7. מחיר רק המחיר מהווה פה פונקציה. כלקוח, אם המחיר של האופנוע יהיה דומה למחיר של אופנועים מאותה קטיגוריה, אקנה בלי לחשוב פעמיים. השאלה, אם היבואן ירצה להיות חזיר או לא. יש לו פה הזדמנות לשבור את השוק יוסף | 11.06.13 (ל"ת)
6. יש מצב שזה יהיה מוצלח, זה תלוי אז מה יצא לנו: * אפשר לתדלק בבית בעלות של שקלים ספורים * אחזקה אפסית, לא צריך לטפל במנוע, אין גיר * טווח נסיעה סביר * עוצמה סבירה * ביטוח במחיר נמוך מה חסר? מחיר הוגן. אז יבואן יקר, יש לך כלי שעלות האחזקה שלו היא אפסית, אם תתן מחיר שובר שוק ושירות ברמה גבוהה (הרבה כלים לרכיבות מבחן, תופיע בארועים של דו גלגליים, תתן יחס ללקוחות) אז יש לך כאן מוצר מהפכני. מיכאל | 11.06.13 (ל"ת)
4. לאחד אני לא חכם גדול אבל את השוק בדקתי חוץ מזה לא נצליח לא נורא יש רזרבות וגם מה למרוח אחרי ה 500 מיליון הראשונים אתה לא חושש הבנת את זה ברוך DDR products | 10.06.13 (ל"ת)
1. תגיד "יזם" את השוק בדקת? בדקת למה יבואנים בעלי יכולות כלכליות וכמובן כאילו שלא, לא הצליחו? אתה יודע בכלל כמה אופנועים נמכרים בישראל? אתה יודע את מצב הענף? אתה יודע שהשוק בדואופול. אתה מבין את המשמעות יזמיקו? תחליף תיועצים שלך. אחד שמבין | 10.06.13 (ל"ת)
מגעים ליבוא האופנועים החשמליים של ZERO MOTORCYCLES לישראל
7 תגובות לכתיבת תגובה