אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שינוי ארגוני בפרטנר: 40 מנהלים יעברו למערך השירות או יפוטרו

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
גם בקופת חולים מאוחדת - זאב וורמברנד
בדיוק אותו דבר. "להתמקד בשירות ללקוח". לפרק את המבנה המטורף שיצר המנכ"ל הקודם עם כל מיני מקורבים בתפקידים של סמנכ"לים מנהלי אגפים ומנהלי מחלקות שאף אחד לא צריך. היום במאוחדת יש כל כל הרבה מנהלי מחלקות במטה הקופה שאין מי שיעשה את העבודה המועטה שיש במטה. המנכ"ל החדש התחיל לבטל חלק מהסמנכ"לים וממנהלי האגפים. ועכשיו מנהלי המחלקות. אבל זה מאוד לאט. הקופה לא תבריא ככה.
קרן | 19.07.13
4.
חברה גרועה. אינסוף ניתוקים. שנים של עושק וגזילה. בכל זאת נשארתי איתם.
התקשרתי אליהם מספר פעמיים במהלך חודשיים בנוגע לניתוקי שיחות. סיפרו לי מיליון סיפורים. אחרי שהחלפתי טלפון והניתוקים המשיכו עברתי לגולן. נשארתי עם חוייה קשה. לא התאמצו, ולא ניסו לתקן ואם יש בעיית קליטה איזורית (למרות שאני גרה בעיר) לא ניסו לפתור ולא נתנו כל הסבר משכנע. לא נתנו שירות למרות שהם גובים יותר מהמתחרים. מאוד מאוד מאכזב.
t | 18.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת