16. מה הוא רוצה לעצב מחדש? מה הוא מעצבת??? שיבדוק קודם את רמות המיסוי מטעם הממשלה. מיכה | 21.07.13 (ל"ת)
15. החקיקה נועדה להסוות את העובדה שרווח היבואנים אינו כזה גדול, אלא שהממשלה היא שנוטלת את רוב הפער העצום במחיר בין מחירו של הרכב עם הגיעו לארץ, למחיר שמשלם בסופו של דבר הצרכן הסופי. תעלולים. חנן | 21.07.13 (ל"ת)
13. הממשלה מנסה כל מיני פטנטים כדי להסתיר את העובדה שרוב הפער במחיר בין מה שהיבואן קונה לבין מה שהצרכן משלם זה מיסוי מיסוי מיסוי. דגן | 18.07.13 (ל"ת)
8. וכולכם מאמינים לממשלת התיחמונים? וגם לשר השמן? הממשלה מורחת את הציבור בכל מיני מעשיות וספינים, אל תיקחו אותם ברצינות. לא שמענו מהממשלה שהם מורדים מס על רכבים ,רק ההיפך . אל תיקנו את השטויות שלהם, הממשלה רוצה לסכסך בין הציבור ליבואני הרכב, אבל הם עצמם "טהורים". אבי | 18.07.13 (ל"ת)
6. כץ בחיים לא יהיה כחלון! אפילו לא צל שלו. כץ הוא דמגוג בגרוש. הצעת החוק שלו מראה כי הוא מבקש לעצמו (ולבאים אחריו) סמכויות של רגולטור דיקטטור. אסור שבמדינה דמוקרטית עם כלכלה חופשית יהיו סמכויות כאלה לשר . צריך לקוות ולהאמין שחברי הכנסת יקראו היטב את הצעת החוק ויבינו את המשמעות הנוראה שיש בהרבה מסעיפיה!!! החוק נועד לכישלון. חובב רכב | 18.07.13 (ל"ת)
5. ל-3: קשקוש! המחיר הגבוה למכוניות בישראל הוא בגלל שיעור המס שהמדינה גובה על מחיר המכונית נראה שהמדינה תוותר על חלק מחלקה הגדול במחיר ואז ירדו המחירים. ההצעה של השר כץ היא הגרועה שבגרועות. הענף הזה תחרותי מאוד והוא פשוט רוצה לעצמו סמכויות יתר. אפרימי | 18.07.13 (ל"ת)
3. היבואנים עושים עלינו קרטל וקורעים אותנו במחיר משפחטומטיות נמכרות ב130 אלף במקום במאה האלף. סופר מיני אוטומט נמכרות בסביבות המאה אלף במקום 80 אלף. צריך לעשות ליבואני הרכב בדיוק מה שעשו לחברות הסלולר יאללה | 18.07.13 (ל"ת)
1. כל הכוד לכץ,שאפו לך-אתה הולך לחסל את קרטל הרכב יפה לך הרבה בהצלחה. מעריצים אותך,אלו משפחות עשירות וכוחניות.היום הם כמו סרטן בעם. יהיה קשה למתן אותם. לקחת אתגר קשה מאוד. עופר | 17.07.13 (ל"ת)
בשבוע הבא: דיון ראשון בוועדת הכלכלה בחוק שירותי רכב
16 תגובות לכתיבת תגובה