23. המטוס למכירה? אז מדוע לא במכרז, כפי שראוי היה לעשות... כדי לתת תוקף לעוד קומבינה המתרקמת גם כאן... כספי הציבור זולים מאד כפי הנראה! דני | 28.07.13 (ל"ת)
20. פניה למחזיקי האג"ח אידיבי ואלביט הדמיה ופטרוכימיים, פניה למחזיקי האג"ח אידיבי ואלביט הדמיה ופטרוכימיים. הירשמו בדף הפייסבוק לקבלת עדכונים שוטפים: חסכונות הציבור או באמצעות מייל: PublicSaving@gmail.com מחזיקי אגח | 28.07.13 (ל"ת)
18. ולמה לי נראה שעוד 10 מליון ישולמו לחשבון העיסקי בשוויץ? לא הגיוני ? 9.5 מליון לעסק ועוד 10 מליון לקופת...עכשיו זה נראה סביר יותר. זיוה | 28.07.13 (ל"ת)
14. מה זה באמת חברה צבורית? זו חברה בה בעלי השליטה ו עושי דברם הנמהלים(רובם אנשים בינויים מינוס שקרובים לצלחת או למישפוחה וכד') שודדים את הציבור הרחב. אז מדוע הם קנו מטוס מנהלים כ ש ברור שזול פי כמה להגיע לכל יעד בעולם בטיסה ב מחלקת עסקים(לא מגיעה להם מחלקה ראשונה)? א | 28.07.13 (ל"ת)
13. אי.די.בי לא הפסידה מהמכירה... רק הציבור ופעמיים הציבור הפסיד פעם בקניה ראוותנית ופעם במכירה במחיר מבצע לחבר של הטייקון... למה על הרכב ליסינג אני משלם שווי והראוותנות של נוחי ומנהליו היא ללא שוויי מס על הצעצוע? מטוס מנהלים הוא לא כמו הוצאה על כרטיסי טיסה לנסיעת עסקים. צריך שעלויות עודפות מכרטיס טיסה רגיל לא יוכרו לחברות ר בגלל שבחרו לנות מטוס מנהלים לטיולים סנוביסטיים. תעיפו כבר את הנהנתן | 28.07.13 (ל"ת)
12. אוחז מטוס מכספם של אחרים ומבקש למחוק חובות. חומר מצויין לסרט דימיוני צבי האשכנזי | 28.07.13 (ל"ת)
9. הדולר נמוך יותר מבתקופה בה נקנה האוטובוס. אתם במפלגת העבודה, רק להשמיץ טייקונים אתם יודעים בגללכם נרד מהארץ | 28.07.13 (ל"ת)
7. בדקתי בעולם הצעות מכירה של מטוסים דומים משהו לא מסתדר לי הצעת המחיר למטוס של IDB נמוכה בהרבה מליוני דולרים לאומת הצעות דומות שמתפרסמות בעולם נושי האגח של IDB אתם מוזמנים לבדוק יתכן ושווה להגיד לנוחי *****קנינו מזל וברכה****** ולהעמיד שוב את BC605 למכירה לדעתי האישית יש הפרש לפחות של 5 מליוני דולר מינימום ******** שווה בדיקתכם***** דש למחלקת חקירות מס הכנסה הכי ותיק 38 | 28.07.13 (ל"ת)
6. תנוח דעתכם שוחרי רעתו של נוחי תשובה ואחרים נו עכשיו נחה דעתכם ?? נמכר המטוס בהפסד, גרם לכם להתרוממות הרוח ?? בשונה מהדעה הרווחת בביתי ובבתים רבים אחרים, נוחי, אני מאחל לך הצלחה, עלה והצלח. יש לך הרבה לעלות כשאתה במקום כל כך נמוך, נוחי, זכור כי הגלגל הוא עגול ולפעמים למטה ופעמים למעלה... עתה, אל תשים לב למבקשי רעתך, עמוד איתן, מכור נכסיך, שלם לנושיך ועלה על דרך המלך... יוסי פרץ יוסי פרץ | 28.07.13 (ל"ת)
2. הרבה חומר למחשבה לכל אדם היכן עומד קו הגבול בין שאפתנות (תכונה אנושית לגיטימית) לבין חוסר אחריות (הדרך בה למרבה הצער התנהל נוחי דנקנר). נראה כי רכישת המטוס סימלה את שיא האופוריה והחשיבות העצמית שהיא תחילת הנפילה של דנקנר ומכירתו של המטוס מסמלת את השלמת הקריסה של דנקנר. דנקנר צפוי לאבד את השליטה בקונצרן, להיתבע בתביעות אזרחיות בגין דיבידנדים וניהול רשלני וכן הוא צפוי לכתב אישום חמור בענין מניפולציה במניה לקראת הנפקתה. אחד | 28.07.13 (ל"ת)
1. כמו באוטו- הפער בין מכיר הקנייה למחיר המכירה נובע מבלאי גם אוטו מאבד כ10-15% משוויו כל שנה דוד הליקופטר | 28.07.13 (ל"ת)
מחיר הפסד - אי.די.בי פתוח מוכרת את מטוס המנהלים שלה תמורת 9.5 מיליון דולר
23 תגובות לכתיבת תגובה