אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אם אשאר רק עם עמדת ההטענה הביתית אוכל לנסוע 100 ק"מ ביום בלבד"

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
רוב הקונים מקורבים
איני יודע מה התנאים של אותם מעט מקורבים שאינם עובדי החברה שקנו את הרכב. מה שברור שהציבור השפוי משלם המיסים אינו אמור לממן את ההחלטות המטופשות שלהם. שהרי מזה תחת כל מאמר רענן היו מספר לא מבוטל של טוקבקים שהסבירו למה מדובר בכשלון ידוע מראש
יודע חן | 29.05.13
43.
ישנם פתרונות חלקיים מסויימים.
למשל: -למכור את הרכב והמטען לכאלו שאינם נוסעים לטווחים ארוכים. אני מכיר לא מעט שלא עוברים טווח של 10 ק"מ מהבית בשום מצב. בעלי שני רכבים, אנשים מבוגרים וכו'... -להתאגד כל בעלי הרכבים וחברות הליסינג ולרכוש (בגרושים) את החברה. לתפעל אותה ללא מטרת רווח.
 | 26.05.13
36.
פיטרתם את שי אגסי? מגיע לכם
האיש היה בטר פלייס ובטר פלייס היא שי אגסי. בלי שי אגסי אין בטר פלייס וכנראה שבלי בטר פלייס אין שי אגסי (המשפט האחרון היה בדיחה למי שלא הבין) אז צאו להפגין למען ארץ נקיה יותרכנראה שחזון החשמל התחלף בחזון הגז.. אז עכשיו צריך מכוניות מונעות בגז? כדי שתשובה יוכל לקחת את המיליונים
ישעיהו אגסי | 26.05.13
34.
,תמיד אפשר להשיג סוללות בסופרים ואפשר גם כבלים ותודה לשמעון פרס
שמעון פרס חשב שמכונית חשמלית זה שיר וגם הסכם אוסלו זה טלהנובלה וחזונות כאלה הם חזיונות יש רעיון לחשמליות פשוט לקנות מכונית נוספת עם מטען וכך להטעין את החשמלית גם אחרי 100 מטר עלה והצלח נהג צעיר
ישראלי | 25.05.13
28.
100 קילומטר ביום אם יהיה לך מזל תיסע 500 מטר ביום
הסוללות ברמת העיקרון ועל פי חוזה שייכות לבטרפלייס ולא לבעלי הרכב. כלומר הבחור שחושב שהוא יסע 100 קילומטר ביום יכול למצוא את עצמו אחרי פירוק בלי "מנוע". תגיד תודה אם הרכב שלך יסע 500 מטר אחרי זה !!!. אן שיהיה לו מעמד יפה בחניה לשתילים או שהוא יצטרך להוציא הוצאה כספית נוספת ולקנות את המצבר (וזול זה לא יהיה). כואב לי על בעלי הרכבים החשמליים אבל אני רחוק מלרחם עליכם (טיפה קוראים ועושים ניתוחי כדאיות ומבינים שלא נכנסים להרפתקאה הזאת אם הרכב לא בליסינג - וגם אז עם הרבה התלבטויות).
Zoltrix | 25.05.13
22.
לי היה ברור שהפרויקט יכשל
היו הרבה נימוקים לכשלון, אבל הסיבה העיקרית הינה הקשר עם רנו ומכירת רנו משפחתית בלבד. המכונית מתאימה לחתך מאוד מסוים באוכלוסיה, אנשים עם מקום חניה פרטי וקבוע או בבית או במקום העבודה עם אפשרות להציב נקודת הטענה. הטעות של בטר פלייס היתה בחירת מכונית משפחתית ולא מכונית עירונית קטנה עם שני מושבים , אז היה סיכוי יותר גדול להצלחה.
חכם בדיעבד | 25.05.13
20.
עזבו שטויות
ניחא להשאר עם רכב שמסוגל לעשות רק 100 ק"מ ,יש לא מעטים שהיו יכולים להסתדר עם אחד כזה. הבעיה האמיתית היא ששווי השוק של הרכב ירד היום ל-0 ש"ח ,כי מי באמת יהיה מוכן לרכוש היום אחד כזה? בייחוד בהתחשב בעובדה שכולנו יודעים שסוללה נטענת משומשת ,הקיבול שלה יורד דרמטית במשך השנים ,ועם ההכרזה על פשיטת הרגל ,גם לא יהיה מי שיחליף אותן לחדשות.
אחד שיודע | 25.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת