אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בנט וכץ: מתנגדים לפגיעה בתחרות על שירותי הקרקע בנתב"ג

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
רשות מדהימה
רשות שדות התעופה ממסדת העסקה מנצלת בתחומה ובכלל זה העסקת עובדי קבלן, עובדים זמניים המועסקים בחוזים לתקופות קצרות המבטיחות שלילת זכויות (9 חודשים) כשכעבור תקופה - עובדים אלו נקלטים מחדש ונפלטים בסבבים קבועים (מכיר אישית עובד שעבר את התהליך מעל 3 שנים כתהליך מובנה). במקביל - עושקת את הזכיינים ("שותפי פעילות") תוך גביית סכומי עתק שמבטיחים מצב דומה גם אצלם (איך חברה יכולה לשפר שכר של עובדים אם היא נאלצת לשלם 12 מיליון ש"ח בשנה עבור זיכיון שיאפשר לה פעילות בשדה במקביל לתשלומים עבור שירותים שהרשות מספקת בעצמה תוך שלילת הזכות של החברות לספק ותן בעצמה (שינוע מטענים, העמסה, חיבור שרוולים ועוד). תעשו טובה - כשיצא המכרז - חפשו את ההערות בהן הרש"ת אוסרת על החברות לפעול בסעיפים סטנדרטיים בחוזה IATA שב-AHM - AIRPORT HANDLING MANUAL. המכרזים האלה כבר מזמן אינם מכרזים אלא, בפועל, סחיטה תחת האיום שבהיעדר אלטרנטיבות בארץ - הצעה נמוכה - משמעותה סגירת החברה והפסקת פעילותה (אין שדות תעופה אחרים)... אם תחפשו את הכסף - תמצאו אותו בהנהלת הרש"ת ובפרוייקטים בזבזניים שונים
 | 29.05.13
1.
מישהו חייב לעצור את רשות שדות התעופה
מדובר בתאגיד ציבורי שבמקום לפעול לטובת הציבור ולהתמקד באספקת שירותים הפך את עצמו למרכז רווח, שכל מטרתו לצמצם הוצאות ולהגדיל רווחים על חשבון ציבור המשתמשים. מדובר הרי במונופול מושלם, שמפעיל שדה תעופה בינלאומי אחד בשביל מדינה שלמה, ובכל זאת מתנהל כאחרון חנויות המכולת ומנסה לגרוף כל שקל אפשרי של רווח על חשבון הנוסעים השבויים. מישהו חייב לבלום את זה.
מומי | 27.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת