14. ברגע שיפאנאוטו תעבור לסמלת - אני גמרתי עם סובארו אני כבר עם כמה דורות של סובארו - סובארו אחלה מכונית - ברמה עולמית. אולם כבר כיום חלקי החילוף יקרים והטיפולים לא זולים. אולם בהשוואה לסמלת =פיאט הם מעולים לא משדרג לסובארו אלא נמצא מותג אחר אליהו | 12.07.13 (ל"ת)
13. ל-8, הגיר של פולקסוואגן ופורד זה מצמד כפול ולא גיר רציף לפורד היתה תקופה קצרה בעבר דגם של הפיאסטה ואריקה עם גיר רציף (דגמים זניחים). לפולקסוואגן לא זכור לי גיר רציף, אלא אם אתה מתכוון לשזה של אאודי. בכל מקרה, את האמינות של הגיר הרציף אפשר לבחון ב-B4 שמשווקת מספר שנים. כמו כן, ניתן להשוות גם לגיר הרציף של טויוטה ורנו/ניסאן. ME | 07.07.13 (ל"ת)
11. 127,000 ש"ח על מה ולמה-אם כל כך חשוב לסובארו לשרוד מחיר הרכב לא יותר מ-89000 ש"ח אייל | 06.07.13 (ל"ת)
9. רכב ספרטני, צפוף ואיטי, ב-8000 שקל יותר מגולף 1.2 טורבו. ובזאת תמו שידורינו. נו, באמת | 04.07.13 (ל"ת)
8. סובארו אימפרזה הוא רכב בעייתי לפי הכתבה, הבנתי שהגימור לא-משהו (אין ריפודי-בד אלא רק פלסטיקה) - למי שזה משנה. מנוע בוקסר - מעט כוח וצריכת דלק גבוהה (בעיה שתמיד היתה לסיבארו עם המנועים האלה) תיבת-הילוכים רציפה - יופי, אבל מניסיון אצל האירופאיות - בעיות אמינות (תראו מה קרה לתיבות של פולקווגן ופורד). מנוע שנכבה תוך-כדי נסיעה - אם אין אפשרות ביטול, זאת בעיה רצינית - במיוחד למי שעומדים בפקקים עם מזגן דולק (וזה קורה אצלנו לא מעט...). בקיצור - התחזית היא שהדגם הזה לא יצליח, אלא אם המחיר יהיה נמוך מספיק (מה שקשה לי להאמין). תוסיפו לזה יבואן בעייתי לכשלעצמו (היבואן של של פיאט - גם הוא רכב שסבל מבעיות), ותראו שהסיכויים שהרכב הזה יצליח - נמוכים. השאלה היא, מה קרה לסובארו ג'אסטי? הרי מדובר ברכב שזהה לדייהטסו סיריון. למה לא מביאים אותו לארץ? במחיר המתאים הוא יכול להיות להיט במכירות. | 04.07.13 (ל"ת)
7. במחיר של 100 אלף יש סיכויים טובים לפרוץ לשוק. מחיר גבוה יותר? אין שום סיכויי מכירה. מישה | 02.07.13 (ל"ת)
6. הבעיה היא לא ברכב אלא בשוק- הרכב אולי אחלה וסובארו בהחלט יצרן מוביל בעולם ..ללא קשר אליו בשוק שבו סובארוכמעט נמחקה בתחרות מול יונדאי/קיה/טיוטה/פורד , עם גל חזק של מכוניות משפחתיות קטנות-גדולות כמו סקודה וקיה הסובארו תפול ולצערי לא צלח - המחיר גבוהה מאוד למותג שסובל מאמינות יבואן נמוכה , לקוח פרטי לא ייקחסיכון ולקוח מסחרי (ליסינג) יעדיף ללכת על בטוח .. ממליץ ליבואן להוריד מחיר הרכב לאזור ה110K ואז לאחר ביסוס המותג (שנה/שנתיים) להשוות-אחרת חבל על המאמץ , הזמן וההשקות. ולא אני לא עובד אצל המתחרים או בכול מקום אחר הקשור ליבואני רכבים ... עדי | 02.07.13 (ל"ת)
5. סמלת יהרגו את המותג יפנאוטו עוברת ליבואן הכי גרוע מבחינת שירות חבל בידיים אחרות זה יכל להצליח.... ארז | 02.07.13 (ל"ת)
3. יפונוטו צריכים לבדוק את השירות והאמינות לפני שהם מחפשים לקוחות חברה שלי קנתה את הפורסטר הקודם שבילה יותר במוסך מעל הכביש ולאחר שכתבה מכתב תלונה למנכ"ל יפונוטו לא טרחו אפילו להתייחס למכתב שלה. היום היא קנתה את הVX והוא עוד לא בן שנה וכבר נכנס למוסך שוב על אותה הבעיה לכן עליהם לבדוק שירות מקצועיות ואמינות לפני שהם מתלוננים על ירידה במחירות ארז כהן | 01.07.13 (ל"ת)
2. תיקון - סובארו כיום בהליכי מעבר בעלותלידים של חברת המכוניות למזרח התיכון (סמל"ת לשעבר, פיאט, אלפא, לנצ'יה וכו'...) אני מאמין שהמעבר רק יועיל למותג ולכמות הרכבים שיעלו לכביש. סובארון | 01.07.13 (ל"ת)
1. האימפרזה נשארה מאחור ויהיה קשה לעקוף. יתרון בהסבה להנעה בגז אולי נקודת חוזק שלה זה תאימות המנוע ועמידות בהסבה להנעה בגז. תא המטען הגדול גם מאפשר זאת. נקודה למחשבה. ירון | 01.07.13 (ל"ת)
המכונית שתקבע את עתיד סובארו
14 תגובות לכתיבת תגובה