9. כדאיות רכב חשמלי רכב חשמלי בגודל סופר מיני (ניסאן ליף) יכול להיות הצלחה בישראל לפחות כמו בנורווגיה אם טווח הנסיעה יעמוד על 200 ק"מ, המדינה תבטיח שעלות החשמל לטעינה תהיה זהה למחיר החשמל הביתי אם הטעינה תעשה בשעות השפל (בין 17:00 ל - 8:00 למחרת היום), ומחיר המכונית לא יעלה על 150,000 ש"ח. בתנאים אלה יהיה טוב גם לצרכן שיוכל לנסוע בעלות של כ - 10 א"ג לק"מ, לחברת החשמל שתמכור יכולת יצור בשעות המתות, למדינה שתפחית את זיהום האוויר בהתאם להתחייבויות שלקחה על עצמה וכמובן לכל מחבקי העצים למיניהם. momo | 28.05.13 (ל"ת)
7. הרכב החשמלי רחוק מלהיעלם למרות אי הצלחת בטר-פלייס, כל הכבוד למי שיקח זאת על עצמו. אריאל | 28.05.13 (ל"ת)
6. הייתי בונה ארגז מעל עם תאים סולרים כמובן מסדר שנאי מתאים לאוטו אבל ככה יטען בזמן חנייה בכל מקום וגם ייסע בעיר רק על הקונסולה שנבנה בכל מקרה יש להתחיל ליישם בחוקה המרת רכבים כמו בארהב רכב בנזין מומר לחשמל או גז -ככה נחסוך כולם צריך בכללי לשים לכל אורך כביש החוף תאים סולרים לחשמל שוטף למדינה ואת הירוקים יפצו בזה רק שיגידו שעיי כך יש פחות זיהום ממציא | 27.05.13 (ל"ת)
5. המדינה לא תסכים. אין מצב לטעינה לא מנוהלת בתעריף הרשת. המדינה לא תאפשר בידול תנאי לתהליך פירוק בטר פלייס, המדינה תחייב את בטר פלייס לרכוש חזרה את כל הרכבים ולגרוט אותם אורי | 26.05.13 (ל"ת)
4. ג׳ינרג׳י ללא פרסום ובהוצאות שפויות הם על המפה כשתי את הצוות של ג׳ינרג׳י להרה דינמית עם חזון ויכולת אדירה מאמין שתצליח להרים הפרויקט ללא בעיות. רונן | 26.05.13 (ל"ת)
3. ג׳ינרג׳י חברה קטנה עם חזון ויכולת תגיע רחוק בעבר הרחוק ביקרתי במשרדי החברה. מדהים מה עשו עם צוות מצומצם וחזון. החברה האלה יגיעו רחוק. רענן | 26.05.13 (ל"ת)
1. מעולה. קחו בעלות על נושא ההחלפה והשרות בניתוק מהחובות שלהם. ההשקעה נעשתה כבר. יוזמה ברוכה | 26.05.13 (ל"ת)
פיתרון ללקוחות בטר פלייס? המתחרה ג'ינרג'י מציעה לספק חשמל לרנו
9 תגובות לכתיבת תגובה