אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחזקת רכבי הליסינג צפויה להתייקר במאות שקלים לחודש

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
צריך לחסל את תופעת הליסינג
אנשים נוסעים בלי חשבון על רכבי ליסינג,שלכאורה עם הם נוסעם 1 ק"מ או 4000 ק"מ,העלות היא אותה עלות. התוצאה: בזבוז דלק, זמן ,אנרגיה,כבישים פקוקים. ועודף כסף והעצמה לגופים פרטיים כגון יבואני רכב שעושקים את הציבור. נותנים הנחות גדולות לחברות הליסינג ומגלגלות זאת לפתחם של הלקוחות הפרטיים. אם זה יעלה יותר אנשים יחשבו פעמיים באם לקחת רכב מהעבודה או לקנות רכב משלהם.
דני | 19.07.13
9.
חארטה בארטה - העיקר שיש מי שמאמין
המכוניות המשפחתיות לא יתייקרו, בגלל שכמו שכתבתם בעצמכם -טויוטה ישרה את המחירים. מעבר לכך, חברות הליסינג לא טיפשות. אם הן יעלו מחירים הן יפסידו לקוחות. המצב במשק גרוע ובליסינג יודעים טוב מאוד שעליית מחיר של "מאות שקלים" היא התאבדות, כי הלקוחות בורחים. קל מאוד לבוא ולבכות כל פעםן מחדש. אם תבדקו תגלו שחברות הליסינג הבטיחו משהו כמו 20 פעם ש"המחיר עולה". אז? המחיר עלה? העיקר שבאו לבכות לכם ומיהרתם לכתוב
אחד מהענף | 17.07.13
8.
לתת זיכוי במס על נסיעות לעבודה של כלל העובדים ולא רק לנהגי ליסינג
הסיבה היחידה לשמה אני מגיע לעבודה היא יצירת הכנסה עליה אני משלם מס למדינה. כפי שלא יעלה על הדעת שאשלם את עלות החשמל, התקשורת, השכירות, הציוד המשרדי וכו' משכר הנטו שלי כך גם עלויות ההגעה לעבודה (ברכבי הפרטי, ברכב הליסינג או בתחבורה ציבורית) צריכים להיות פטורים לחלוטין ממס. משום מה רק בנושא ההגעה לעבודה יש פרדוקס. מנהל שמגיע יום יום במונית, מקבל החזרים לפי קבלות הפטורים לגמרי ממס. עובד המגיע ברכבו הפרטי משלם מכיסו את מלוא העלויות - דלק, בלאי, ביטוח ושאר הוצאות.
ג'וני | 17.07.13
4.
רכב ליסינג
לא משנה מי יהיה בממשלה יאיר, שלי יחימוביץ,ביבי ....ברק תמיד את מעמד הבניים חולבים,90% משימוש הרכב הינו לנסיעה בעבודה,10% זה בשעות "הפנאי" אם יש אחרי שחוזרים מעבודה,משלמים על רכב פעמיים גם לחברת ליסינג וגם למקום העבודה ואחכ עוד אומרים שיש הטבה. לא יעזור כלום עד שנוותר על רכב סופית ונשאר עם רכבים ישנים על הכביש הרי מי יכול להחליף רכב כל שלוש שנים .בקושי מסימים את החודש אז לקנות רכב חדש! אז מעמד הבניים לחזור לעבודה בטוח מחר יחפשו מס חדש...
מעמד בניים | 16.07.13
2.
2 השינויים מקזזים אחד את השני, ובכל מקרה מדובר רק בהקדמת מס
רווחי הון נוצרים לחברת הליסינג במכירת הרכב המשומש משום שהפחת של 20% היה מוגזם. ברגע שהורידו את הטבת מס בפחת המוגזם, בכל מקרה לא יווצר לחברת הליסינג רווח הון משמעותי במכירת הרכב המשומש, שכן ערך המכירה כעת יהיה קרוב יותר לערך בספרים (ערך קנייה פחות הפחת המצטבר).
דוד | 16.07.13
1.
אני לא מודאג
קודם כל, השינויים האלו לא משפיעים על עיסקאות קיימות - אי אפשר לפתוח חוזה באמצע, כנ"ל נושא המיסוי משפיע רק על רכב חדש שנית, חברות הליסינג יודעות מצוין שייקור של 300 ש"ח + עליית מס משמעותו ירידה בהיקף העיסקאות. יותר ויותר נהגים לא מחדשים עסקאות ליסינג ולכן, חברות הליסינג ימצאו פתרונות יצירתיים כדי לשמור על רמת המחירים הקיימת
רכב חברה | 16.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת