אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מתקפת המשומשות והדרך לשרוד אותה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
תשובה מקצועית לכל הידענים
בקנית רכב מחברות ההשכרה /ליסינג רצוי לבדוק היסטוריה, וגם לקחת לבדיקה אישית במכון מוכר לכם על שימכם, יש אחריות לבדיקה על שימכם, רצוי לבחון עם הרכב עבר התעללות , בדקו סימנים על השילדה תחתית הרכב מצב הצמיגים , ניקיון המנוע עם לא נוקה לפני העמדה למכירה, שלמות תא הנוסעים, לוח המחוונים, בדקו היסטוריית תיקונים וטיפולים במוסך מורשה, חברות שמתקנות לבד עושות פעמים רבים קיצורי דרך וטיפולי שמש , פשוט מעמידות את הרכב בשמש ומחזירות לנהג, בדקו שצמיגי הרכב זהים טריים ולא סיניים שחוקים ומיובשים, מצב הריפוד מצביע על שמירת הרכב, קנו רכב אמין מתוצרת טובה , ולא להתלהב מפרסומות ,כלי רכב צרפתיים ואיטלקיים אינם מוגדרים אמינים, אבל היפאנים והקוריאנים מעולים, ונותנים תמורה מלאה לכספכם, וגם מזגן מעולה שמקרר כראוי, ולא כאילו,,,, . גם עלויות התחזוקה חשובות מאוד בררו מחירי טיפולים ותצרוכת דלק אמיתית. בדרך כלל 30-40 אחוז פחות ממה שהיצרן מצהיר, יש מכוניות שהדגם התחלף לאחרונה או עומד להתחף קחו בחשבן בירידה בערך רכב הזהרו מרכישת מכוניות יקרות לאחזקה ושאינן בנויות לטמפרטורת ארצנו, יש מכוניות גרמניות ספרדיות וצכיות אשר המצמד והגיר נשחקים במהרה ועלויות התיקון מאוד יקרות, היבואן כבר נותן 5 שנים אחריות לגיר ולמצמד, אבל עוגמת הנפש רבה, לרכב עצמו הוא נותן רק שנתיים אחריות וזה מראה על חשש מהאמינות, הטובים נותנים 5 -7 שנים אחריות בררו ותקנו את הטוב, רוצים לחסוך בהוצאות דלק ויש לכם נסיעות מרובות בדקו התאמת הרכב לגז, יותר מ 50% חיסכון נטו בטוח יעיל אמין וטוב, לא מתאים למכוניות מסויימות, כדאי לבדוק בחברות התקנה הגדולות והוותיקות, נכון יכול לעלות יותר אבל יש הבדלים במערכות ששוים כל השקעה, נסיעה טובה
avidrive | 17.08.13
15.
עובדה פשוטה
טיפ לקניית רכב משומש / חדש. אין חכם כבעל ניסיון. היום בתקופה של שפע מוטורי בארץ כפי שלא היה מעולם, יש חשיבות גדולה מאד למי שקונה רכב ומבין / מכיר דבר או שניים ברכב. כאשר רוכש בוחר ברכב שמתאים לצרכיו וכיסו ויש לו ידע בסיסי כל שהוא ברכב, יש מצב שהוא ייהנה מכל רכב שיבחר, כאשר עושים תאום ציפיות יש פחות אכזבות. הבעיה מתחילה כשרוכש רכב לא בדיוק יודע מה הוא רוצה / צריך ובטח כאשר אין לו הבנה בסיסית בעולם הרכב. לרוב אנשי המכירות הן של רכבים משומשים והן של רכבים חדשים, אינם מבינים דבר וחצי דבר ברכב. בד"כ ימכרו לכם מה שנוח להם ואיפה שהם מרוויחים יותר מבלי להתייחס לצרכיי הלקוח. (מאד נחמדים אליכם עד התשלום, לאחר מכן לא זוכרים איך קוראים לכם). אני ממליץ בחום כאשר מעוניינים לרכוש רכב, חפשו חבר טוב או מישהו שהמליצו לכם עליו כאחד שמבין קצת יותר בתחום הרכב. סיכוי סביר שתצאו עם רכב טוב במחיר טוב ומה שבטוח תחסכו לכם לא מעט עגמת נפש.
חנן | 09.08.13
13.
יש מלא חלקים שמתבלים כבר אחרי 100000 ק'מ והם עולים לא מעט.
טעות נפוצה היא לחשוב שרק המנוע והגיר יקרים לתיקון . בכל רכב חדש יש עשרות נקודות תורפה שמרכיב הקילומטרים והשימוש עלול לגרום לנזק או צורך להחלפה . בכל רכב יש מספר משאבות (דלק,הזרקה,הגה כח,ברקסים ואקום) מחשבי ניהול מנוע ,ABS , בקרת אקלים ועוד , יש מלא מלא חיישנים שעולים מלא כסף והם גם עלולים למות דיי מוקדם ,ממיר קטליטי ועוד צרות צרורות ויקרות. ותמיד יהיה צורך להשקיע ברכב משומש וליישר קו כדי להתחיל ברגל ימין.המסקנה שהגעתי אליה היא לקנות רכב כמה שיותר ישן עם כמה שפחות קילומטרים וידיים. אפשר למצוא מכוניות בנות 10 עם 100000 ק'מ שנוסעות נפלא ,עולות גרושים ועדיפות על רכב בן 3 עם 200000 ק'מ.
שמעון | 31.07.13
12.
אני מוכן לקנות רכב מליסינג עם ק"מ גבוה כי זה עתיד להתקזז
הרכב מיועד לאישתי לנסיעות באיזור המגורים בלבד (10,000 ק"מ בשנה גג). לכן אני לא רואה בזה בעיה. מה גם שאני לוקח בחשבון שזה רכב שישאר איתנו עד הסוף ולא נמכור אותו ככה שירידת ערך לא מדאיגה אותי. אני בודק עכשיו רכב באתר מכירות פומביות של אלבר יש שם אופציות לא רעות בכלל, בהנחה גדולה, אני פוזל לעבר יונדאי אקסנט 2008 המחירון שלה בשוק 45,000 ואפשר להוציא אותה בהרבה פחות לדעתי.
יוני | 30.07.13
5.
בקרוב האוצר מעלה את המס דווקא למכוניות החסכוניות כי הוא מרויח פחות מהדלק
אין כאן קשר לשמירת איעות הסביבה. העלאת המס למכוניות החסכוניות (לדוגמה מכונית דיזל שעושה מעל 20 ק"מ לליטר) נובע מהרצון של המדינה לקבל כספים שהיא לא מקבלת כתוצאה מהחיסכון בתצרוכת הדלק
לא פרייר | 29.07.13
3.
ל-2 - זה שאתה לא מבין על מה 1 מדבר לא עושה מדבריו שטות
אני אסביר לך למה הכוונה: השחיקה הגדולה ביותר הנגרמת למנוע היא כאשר מניעים אותו לראשונה. בבוקר זה הכי שוחק אבל גם בהמשל היום. מדוע זה קורה? בלילה או כאשר המנוע במנוחה של כמה שעות השמן מצטבר באגן השמן וכאשר מניעים את המנוע לוקח למשאבת השמן כמה שניות לדחוף את השמן בכל מובילי השמן ע"מ שישמן את מה שצריך. הצילינדרים נשחקים גם כן עד שמגיע שמן ומסכך את האיזור. היו לזה כל מיני פתרונות בדמות תוספים דביקים שנותרים באיזורי השימון גם לאחר שהשמן ה"רגיל" יורד לאגן השמן. בקיצור מנוע שמניעים אותו פעם אחר בבוקר ואח:כ הוא פעיל במשך כל היום נשחק פחות ממנוע שנסע מעט ק"מ אבל מניעים אותו 20 פעם ביום. יחד עם זאת מונית שגומעת 300000 ק"מ, גם אם המנוע תקין, הגוף והשלדה בהחלט מושפעים מהבכיש אם זה בגלל רעידות או עצירות/האצות. הבנת את זה ברוך?
דני | 29.07.13
1.
רוב השחיקה של המנוע מגיעה מההתנעה בבוקר, לא הקילומטרז'. השחיקה של הגיר נובעת מנסיעה עירונית.
מחוץ לעיר הגיר רוב הזמן בהילוך האחרון כמעט ללא שינויים. יש הרבה מוניות שעושות 300,000 ק"מ בשנתיים, והאוטו עדיין שקט, מעודן, וחסכוני עקב גילו הצעיר ומספר ההתנעות הבוקר הנמוך (רק שנתיים על הכביש).
נהג | 29.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת