5. הרבה יסכימו לקנות את המכונית מתוצרת רנו אם לא יחייבו על טעינה, כמו בטסלה לכל אחד יהיה מטען בבית ויהיו מטבע הדברים תחנות דלק שיאפשרו גם הטענה מהירה, כי זה שוק חופשי, כמו בהרבה סוגי מכוניות חשמליות בארה"ב אין פה שום בעיה, רק הזדמנות | 27.05.13 (ל"ת)
4. תתקבצו בפייס או בוואטסאפ ותטעינו בבית של החברים בקבוצה... גבשו מנגנון שיפוי. נניח שאתה נוסע לת"א... יש שם מישהו שיש לו בבית עמדת טעינה... תטען ממנו ... מחר מישהו יטען ממך.... אריה | 27.05.13 (ל"ת)
3. כדאי לבעלי הרכבים להתאגד לקבוצה עם כוח כי טובים השנים וכו' גם כדי למצוא פתרונות וגם כגוף שיוכל להיות חזק נגד ולמיצוי זכויותיהם כי כל אחד שווה אחד בלבד ללא הכוח של הקבוצה. כ.כ לחשוב על שיתוף לכל אחד שיש עמדת הטענה אפשרות לאפשר לאחרים לטעון בתאום כדי להגדיל את טווח הנסיעות וכו'. אולי כך גם ימצא פתרון שיאפשר גם לפתח את השווק לעתיד ובכך יהיה ערך טוב יותר להחלפת הרכב בבוא העת. הענין העיקרי שבלם את החברה וימשיך לבלום בעתיד הוא תחנות הטענה מועטות צריך למצוא שיטה להטענה עם מכשיר זול וקל שיתן לכל אחד להמשיך טעינה בסביבה שבה ישהה ושוב יוגדל טווח הנסיעה (הלוך, טעינה, ושוב). כ.כ בשינוי טכני לסוללות בעלות הספקים יותר גדולים , יש כאלה כבר בשוק האמריקאי. אז תפתחו קיר בפייסבוק או מייל וכו' וקדימה לעבודה. אז בהצלחה וכל טוב חברים. נביא השקר | 27.05.13 (ל"ת)
1. יש פתרון! כל מה שנותר לעשות עכשיו הוא להחליף את מערכת ההנעה החשמלית במנוע ות"ה רגילים של רנו פלואנס - (עניין של 40-50 אלף ש"ח....) ובא לציון גואל! (ויש גם בונוס! במקום שהתפנה לאחר הוצאת הסוללה הענקית ממקומה, אפשר למשל להתקין מיכל דלק ענקי, (שייתן למכונית טווח נסיעה אדיר של כ- 2,000 ק"מ). משה יוגב | 26.05.13 (ל"ת)
בטר פלייס: מי יטפל בלקוחות ומה יהיה עם רנו?
5 תגובות לכתיבת תגובה