26. עיריית ת"א תכשיל את הפילוט כדי שתמשיך לתת קנסות חניה למכוניות בעיר... שקר הקוואדרסייקל | 29.06.13 (ל"ת)
24. מעולה ... רכב זעיר לעיר שיושכר תמורת 15 שקל ל- 30 דקות לא צריך חניה ... לא צריך דלק ... לא צריך ביטוח ... לא צריך לממן 125,000 שקל ולהפסיד 10,000 שקל בכל שנה .... פשוט, סע ותשאיר את הרכב בתחנה הקרובה ... הנצילות היום של רכב פרטי היא כ- 5% כאשר 95% מהזמן הרכב חונה ברחובות העיר ... 1,000 מכוניות כאלו יחליפו 100,000 מכוניות שחוסמות את העיר ... מאות אלפים ימכרו את המכונית ... יורם מראשון | 27.06.13 (ל"ת)
23. ולמה רק לעריית תל אביב מותר להתעשר???למה לא מאשרים מייד????! חוסמים אפשרות לייבא כלי רכב חסכוניים שמאושרים בכל העולם בכדי לאפשר לעריית תל אביב להשכיר לנו בפי 4 מדוע??? יואב | 27.06.13 (ל"ת)
22. לא שווה לי אם לא אוכל לנסוע לעבודה בהרצליה פיתוח (ובעצם אני צריכה חשמלית כזו) הרכב האידיאלי מבחינתי הוא דבר כזה עם דלתות, מושבים קטנים מאחור והנעה חשמלית כדי להגיע לעבודה ולסבבי ילדים וקניות בצ'כונה ! תושבת רמת החי"ל | 27.06.13 (ל"ת)
21. לא תשלמו ביטוח, זה מיועד לפיילוט של עירית ת"א (תואם תל אופן) ולכן גם זה יקבל אישור בסוף. לשואלים | 27.06.13 (ל"ת)
20. תהיו בטוחים שהביטוח חובה יעלה יותר מאופנוע ושכרגיל ינסו להמאיס על הציבור את החיים במדינה. ברק | 26.06.13 (ל"ת)
19. קראתם את התגובות? אנחנו מדינה של ממורמרים (זה לא שאין סיבות טובות לפעמים, אבל קצת פטטי) רונן | 26.06.13 (ל"ת)
17. סליחה, אבל זה נראה כמו מכונית ממריו קארט מכונית בלי דלתות, בלי אמצעי בטיחות חיוניים, שכל יתרונה הוא במציאת מקום חנייה. בארץ לא נמצאים תמיד במרכז עירוני אחד, אלא מסתובבים גם על הכבישים המהירים יותר. אם כבר, עדיף פיילוט של רכבת עילית עירונית חינמית בתוך העיר (כמו בפורטלנד, אורגון - max transit) והווצאת המכוניות מתוך הערים. התשלום על הרכבת יהיה מתוך הארנונה (תושבי חוץ ישלמו מחיר סמלי). ואת הרכב יוציאו לנסיעות מחוץ לעיר. הממממ | 26.06.13 (ל"ת)
16. משרד התחבורה הפרימיטיבי שלנו ילמד את גרמניה בריטניה וצרפת איך מתקננים רכב? בירוקרטיה לשם בירוקרטיה | 26.06.13 (ל"ת)
15. ביום שיהיה לי אפשרות להשכיר בעיר אוטו כזה חסכוני אני זורק את האוטו שלי . תושב ת"א | 26.06.13 (ל"ת)
14. כלי מיותר! אינו בטיחותי מספיק , מכיוון שחסר .לו בטיחות אקטיבית על מנת לפצות על החוסר בפסיבית, עומד בפקקים כמו כל רכב. בישראל כמו בישראל, מחפשים את המטבע מתחת לפנס ומנסים להמציא את הגלגל מחדש .הפיתרון המידי למדינה צפופה כמו שלנו ,עם תחבורה ציבורית שהינה בגדר מדע בידיוני מצוי אך ורק בדו גלגלי וזאת עם המדינה בעלת ההחלטות החסרות היגיון שלנו, תחליט לישר קו עם העולם הנאור במחירי הביטוח ,הטיפולים והאחזקה. אבל במדינתינו היקרה מחפשים רק איך להוציא לנתינים את הנשמה כמה שיותר וכל המרבה הרי זה משובח. יובל | 26.06.13 (ל"ת)
12. אין לזה כל סיכוי בארץ כיוון שההגדרה החוקית של הכלי היא כאופנוע (באירופה) אין לזה כל סיכוי בארץ כיוון שההגדרה החוקית של הכלי היא כאופנוע (באירופה) ולכן אם יוכר כאופנוע גם בארץ אז הביטוח (חובה בלבד) יהייה 5000 עד 6000 ש"ח ובנוסף עוד 2500 ש"ח למקיף. מי בדיוק ישלם 700 ש"ח רק לביטוחים וזאת לפני עלות הדלק, טיפולים, ירידת ערך..... כל היופי באירופה הוא שביטוח אופנוע הרבה יותר זול מאשר ביטוח רכב ורק אצלנו היחס הפוך. ואם ינתן לרכב הגדרה כשר רכב או אז אני כבר רואה בדימיוני את אותו קשיש על כיסא ממונע שנע לו באיטיות בכבישי העיר עושה אפגרייד מטורף לרכב הזה ועולה מייד על כביש 6 למסלול השמאלי להרביץ על כביש 6 60 קמ"ש ערן | 26.06.13 (ל"ת)
10. למה שנה?? למה לא מאשרים מייד?? מי שמכם לגזול מאיתנו את החופש לחיות??? לוקח זמן להבין איך מרוויחים מזה עוד כסף?? רוצים למצוץ עוד מהאזרחים עבור אוכלי החינם שם במשרדים?? ישראל מדינת עולם שלישי לכל דבר!! יושבים אוכלי חינם וממציאים תקנות וועדות ומכוני רישוי למרר לנו את החיים ולהפריע לחיות העצוב אנחנו בחרנו אותם יואב | 26.06.13 (ל"ת)
6. כרגיל בישראל - ממציאים את הגלגל! למה בישראל משרד התחבורה צריך להמציא את הגלגל כל פעם מחדש? מדוע לא ניתן להסתמך על התקינה האירופאית? הרי הרכב מוגדר כאופנוע בעל ארבעה גלגלים! מאיפה נולד רעיון ההכרח בכרית אוויר?? מדוע מה שטוב בגרמניה, ספרד, איטליה, צרפת, בלגיה ובריטניה - לא מספיק טוב אצלנו בארץ הקטנה...? היחס לרכבים צריך להיות בדיוק כפי שתוכננו מלכתחילה: פתרון זול ויעיל לתחבורה עירונית. ועכשיו - להמצאה הישראלית: בואו ונבנה קטגוריית רכב חדשה, נמציא תקנות ותבחינים ונמנה עוד וועדה שתדון ותיתן מסקנות בעוד חודשיים שיהפכו לארבע שנים!!! משרד תחבורה שהיעילות ממנו והלאה! ירון | 26.06.13 (ל"ת)
5. תכינו מקום על המדרכה. גם עם רכב זה הישראלים יסעו על המדרכה חוץ מאופנועים ואופניים ברור שאם לא יקראו לזה רכב הישראלים ירגישו חופשי לנהוג איתו גם על מדרכה. כדאי להטיל מס על היבואנים של הרכב(טייקונים לובסטים וכו') שיתכננו את התקציב להרחבת המדרכות שיהיה גם מקום להולכי הרגל. דוגלגל | 26.06.13 (ל"ת)
3. ל1 כי אין. אם אתה תצליח לשכנע את יצרני הרכב להרכיב כריות אוויר על קוואדרסיקל, אני אשכנע את יצרני האופנועים להרכיב גלגלי עזר כ | 26.06.13 (ל"ת)
1. כל הכבוד, אך מדוע לא דורשים כריות אויר? הם מצילות חיים גם בעיר. בס"ד כל הכבוד על הרחבת ההיצע והפיילוט, אך מדוע לאפשר רכב לא בטיחותי? יש לעמוד ולדרוש עמידה בבטיחות במיוחד על אמצעיים מינימליים כגון כריות אויר! בהצלחה. ירון | 26.06.13 (ל"ת)
בקרוב בישראל: פיילוט ל־1,000 רכבי קוואדרסייקל
26 תגובות לכתיבת תגובה