8. שבח לאל יש רכב שאינו תלוי בדלק שעולה ויורד וכל הכבוד למזכירת העמותה גברת יערה מאיר כרובי | 04.06.16 (ל"ת)
7. עוד לא הבנתם שהמיזם לא כלכלי,אך אומרים שהפרירים רק מתחלפים.רכב שאינו מסוגל לנסוע 250 ק"מ באופן עצמאי נועד לכישלון מראש.בנוסף עלויות אחזקה של התחנות אינה הגיונית ועוד אלף סיבות למה לא ולא לגעת בנבלה. רוני | 03.07.13 (ל"ת)
6. כל הכבוד. כמו תיד המדינה מתקדמת בזכות האזרחים ולא מתוך תוכנית מסודרת. רק חשמליות! ו | 02.07.13 (ל"ת)
5. כל הכבוד לעמותה לקידום תחבורה חשמלית בישראל מוריד את הכובע בפני מאות החלוצים האמיתי וצריך להם הצלחה שלום | 02.07.13 (ל"ת)
3. נהגתי ברכב החשמלי ,מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני עדיין מעוניין ברכב החשמלי , אני מתגורר בצפון הארץ ומעוניין לרכוש שני רכבים למשפחה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מעוניין ברכב חשמלי | 02.07.13 (ל"ת)
2. השקר הגדול!!! העמותה עלק!! איך יכול להיות מצב שגוף מגדיר את עצמו בשם עמותה, רושם אנשים תחתיו כעמותה שכולנו יודעים שעמותה זו קבוצה ללא מטרות רווח ופתאום דברים נחשפים העמותה זו רק קבוצה שעשתה שימוש מגעיל במסכנים שרכשו רכבים של בטרפלייס כדי לעשות קופה!! אין זו פשוט בושה! השקר הגדול נחשף? האם מה שכתבו בכל הפוסטים היה שקר או שהינה יש אמת!! למה הכתבים בכל מדורי הרכב לא כותבים את הדברים הללו? לא כותבים על השקר הגדול הזה שנעשה.. סוף סוף כתבה שקצת מעלה למעל קו המים את הדבר הזה!! לא יאמן שככה עושים ללקוחות בחברה בארץ.. חנן | 02.07.13 (ל"ת)
1. האמת על העמותה העמותה הינה ניסיון ציני של מספר אנשים בעלי אינטרס משותף לעשות לביתם. עד היום הם לא דאגו לאף ל'קוח שפנה לעזרה ולא לי אישית! הם סיכמו עם צחי מרקור שהם יחתימו את כל בעלי הרכבים על התחייבות להצטרף לרשת ובתמורה צחי יתפעל 3 תחנות למשך מינימום של חצי שנה - בלי התחייבות מעבר. בהתחלה יגבו 600 שקלים לחודש אבל אח"כ זה יעלה ל900 שח. הכל תחת מסווה של "עמותה" - מהלך גאוני! אפי שחק | 02.07.13 (ל"ת)
עמותת בעלי הרכב החשמלי הגישה הצעה לרכישה כוללת של פעילות בטר פלייס
8 תגובות לכתיבת תגובה