אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפרקת בטר פלייס: "יש 25 מתעניינים שונים ברכישת חלקים של הקבוצה"

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מחיר ניסאן ליף - תגובה ל 4
מחיר ניסאן ליף (ללא החזר מיסים) בארה"ב הינו כ- 33 אלף דולר. המחיר שהדילר קונה אותה הינו כ 28 אלף דולר. משלוח ימי לישראל הינו 2000 דולר, עד עכשיו כ 30 אלף דולר , שעליהם יש להוסיף 8% מס קניה. מעבר לזה, יש הוצאות מול הנמל,ערבויות מכס,בירוקרטיה במשרד התחבורה, שיווק ומכירה. על הכול יש להוסיף 18% מע"מ. אם תעשה את החישוב תגיע שלפני רווח ליבואן, המחיר המינמלי הינו כ 150 אלף ש"ח. מאחר ורכבים שאינם נמכרים בסיטונאות יש בדרך כלל רווח של לפחות 20 עד 25 אחוז, אני מאמין שלא סביר שמחיר ניסאן לייף יהיה מתחת ל 180 אלף ש"ח וסביר יותר שיהיה באזור ה 200 אלף ש"ח. אם אתה מוכן, אני אשמח לקנות ממך אופציה לרכישת ניסאן לייף ב 135 אלף ש"ח.
לירן | 14.06.13
4.
לגאון מ 1
בעוד חודשיים מגיעה הניסאן ליף, זאת יכולה לעשות ללא טעינה 200 ק"מ, מחירה בשוק יהיה בין 125 ל 135 אלף ש"ח, טעינה מלאה בבית עולה 12 ש"ח, עכשיו ספר לי מי ירצה לקנות רנו מעפנה של בטר פלייס שנוסעת בקושי 100 ק"מ? בטר פלייס זהו חטא ההיבריס של החברה לישראל שי אגסי ומי שנתן להם להשתמש בכספינו לצורך המגלומניה שלהם, וראה ערך טסלה מלפני שהתחילו להיתקיים בטר פלייס, אם כבר להשקיע אז ברכב השטח של מהנדס הרכב שהמציא את רכב השטח הטוב בעולם (הוא ישראלי וחי בארץ ושכחתי את שם הרכב שמטפס על קירות).
קובי | 13.06.13
1.
אז מעמידים 300 רכבים למכירה פומבית? כולל סוללה פרטית? יכול להיות זול ומשתלם למוניות וכרכב שני
מדובר על הוצאות חודשיות של 150 שקל על חשמל, אפס שקלים על דמי מנוי לבטר פלייס. ביטוח 300 שקל בחודש. טיפולים יחסית זולים. בקיצור 1000 שקל בחודש פחות מרכב בנזין. יש לזכור- הסוללה מספקת רק 120 ק"מ בלי תחנות החלפה, ואחרי 5 שנים משהו סביבות 90 ק"מ בלבד. אבל שוב- אם הרכב כולל הסוללה נמכר מהניילון ב 100,000 שקל ואחרי 5 שנים נמכר כיד שניה ב 40,000 שקל, זה סבבה. במשך ה 5 שנים האלה חוסכים כ 60,000 שקל ביחס לרכב בנזין, ואילו ירידת הערך דומה. הרכב חשמלי ולכן מספק את התאוצה המירבית שלו בלי רעש בכלל ובלי לחכות לקיק דאון.
אזרח | 13.06.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת