אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רנו למפרקי בטר פלייס: זיכיון השיווק לא למכירה

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
לקחת אחריות
אני לא מבין, חברה ענקית כמו רנו עושה עסקים עם חברת בטר פלייס ,מה לא בדקה עם מי יש לה עסק? אני חושב שהאחריות מוטלת על חברת רנו כי הרכב הוא שלה ולא אומרים בטרפלייס אומרים רנו .... אז מה קורה פה שייקחו אחריות יחזירו כספים או שייתנו רכב חדש במחיר מוזל ויחלץ את כולם מהשערורייה .מה עדיף שרכבי רנו יהיו זרוקים לברזל ,קטן עליכם רנו .
אבי | 02.07.13
22.
יש מספיק רכבים חשמלים והיברידים בעולם
למי שחי בסרט רנו לא עשתה שום דבר שאסור לה. אין גבר כזה מכור זיכיון של צד ג' אם החברה שלך פורקה... זה בערך כמו שאני אציא את הדירה שאני שוכר למישהו אחר ואגבה על זה כסף ממנו מבלי שבעל הדירה שלי יסכים לנושא. עכשיו למי שבאמת רוצה רכב חשמלי.. יש כמה אופציות לא רעות בכלל.. אני בעל רכב היברידי עם עמדת טעינה של חברה שאינה בטר פלייס (חברה מדהימה עם אנשים זהב שעובדים בה - שירות זו לא מילה גסה אצלהם וגם עמידה בהבטחות). בכל מקרה, אני בקרוב ארכוש גם את הניסן לייף לאישתי, רכב חשמלי נקי.. שוקל להתקין עוד עמדת הטענה כמו שהציעו לי בטויוטה כשקניתי את ההיברידית.. מעניין אם הם תומכים בלייף גם.. אגב יש הם מחיר סבבה, אין תשלום מגוחך על חשמל שאתה משלם ישירות לחברת חשמל..
רונן | 30.06.13
17.
האם המשמעות היא שרנו נוטלת על עצמה את האחריות לשירות הלקוחות של הרכב שלה?
הרכב הוא תוצרת רנו והיא אחראית על כך שלקוחותיה יוכלו להשתמש במוצר שלה. היא יכולה לספק את השירות באמצעות צד שלישי (למשל בטר פלייס או חברה אחרת) או ישירות. צריך לבדוק את העניין משפטית אבל נראה לי שההודעה של רנו שהיא אינה מוכנה להעברת האחריות של משווק מורשה מטעמה לגורם אחר משמעותה שהיא מעוניינת שהאחריות כלפי הלקוחות תעבור אליה. לא יעלה על הדעת שחברה מכובדת כמו רנו תמכור מוצר בלי לכבד את הזכות של הלקוחות להשתמש בו. אם יש לה טענות כלפי המשווק שלה זה אינו נוגע ללקוחות ששילמו עבור המוצר.
יאיר | 30.06.13
9.
איזה הפתעה ! כל שחששנו קורה בפועל
אנשים קנו רכבים במחיר מלא , קיבלו רכב בלי בטריה , וללא אפשרות להחלפה או זיכוי . וכמובן שבלי בטריה אי אפשר למכור את הרכב אז השווי שלו הוא כמחיר הברזל ! וגם אם היתה בטריה - בעוד 5 שנים היא לא תהיה עם טווח כלכך "גדול" ואם עכשיו היא מספיקה ל 180 קילומטר... בקיצור היה חלום.... המיזם היה נכשל בכל מקרה - הרעיון של אגסי היה נחמד אבל הסתמך על טכנולוגיית ביניים לא מפותחת. כשהטכנולוגיה תתפתח ( והיא תמיד מתפתחת ) לא היה נוצר לו שום ייתרון פרט למונופול שהוא ניסה לעשות כאן. יצרני רכב יכולים לצעוד עם הפיתוחים הטכנולוגיים - בטר פלייס היתה מסונדלת לרעיון אחד בלבד בלי אפשרות להתקדם איתו - ולכן היא היתה נידונה לכישלון בכל מקרה !
שגיא | 30.06.13
7.
עכשיו רואים עד כמה הבלוף של "בטר פלייס" היה גדול?
רנו עשו את המהלך העיסקי הנכון, כאשר "היבואן" נכשל בתפקידו, זכויות המכירה הבלעדיות שקיבל אינן תקפות ואינן ניתנות למכירה. כמו גם הציוד ש"הושאל" ללקוחות. רנו רוצים למכור מכוניות חשמליות בעולם, כמו גם בישראל, דמנרק ובעיקר באוסטרליה, אז למה להם לכבול את עצמם למישהו שאין להם בכלל קשר איתו? במקרה שהיבואן כשל, זכותה הלגיטימית של החברה לקבוע במכרז חדש מי יקבל את כזויות הראשונים למכור את המכוניות שלה. ולרוכשי המכוניות ש"נדפקים", גם אני קניתי פעם מכשיר חשמלי מיבואן שפשט את הרגל. באמת עזר לי שהייתה לי אחריות שלו.
אליהו | 30.06.13
1.
היכן שר התחבורע שמצהיר על הגדלת התחרות והכנסת יבוא מקביל?
לאחר שמשרדו כשל בחילוט כספי הערבות לטובת מי ששילם על רכבים ולא קיבל אותם למרות שכנראה ידוע היה למוכרי המכוניותאו למנהליהם שהחברה עומדת לפני פשיטת רגל וסגירה (או לבעלים שלא אמרו אמת לעובדיהם?). אני במקומו הייתי מבטל את אישור יבוא מכוניות רנו אם חברת רנו לא תחזור בה (נכון כמות הרכבים היא קטנה יחסית למכירות בעולם אבל כיום כל יצרנית רכב נלחמת על כל קונה).
ליאור | 30.06.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת