אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דילמת החדשנות הישראלית: waze ובטר פלייס כמשל

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
כותב יקר - לא הבנתי מי אתה ומה אתה עושה בחייך
ציטוט: הכותב הוא חוקר בכיר ועומד בראש תחום המרכז למצוינות תעשייתית במוסד שמואל נאמן אבקש הסבר למשפט: "עומד בראש תחום המרכז למצוינות תעשייתית" וכי איך אפשר לעמוד בראש תחום המרכז למצוינות? תחליט: או שאתה עומד בראש המרכז למצוינות או שאתה ראש תחום __________ (מצוינות תעשייתית?) במרכז למצוינות או שאתה ראש תחום __________ (?) במוסד שמואל נאמן תודה ובהצלחה
ע. לציון | 27.06.13
3.
ההבדל העיקרי הוא בחזירות
כל הקונספט של בטרפלייס התבסס על חזירות כלפי הלקוחות. יכלו לקרוא את זה במאות טוקבקים במהלך השנים. כולם שנאו אותם כי הם לקחו רעיון טוב והפכו אותו ללא כדאי. וכך הרגו אותו. ווייז באו ללקוחות בחינם עם תועלות ענק וזכו מההתחלה לפירגונים ושותפות. זה הסוד.
קובי | 22.06.13
2.
זו ההשוואה הכי הזויה שקראתי אי פעם
מה הקשר בין פרויקט של יצירת אפליקציה בודדת, שזה משהו שאפילו נערי תיכון עם ידע ותעוזה מספיקים יכולים לעשות וגם עשו לא פעם, שמציע שרות בחינם, לבין הקמת תשתית יקרה ביותר של תחנות תדלוק בחשמל כשקיים מכשול שאין אף רכב חשמלי בארץ ודורש מהצרכנים לסכן 100 אלף ש"ח? בוודאי שלרשות ווייז עמדו סכומים מועטים יחסית לבטר פלייס, המשימה שלה קלה לעין שיעור מהמשימה של בטר פלייס. ואולי בכלל 67 מיליון דולר זה סכום אסטרונומי עבור פיתוח אפליקציה והמפתחים של ווייז ביזבזו כספים רבים בדרך? קל מאוד לקטול מיזם שכשל ולשבח סטארט אפ שביצע אקזיט מוצלח. החוכמה היא להבין את הסיכונים והסיכויים ולא להשוות בין חברות שאין ביניהם כמעט שום דבר משותף, במיוחד לא במישור הסיכונים והסיכויים.
איציק | 22.06.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת