1. אז המודל הנופל של בטר פלייס איך יכול להיות ש: - אדם נוסע בשנה בממוצע 20000 קילומטר. - ליטר דלק עולה 7.41 שקלים ומספיק לבין 10-15 קילומטר נסיעה - תעריף נסיעה במודל בטר פלייס 55-65 אג' למרחק של נגיד 10 קילומטר מדובר על 6.5 שקלים = חיסכון 0.9 אגורות ל-10 קילומטר שזה 2000 שקל בלבד בשנה!! למה שימשהו יסכים לעבור למודל שכזה? למה שלא ישלמו מחיר חשמל רגיל שהופך נסיעה ברכב חשמלי לעלות של 15 אג' לקילומטר במקסימום? אם נעשה את החישוב מחדש מדובר על חיסכון אסטרונומי ביחס למחיר הדלק ובשנה הדבר יוצר חיסכון של מעל 140000 שקל!! זה כבר חסיכון משמעותי! מאוד! ופה בטר פלייס נכשלה כישלון חרוץ. אז הינה עכשיו כשכולכם רואים את האמת מול הפנים.. חפשו את החברות של גוזלות את הציבור.. הם גם מוזכרות בכתבה וגם הן נותנות חיסכון כזה מטורף. בהצלחה לכולם.. מי יתן ומיזם הרכב החשמלי יצליח לפרוח. רשמתי ביומן - בטר פלייס 2 הנפילה 2.7.14!! | 10.07.13 (ל"ת)
"חניוני הצלחה" מעוניינת לרכוש הפעילות של בטר פלייס תמורת 18 מיליון שקל
1 תגובות לכתיבת תגובה