35. מה הסוד של יבואנית טויוטה? 1) מחיר גם לפני כן היה מופרז - אם לעלות - מפסיקים לקנות בכלל 2) קורס של יין יפני יורד בחודשים אחרונים - בנקום לעלות מחירים ביוניון צריכים להריד א' | 30.09.13 (ל"ת)
34. יופי. כמותם כמעט כל היבואנים יכולים להביא דגמים חסכוניים יותר. או לקצץ מעט ברווח כתוצאה מהתחזקות השקל. | 18.07.13 (ל"ת)
31. כתבת יח"צנות. הם מההתחלה מוכרים את הרכב במחיר של אחרי העליה אם מההתחלה מוכרים ביוקר, לא צריך להעלות מחירים אחר כך יקר מההתחלה | 14.07.13 (ל"ת)
30. המחיר כבר לא משחק תפקיד, יש פשוט משפחתיות טובות בהרבה מהקורולה החדשה שהתרשמתי ממנה בסופ"ש האחרון, קיה פורטה החדשה מוצלחת בכל פרמטר נהגתי בה רכב מוצלח ומאובזר היטב באותו מחיר. סוכן אני לא דובר אמת אני כן, לא מאמינים? תבדקו אותי בעצמכם.... חזי | 14.07.13 (ל"ת)
29. תגובה פשוטה למגיב 27 אז מה הבעיה? קום ותתחיל לייבא ותמכור ב 105 אלף. מה אתה אומר? אנטולי | 14.07.13 (ל"ת)
28. איזה התרגשות מזה שלא מעלים מחיר שהוא מופקע מלכתחילה... אפשר לחשוב שמוזילים ב 20%... השאלה היחידה היא האם זהו מחיר הקרטל (משמע אף יבואנית לא תעלה מחירים) או שהקרטל כן יעלה מחיר מה משאיר את טויוטה מחוץ לשוק הליסינג (קשה לי להאמין). נקבל תשובה עד סוף אוגוסט והמבין יבין. קרטליסט | 14.07.13 (ל"ת)
27. הרכב הזה אמור לעלות לא יותר מ105 אלף הבעיה היא שאתם קונים בכל מחיר ולכן יבואן טויוטה ושאר יבואני הרכב ממשיכים לעלות את מחירי הרכב, מהסיבה הפשוטה שאתם ממשיכים לקנות. אז לכו תקנו את הרכב הזה ב130 אלף. כי גם אם הוא יעלה 150 אלף, הישראלי המצוי והטיפש ימשיך לקנות רק בשביל השופוני ולהראות לחבר'ה בעבודה ובשכונה כמה הוא "גבר" ו"לא פראייר" ו"אחלה גבר". זה הסיבה שמחירי הדיור והצריכה גם מזעזעים. כי אתם עם טיפש ומטומטם שממשיך לצרוך ואח"כ לצרוח על זה שדופקים אתכם. עם לבדד ימושכן | 14.07.13 (ל"ת)
26. לא מאמין ליוניון מוטורס- זה תרגיל שיווקי מאוד פשוט: ליבואן הזה יש תכניות למכור השנה 10,000 מכוניות. ויש לו התחייבות כלפי היצרן. המס הירוק מפריע לו. וכל ההשתלחויות האחרונות בקרטל הרכב לא משרתות את האינטרסים שלו. אז הוא מנסה לבדל את עצמו לכאורה משאר היבואנים. וכאילו הוא סופג את זה. בסה"כ מדובר בתרגיל שיווקי אני לא קונה את זה... דוד | 14.07.13 (ל"ת)
25. איזה שברו את הכלים פשוט מאוד-נשאר באותה קבוצת זיהום ואי לכך לא מתייקר-כך בפשטות. OFER | 13.07.13 (ל"ת)
22. יהיה מעניין , לדעתי היבואנים יספגו חלק מהעלייה או יהיו קמצנים בתוספות מעניין יהיה לראות מה תעשה צמפיון לגבי הגולף שגם ככה היא יקרה ומגיע באבזור קמצני ומה תעשה פורד שירדו למקום הרביעי במכירות אחד | 13.07.13 (ל"ת)
21. תרגיל בשיווק ככל הנראה מה שעומד מאחורי ההודעה ל טויוטה לא יותר מתרגיל שיווקי לכאורה לא ניצלו את המצב כדי להעלות מחיר. ייתכן ובפועל מדובר בתרגיל ייתכן והמכונית החדשה וסביר להניח שזה המצב יותר זולה לייצור מאשר הדגם היוצא כלומר בפועל היצרנית מרוויחה יותר אז לא אכפת לה להיראות כאילו היא שומרת על הלקוחות ולא מעלה מחירים. מאזדה יוכלו לעשות תרגיל דומה בהצגת הדגם החדש. היצרנים שבבעיה הם היצרנים שהציגו מכוניות חדשות לפני חודשים או מספר שנים. הרווח שלהם מקובע והלקוח לא יהיה מוכן לשלם יותר. המלצה ליבואנים תתחילו להחליף דגמים בדגמים זולים יותר כך אף אחד לא ידע כמה בדיוק העליתם או הורדתם המחיר ללקוח איש שיווק | 13.07.13 (ל"ת)
20. חוות דעת: איכות החומרים זולה, זה מה שמביאים לנו!פח וטמבון כמו קרטון! ברור שזה תוצרת טורקיה, אני אומר לכם איכות החומרים זולה ופשוטה, אומנם לא עשיתי מבחן על הרכב אבל איכות החומרים הוציאה לי את החשק. גם המחיר יקר, אם הם יכולים לתת הנחה 25% לחברות הליסינג אין כל סיבה שבעולם שהצרכן הפרטי לא יקבל גם כן. הכי אירוני זה שצרכן ירכוש את הרכב הזה מחברות הליסינג 0 ק"מ יד 00 חדש לחלוטין ב15,000 ש"ח פחות ועוד הליסינג עוד מרוויח. צניחת שער היין ב 30% ועליות הייצור בטורקיה רק מחזקות אותי שמחיר הקורולה צריך להיות סביב 95,000-105,000 ש"ח, לאור כל המסקנות הנ"ל החלטתי לוותר על רכב חדש ולהישאר עם הרכב הישן שלי שעושה עבודה טובה. אני לא צריך להראות לשכנים יעני "שופוני". אבי | 13.07.13 (ל"ת)
18. תמיד כשיוצא דגם חדש הישן מאבד מערכו אז גם כאן הליסינגים יפסידו שלא יתרצו בגלל הליסינג | 13.07.13 (ל"ת)
16. היין היפני ירד ב33% ! הרכב צריך לעלות 88 אלף ש"ח -גנבים איפה הממונה על הקרטלים ? | 13.07.13 (ל"ת)
15. מיסוי ירוק ישראבלוף קלאסי הרי כל העניין של המכוניות החשמליות האלה זה חרטא אופנתי אחד גדול, שאין לו שום קשר לשמירה על הסביבה וקשר מקרי למכוניות העתיד. בסך הכול, שאתה מטעין אותם, אתה מזהם בידיוק אותו דבר בגלל תחנות הכוח מהם מגיע החשמל. וגם אם יהיה יום אחד מכונית חשמלית סבירה שאתה לא תצטרך להטעין אותה כל כמה ק"מ, העתיד הזה רחוק מאוד מאוד. אז עם מה נשארנו? מצד אחד הולכים למסות ולגבות הרבה כסף על מכוניות מזהמות, מצד שני אין תחליף סביר למכוניות האלה (שלא לדבר על זול). בקיצור, עוד מס שבא לגבות מהציבור עוד כסף בצורה עקיפה. | 13.07.13 (ל"ת)
14. אי יקור של הרכב מעניין שרק לא לפני זמן מה הפתח השר כץ שר התחבורה על הוזלה של 20% וכעת רוצים לעלות את מחירם ב-2.0/3.0K . ציבור רכשי הרכב= פרה חולבת !!!??? עד מתי ????? מיסוי ירוק 2 כבר אמרנו ? במקום להוריד מיסוי על הדלק שהוא הגבוה לאומת כל עולם-רוצים עוד לעלות מחירי הרכב ובקרוב גם מחירו של הדלק(בסוף החודש). אנו בגוש ה-OECD המרווחים הכי מאת 34.0K$ לשנה והעובדים הכי הרבה 43 שעות בשבוע בעולם . בשוויץ עובדים 33 שעות ומרוויחים 50.0K בשנה !!! צדק-צדק תרדוף . יצחק | 13.07.13 (ל"ת)
13. מה זה קשור לזה שזה דגם חדש? אם יעלו את המחיר על דגם חדש, דגם ישן יעלה בהתאם במחירון לוי יצחק. מה שמאפשר לטויוטה לא להעלות את המחיר, זה מחיר הקניה מהיצרן. יצרן הוא טורקיש קבב(כוח עבודה זול) ,וטורקיה נמצאת מעבר לפינה(עלות הובלה נמוכה). יוסי | 13.07.13 (ל"ת)
11. אם היבואנים לא יעלו מחיר תהיה כאן הוכחה- שהם יכולים יופי לתת הנחות מישהו חייב לנתק את הקשר המסוכן בין יבואני הרכב לחברות הליסינג - ויפה שעה אחת קודם ח | 13.07.13 (ל"ת)
9. שר התחבורה--20.000 שח ירידה במחיר שר התחבורה הבטיח להוריד את מחירי המכוניות-אני ממתין, אולי שאיזה עיתונאי ישאל אותו ,מה קורה עם זה. רמי | 13.07.13 (ל"ת)
8. הין היפני ירד ב 30%. מחיר הרכב ירד ב 2%. יופי של תחרות. ליישם את המלצות זליכה למרות אימת היבואנים. אזרח | 13.07.13 (ל"ת)
6. כל הכבוד לטיוטה התלבטתי איזה רכב לקחת עכשיו בטוח אקח טיוטה . גם רכב אמין וגם חברה אמינה ומתחשבת !!! רונן | 13.07.13 (ל"ת)
5. טויוטה מבצעת אקט שיווקי היא אמנם לא מעלה מחיר יחד עם זאת גם לא מעניקה ללקוחות הנחות הלקוחות משלמים מחיר מלא על אבזור צבע מיטאלי וכו׳מקבלים עדיפות משנית במסירת הרכב לעומת חברות הליסינג דודו | 13.07.13 (ל"ת)
4. סוף סוף יבואן שלא מנצל הזדמנות ונוהג בהגינות יחסי בגונגל הזה אם האחרים יעלו מחיר לא נקנה מהם. מוטי | 13.07.13 (ל"ת)
3. חסר לי בכתבה נתון אחד קריטי - בכמה בדיוק לכאורה הייתה אמורה להתייקר הקורולה אם הייתה מתייקרת ב- 01/08/13. מזה נבין כמה היבואן באמת הוגן כלפי הלקוחות ומנסה לעשות שינוי אמיתי או שלמעשה נותן הנחה סמלית שגם מבורכת אבל פחות משמעותית כפי שמוסבר בכתבה על מכוניות קטנות. ירון | 13.07.13 (ל"ת)
2. הקורולה החדשה להיט ראיתי את הקורולה החדשה, נראה שהולכת להיות להיט. צריכת דלק פנטסטית, מרווחת, חזקה מאובזרת וכמו תמיד אמינה momo | 13.07.13 (ל"ת)
1. עדיין מי שקונה מקבל טויוטה, אז מה שווה ההטבה לנהוג בטויוטה זה כמו לאכול פריכיות. בבו | 13.07.13 (ל"ת)
יבואנית הרכב ששברה את הכלים
35 תגובות לכתיבת תגובה