אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יבואנית הרכב ששברה את הכלים

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
איזה התרגשות מזה שלא מעלים מחיר שהוא מופקע מלכתחילה...
אפשר לחשוב שמוזילים ב 20%... השאלה היחידה היא האם זהו מחיר הקרטל (משמע אף יבואנית לא תעלה מחירים) או שהקרטל כן יעלה מחיר מה משאיר את טויוטה מחוץ לשוק הליסינג (קשה לי להאמין). נקבל תשובה עד סוף אוגוסט והמבין יבין.
קרטליסט | 14.07.13
27.
הרכב הזה אמור לעלות לא יותר מ105 אלף
הבעיה היא שאתם קונים בכל מחיר ולכן יבואן טויוטה ושאר יבואני הרכב ממשיכים לעלות את מחירי הרכב, מהסיבה הפשוטה שאתם ממשיכים לקנות. אז לכו תקנו את הרכב הזה ב130 אלף. כי גם אם הוא יעלה 150 אלף, הישראלי המצוי והטיפש ימשיך לקנות רק בשביל השופוני ולהראות לחבר'ה בעבודה ובשכונה כמה הוא "גבר" ו"לא פראייר" ו"אחלה גבר". זה הסיבה שמחירי הדיור והצריכה גם מזעזעים. כי אתם עם טיפש ומטומטם שממשיך לצרוך ואח"כ לצרוח על זה שדופקים אתכם.
עם לבדד ימושכן | 14.07.13
26.
לא מאמין ליוניון מוטורס- זה תרגיל שיווקי
מאוד פשוט: ליבואן הזה יש תכניות למכור השנה 10,000 מכוניות. ויש לו התחייבות כלפי היצרן. המס הירוק מפריע לו. וכל ההשתלחויות האחרונות בקרטל הרכב לא משרתות את האינטרסים שלו. אז הוא מנסה לבדל את עצמו לכאורה משאר היבואנים. וכאילו הוא סופג את זה. בסה"כ מדובר בתרגיל שיווקי אני לא קונה את זה...
דוד | 14.07.13
21.
תרגיל בשיווק
ככל הנראה מה שעומד מאחורי ההודעה ל טויוטה לא יותר מתרגיל שיווקי לכאורה לא ניצלו את המצב כדי להעלות מחיר. ייתכן ובפועל מדובר בתרגיל ייתכן והמכונית החדשה וסביר להניח שזה המצב יותר זולה לייצור מאשר הדגם היוצא כלומר בפועל היצרנית מרוויחה יותר אז לא אכפת לה להיראות כאילו היא שומרת על הלקוחות ולא מעלה מחירים. מאזדה יוכלו לעשות תרגיל דומה בהצגת הדגם החדש. היצרנים שבבעיה הם היצרנים שהציגו מכוניות חדשות לפני חודשים או מספר שנים. הרווח שלהם מקובע והלקוח לא יהיה מוכן לשלם יותר. המלצה ליבואנים תתחילו להחליף דגמים בדגמים זולים יותר כך אף אחד לא ידע כמה בדיוק העליתם או הורדתם המחיר ללקוח
איש שיווק | 13.07.13
20.
חוות דעת: איכות החומרים זולה, זה מה שמביאים לנו!פח וטמבון כמו קרטון!
ברור שזה תוצרת טורקיה, אני אומר לכם איכות החומרים זולה ופשוטה, אומנם לא עשיתי מבחן על הרכב אבל איכות החומרים הוציאה לי את החשק. גם המחיר יקר, אם הם יכולים לתת הנחה 25% לחברות הליסינג אין כל סיבה שבעולם שהצרכן הפרטי לא יקבל גם כן. הכי אירוני זה שצרכן ירכוש את הרכב הזה מחברות הליסינג 0 ק"מ יד 00 חדש לחלוטין ב15,000 ש"ח פחות ועוד הליסינג עוד מרוויח. צניחת שער היין ב 30% ועליות הייצור בטורקיה רק מחזקות אותי שמחיר הקורולה צריך להיות סביב 95,000-105,000 ש"ח, לאור כל המסקנות הנ"ל החלטתי לוותר על רכב חדש ולהישאר עם הרכב הישן שלי שעושה עבודה טובה. אני לא צריך להראות לשכנים יעני "שופוני".
אבי | 13.07.13
15.
מיסוי ירוק ישראבלוף קלאסי
הרי כל העניין של המכוניות החשמליות האלה זה חרטא אופנתי אחד גדול, שאין לו שום קשר לשמירה על הסביבה וקשר מקרי למכוניות העתיד. בסך הכול, שאתה מטעין אותם, אתה מזהם בידיוק אותו דבר בגלל תחנות הכוח מהם מגיע החשמל. וגם אם יהיה יום אחד מכונית חשמלית סבירה שאתה לא תצטרך להטעין אותה כל כמה ק"מ, העתיד הזה רחוק מאוד מאוד. אז עם מה נשארנו? מצד אחד הולכים למסות ולגבות הרבה כסף על מכוניות מזהמות, מצד שני אין תחליף סביר למכוניות האלה (שלא לדבר על זול). בקיצור, עוד מס שבא לגבות מהציבור עוד כסף בצורה עקיפה.
 | 13.07.13
14.
אי יקור של הרכב
מעניין שרק לא לפני זמן מה הפתח השר כץ שר התחבורה על הוזלה של 20% וכעת רוצים לעלות את מחירם ב-2.0/3.0K . ציבור רכשי הרכב= פרה חולבת !!!??? עד מתי ????? מיסוי ירוק 2 כבר אמרנו ? במקום להוריד מיסוי על הדלק שהוא הגבוה לאומת כל עולם-רוצים עוד לעלות מחירי הרכב ובקרוב גם מחירו של הדלק(בסוף החודש). אנו בגוש ה-OECD המרווחים הכי מאת 34.0K$ לשנה והעובדים הכי הרבה 43 שעות בשבוע בעולם . בשוויץ עובדים 33 שעות ומרוויחים 50.0K בשנה !!! צדק-צדק תרדוף .
יצחק | 13.07.13
3.
חסר לי בכתבה נתון אחד קריטי -
בכמה בדיוק לכאורה הייתה אמורה להתייקר הקורולה אם הייתה מתייקרת ב- 01/08/13. מזה נבין כמה היבואן באמת הוגן כלפי הלקוחות ומנסה לעשות שינוי אמיתי או שלמעשה נותן הנחה סמלית שגם מבורכת אבל פחות משמעותית כפי שמוסבר בכתבה על מכוניות קטנות.
ירון  | 13.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת