אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כץ לא מוותר לוועדי הנמלים: "אם הם רוצים לראות את הנמלים החדשים - שיקנו משקפת"

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
נמלים עושים ים של כסף הציבור אפילו לא מבין עד כמה
חבריי תושבי המדינה הידעתם שכניסת אוניה לרציף כלומר חנייה בשפה שלכם ,עולה לאוניה בממוצע בין 50000 ל 70000 אלך שקל לחניה של שעתיים או עשר שעות אותו מחיר ,עצם הנגיעה ברציף האוניה משלמת את הסכום הזה לנמל אשדוד ,בנוסף כל 4 שעות היא משלמת 400 דולר על זה שהיא עוד ברציף . הידעתם שכול מכולה עשרים רגל עולה ללקוח כ 700 שקל ומכולה 40 רגל כ1000- שקל לפרוק אותה מהאוניה . עכשיו תתחילו לחשב ותוציאו מחשבון בממוצע במשמרת אחת מתוך שלו פורקים כ 1500 מכולות והייתי נחמד לפעמים זה הרבה יותר בממצוע ביממה כ 4500 מכולות את זה תכפילו ב - 850 ממוצע בין גודל המכולה ותקבלו ביממה רק ממכולות 3825000 מיליון שקל רק מכולות איפה מכוניות תפזורת ומטען כללי . מקווה שלא שכחתם שמדובר ביממה אחת בלבד ,למען הסדר עם שאר התוספות שכתבתי נעגל ל 4000000 מיליון שקל ביממה נכפיל רק ב 6 יממות נקבל 24000000 מיליון שקל בשבוע נכפיל ב 4 נקבל כ 100,000,000 מאה מיליון שקל בחודש נכפיל ב 12 חודשים ונקבל מיליארד ו מאתיים מיליון שקל , אבל באמת כולה לפרוק מכולות , חברה לא להתבלבל לא מדובר בסלוניקים הפריקה היא אטומטית ומרבית העובדים פרט למנופאי רק מסתכלים על המכולה . בנמל לא מזיעים זאת לא התקופה של יהושוע פרץ פה כולם אינטלגנטיים את העבודה הקשה הם לבד הפריטו לעובדי קבלן ולמחסנים שמחוץ לנמל הם לא צריכים את כץ או את הממשלה מקווה שעזרתי לכם להבין את התמונה הכללית . שכחתי לא מדובר ביוצאי סיירת מטכ"ל ,צנחנים, גולני ,גבעתי ,תותחנים אולי יש בודדים אהה
אור | 31.07.13
13.
כץ וחבר מרעיו
צודק מגיב מס' 5, הבטיחו לנו כי הפרטת רכבת ישראל תביא לירידת מחירים, בפועל במדינות שבהן התחבורה הציבורית הופרטה, ירדה רמת ההשקעה של הבעלים בציוד וכול העת יש שם בעיות, ראו את הרכבת באנגליה. לעומת זאת במדינות כמו גרמניה והולנד ששם הרכבות בבעלות משותפת ממשלתית ופרטית יש רכבת לתפארת. גם הנמלים אותו דבר, ידוע לכול כלכלן שעלות שכר העובדים על המוצרים היא אולי 1 או 2 אבל זה לא מפריע להם להשמיץ, הציבור חייב לדרוש שהאוצר יציג מה השפעת המיסים שלהם על המוצרים ואז האמת תצא. זה אינטרס שלנו שהעובדים בנמלים ירוויחו טוב, כי הם מוציאים את הכסף הזה בחנויות, בנופשים, על מזון וכו' וכך המשק עובד, לעומת זאת הטייקונים יוציאו את הכסף הזה בחוץ והמדינה ואזרחיה לא ירוויחו מאום.
משה | 30.07.13
8.
השר פועל למען האזרחים
שר התחבורה עוסק נמרצות נגד הנמלים בכוונה לבנות נמל נוסף שיוזיל את עלויות התחבורה הימית.שמעתי שזה תוכנית של 5שנים בעלות מיליונים רבים.בינתיים הייתי מפנה את השר הנכבד לאגרת רישוי רכב שמשרד התחבורה גובה.כל בעל רכב אפילו שערכו הוא כ5000 שקל מחוייב באגרה של למעלה מ1000 שקל לשנה לחידוש רישום הרכב.זהו מס של 20 אחוז שהמשרד גובה כל שנה.זה נראה לי יקר מאוד כאשר מדובר באזרחים ותיקים שחיים מקצבת ביטוח לאומי.
משה  | 30.07.13
5.
מדוע משרד התחבורה לא מפרסם תחשיב חשבונאי מלא של בכמה יירדו המחירים לאחר הרפורמה בנמלים?
במקום להפריח סיסמאות, אולי תציגו לנו עובדות. אני חושב שהסיבה שאין עובדות אלא רק סיסמאות היא שבמיקרה הטוב, המחירים יישארו אותו דבר. במיקרה הרע, הם אפילו יעלו! כלומר, הפרטת הנמלים מונעת מאידיאולוגיה קפיטליסטית ולא מסיבות אמיתיות. זה נכון שאני קצת מקנא במנופאים בנמל שמרוויחים 40 אלף שקל בחודש, אבל נניח שיהיה נמ ל פרטי ובו הם ירוויחו רק 8 אלף שקל בחודש. מצד שני, תהיה הנהלה בכירה שכל אחד מחבריה ירוויח לפחות חצי מיליון שקל לחודש, ויהיה דיבידינד שמן לבעלי השליטה. כלומר סה"כ ההוצאות יישארו דומות, רק שבמקום שהן יתחלקו על הרבה עובדים, הן יופנו כולם למספר מצומצם של טייקונים ואנשי שלומם. אז מה בעצם הרווחנו? אגב, ההערכות שכן נישמעות מכל מיני אנשי עסקים בארץ מדברות על כך שגם אם הנמלים היו עובדים בחינם, המחירים היו יורדים לכל היותר באחוז או שניים. הרבה פחות מההשפעה של העלאת המע"מ ב-2 אחוז בעשרת החודשים האחרונים...
אני רק שאלה | 30.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת