמשכנו מהחברה במשך כמה שנים, על חשבון כולם! רני | 25.05.13 (ל"ת)
18. בית ספר לעסקים : לא מוציאים לשוק מוצר לא מושלם !! משהו באמת חשב ברצינות שהישראלי הממוצע יקנה רכב שטווח הנסיעה שלו 100 ק"מ ? והרי ברור שהוא יגיע לעמדת החלפת המצבר ימצא שם ערס שיצא לאכול ויחזור עוד חצי שעה , ואנחנו נחכה ..... ומשהו באמת חשב שכאשר אני נוסע לאילת אני אחפש בדיוק את הנתיב שבו יהיו לי 4 עמדות להחליף סוללה . ועוד : נניח שני יוצא מת"א לחיפה , ולאחר עתלית יש תאונה על הכביש ויש פקק הזוי של עשרה ק"מ , ואני עם 30% מצבר , ואמאלה .....מה עכשיו . בקיצור מוצר חרא , מחיר לא אטרקטיבי , חוסר נוחות צועק לשמיים , בבית ספר לעסקים יכתבו על זה ספר : "עיוור מי שלא ראה " זהר זהר גלברט | 25.05.13 (ל"ת)
17. משקיעי החברה לישראל ייש לתבוע את החברה לישראל ואת עידן עופר על החלטתו להזרים ליפני כ4חודשים כ65 מיליון דולר להמשיך להחזיק את החברה מכספי החברה לישראל ולא כיסו הפרטי שעה שהיה ידוע כי ההזרמה לא תצליח להוציא את החברה מהבוץ. מהבוץ יוס | 25.05.13 (ל"ת)
16. יש!!! סוף סוף משהו טוב לפתוח איתו את הבוקר! סוף סוף משהו טוב לפתוח איתו את הבוקר! חברה נצלנית וחמדנית שהמדיניות שלה הייתה מההתחלה להשוות את מחיר "החשמל" למחיר הדלק, לחכות שמחיר הדלק יעלה ואז לשדוד את הציבור ולהתעשר על חשבונו(וכמובן בלי לשלם מס, כי מיסים מיועדים למעמד הביניים) מקווה שישארו בלי כלום ומאחל את זה לכל הטייקונים שחושבים שאנחנו מטומטמים. דן | 25.05.13 (ל"ת)
14. איזה מזל יש לי חשבתי לרכוש את הרכב במבצע של קלאב 365 , מסכנים מי שרכש רכב כזה. מזל | 25.05.13 (ל"ת)
13. עוד פרויקט גרנדיוזי בחסות המדינה שנוחל כישלון חרוץ. וכספי הציבור? נעלמו כלא היו. מקווה שתיפתח חקירה כנגד ההתנהלות הכושלת של המיזם הזה. ארד | 25.05.13 (ל"ת)
12. זה קורה כאשר במגביל חברת טסלה הולכת מחיל לחיל. כדאי להשוות מודלים עיסקיים. תחילת, אוטו פאר העיקר, בלי החלפת מצברים וטווח נסיעה מוגברhttp://www.realclearpolitics.com/articles/2013/05/24/tesla__solar_a_glimpse_of_the_new_energy_economy_118536.html?google_editors_picks=true פול | 25.05.13 (ל"ת)
10. לפני שנה ורבע, שאלתי את בטר פלייס לגבי החשש מפשיטת רגל. תשובתם "כל חברה יכולה לפשוט רגל" היה דיון עם נציג better place israel בפורום הרכב carsforum : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3314130#post3314130 וגם http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3504927#post3504927 לסיכום: חשבתי שבמינימום, בזכות הטבות מס ענקיות- המיזם יתרומם מספיק בישראל כדי להחזיר את ההשקעה במשך ה 4-5 שנים הקרובות, אם כי לא ישוכפל למדינות אחרות, ולבסוף ידעך בגלל נחיתות טכנולוגית של רעיון החלפת הסוללות. אבל עכשיו אני גם לא בטוח בקשר לזה. התשובות המתחמקות, הקושי במכירות, מהפיכת רכבי המיני החסכוניים, חוסר הרצון לקחת את סיכוני האי ודאות מהלקוח על עצמם, העיכוב החוזר ונשנה עם הלו"ז של פריסת תחנות ההחלפה, הטכנולוגיות המתחרות (טעינה מהירה מאוד) , שנאת השקשוקה בציבור, שנאת המודל של התחייבות כמו בסלולר, רכב לא מוצלח במיוחד, עלויות השקעה בתשתית גבוהות בהרבה מהצפוי, טווח קטן ביחס למה שפמפמו לנו שנים, והכי חשוב אולי- עלויות יצור גבוהות של הרכב כי הייצור לא הגיע להיקפים שהעריכו, מה שהורס את כל האטרקטיביות של החבילה לצרכן. נהג רגוע | 25.05.13 (ל"ת)
9. עכשיו בטח ערך המכונית יש שנייה יהיה לא לפי מחירון לוי יצחק אלא לפי מדד 1 טון ברזל ! אלטיזאכל | 25.05.13 (ל"ת)
8. המדינה צריכה לחכור מכוניות לכל המנכ"לים, בעלי תפקידים ובכירים בשרות הציבורי אם כל משרדי הממשלה, כולל הצבא ייקחו רכבי בטר פלייס למנכ"לים למנהלי מחוזות לבעלי תפקידים - בטר פליס תתרומם. מדובר על כ 3000 רכבים בסקטור הציבורי. לכולנו יש אינטרס להוריד את התלות בנפט. אבי מהצפון | 25.05.13 (ל"ת)
7. לי יש מכונית חשמלית שלהם ואני מאוד מרוצה!!! הנסיעה החלקה והשקטה, הידיעה שממחר האוטו יהיה שווה שקל וחצי, שעכשיו אף אחד לא יודע אם יהיו ברחבי הארץ תחנות החלפה, העובדה שעכשיו אף אחד לא יוכל לעמוד בעסקת הטרייד אין שהובטחה לי עוד שלוש שנים, השאלה אם בכלל בעוד שנה יהיה מי שיתחזק את עמדות ההטענה... מזל שבחרתי להיות חלק מקבוצה קטנה והזויה של חכמולוגים שיודעים הרבה יותר טוב משאר הנהגים בישראל. שי תפוחי | 25.05.13 (ל"ת)
6. בכישלון נובע קודם כל מהחמדנות... של המנהלים, המדינה. מכוניות לא היו אמורות לעלות מעל 50 אלף. זה היה מציף את השוק... גיורא | 25.05.13 (ל"ת)
5. איפה ההוא שכותב שהרכב החשמלי שלו נפלא? עוד ישן? למען האמת, איני רואה כל פסול ברכב חשמלי, אך גם אם המימון הנדרש יושג-מדובר רק בשאלה של זמן עד שהקרייסיס הבא ידפוק בדלתו של עידן עופר, שנגרר להשקעה מגוכחת של כספי הפנסיה שלנו-עם מר אגסי-שבנתיים נעלם מן השטח ויושב בביתו שמח וטוב לב עם הכסף מSAP וכבר הספיק לשח שאי פעם עמד בראש המיזם ההזוי. לאור זאת, מי שיקנה בשנים הקרובות את הרכב שלהם שם כספו על קרן הצבי...... רון גד | 25.05.13 (ל"ת)
4. איזה ביזבוז עצום של כסף/משאבים של הציבור!!! שפרס יקח פעם בחיים שלו אחריות על מעשיו ויצא לנו מהווריד. | 25.05.13 (ל"ת)
2. מי שקנה או משתמש ברכב זה יחזיק מתכת ללא שימוש - ערך אפס אין תיקונים ואין קניינ חזרה , החברה פשטה רגל זהירות | 25.05.13 (ל"ת)
דיווח: בטר פלייס תכריז בימים הקרובים על פשיטת רגל
46 תגובות לכתיבת תגובה