12. רב תודות להוזה הרעיון - שמעון פרס!!! כמיטב המסורת שמעון לא מאכזב. כל הגיג שלו נדון לכישלון. חבל עלינו. | 28.05.13 (ל"ת)
11. סיגל רוזן רכב.... אם השם שלה היה סיגל רוזן רכב חשמלי...אז בכלל הייתי רגוע... לקוח עצוב | 28.05.13 (ל"ת)
10. אל תתנו לחברה לקרוס הניסוי חשוב וטוב, יועיל למדינה שהידע שנצבר לא יאבד, יועיל לסביבה, ויועיל לשוק התחבורה. יש מקום למדינה לקחת את המיזם ולנסות להמשיכו הלאה. אותו דבר קרה עם פרויקט אירידיום של מוטורולה, בסוף ימצאו את המודל הנכון וגם כנראה תפותח בטריה טובה. לכן יש להמשיך את הרעיון ולא לתת לו לפול. חשבו על כך שרוליק | 28.05.13 (ל"ת)
9. הנפגעים העיקריים הם העובדים ששרדו ונלחמו על לחמם בחצי שנה הארונה.. בעוד יומיים לא יקבלו משכורת | 27.05.13 (ל"ת)
6. ושוב בקשה לסיוע מהמדינה - עוד כספי ציבור לזרוק לבור ללא תחתית הביזבוז "בבטר פלייס" הינו רק דוגמה להתנהלות כושלת ובזבזנית בתחומים רבים (צבא, ביטוח לאומי וכו') שנופל על כלל אזרחי המדינה. "בטר פלייס" היא פשוט סיבה נוספת מיני רבות ליוקר המחייה האבסורדי בארץ ישראל! | 27.05.13 (ל"ת)
4. מסכנים , הולכים לקחת להם את הבטריות... כנראה יחייבו את הלקוחות - או להחזיר את הסוללות או לקנות אותם, דבר שיקפיץ את מחיר הרכב לסביבות ה 170 - 200 אלף. אני במקומם לא מחזיר את הבטריה ! הבעיה היא שהם לא יכולים לברוח רחוק ( עם טווח של 100 קילומטר ). באמת מסכנים...אולי עדיף פשוט לזרוק את הרכב במקום. שגיא | 27.05.13 (ל"ת)
3. כל הרעיון שבו בעל הרכב תלוי בחברה מרחוק זה הזוי... רעיון שנדון לכישלון... וגובל בחוצפה. מי שקנה את הרכב היה צריך לשאול את עצמו שאלות מהותיות למקרה שהחברה תפשוט את הרגל... לא היה חכם לקנות. ג'וני | 27.05.13 (ל"ת)
1. אפילו את השותף למייזם לא עדכנתם במצב? בזיון של התנהלות !! ככה מתנהלים בעסקים בינלואמיים? הם קראו בעיתון על המיזם שקרס? ככה עידן עופר אתה מנהל עסקים בינלאומיים ולא מודיע לשותף הבכיר והיחיד שלך למיזם חברת רנו? לא יפה וככה לא נוהגים!!!! ביזיון של התנהלות מצד בטר פלייס | 27.05.13 (ל"ת)
עו"ד סיגל רוזן-רכב מונתה כמפרקת זמנית של בטר פלייס
12 תגובות לכתיבת תגובה