אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לוח זמנים חדש לרכבת ישראל: נסיעה מראשל"צ לתל אביב תימשך 9 דקות

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
מזלזלים בנו ברכבת ישראל
הנוסעים העולים לרכבת בתחנת משה דיין בראשון לציון בשעה 7:28, ודאי יסכימו איתי, שיש לשנות את תחנת היעד מ"רכבת להוד השרון ל"רכבת לקהיר". העומס בשעה זו מזכיר תמונות של רכבות במצרים או הודו. אנשים דחוסים במעברים ונתלים על הדלתות, עדיין מבפנים, אבל לא יאוחר היום שיתלו גם מבחוץ. מתי ישפרו את התנאים? עודדו אותנו ליסוע בתחבורה ציבורית, קיצרו את זמני הנסיעה. הכל היה משביע רצון ויותר מזה, עד שיותר ויותר אנשים משתמשים ברכבת דבר שהנהלת הרכבת צריכה לקחת בחשבון ולא להתעלם מהמצב.
דפנה ויינטראוב | 11.11.13
19.
מתי כבר יבנו מסילה מזרחית מחדרה דרך השרון לכ"ס, ראש העין בן גוריון ולוד?
עם מסילה כזאת ניתן יהיה להוריד מהרכבת בתחנות העומס של גוש דן, את כל התנועה הכבדה מצפון לדרום שאין שום סיבה שתעבור במרכז. בעיקר חיילים מהצפון בדרכם לעיר הבה"דים ורכבות מטען. ברגע ש40-50 רכבות ביום בכלל לא ייכנסו לתל אביב, אלא יורידו נוסעים בשוהם/אלעד, ראש העין, כ"ס, קדימה, חדרה מזרח, יקנעם והצ'ק פוסט, ניתן יהיה לשפר גם את השירות בתוך גוש דן ולהכניס לתל אביב יותר רכבות שבאמת מעלות ומורידות נוסעים ולא סתם תופסות את המסילה. המסילה המזרחית ברובה כבר קיימת עוד מימי הטורקים עכישו צריך עוד 2-3 מליארדי ש"ח ושלש שנות עבודה בשביל לסגור עניין, ולהסיע בה רכבות נוסעים ומטען.
אסף | 04.08.13
18.
תחנת יבנה מזרח
שיפור בשירות ? רק חבל שלא ציינו שלתחנת יבנה (מזרח) הורידו רכבת, כך שיש רק רכבת אחת בשעה. כמו-כן - הקדימו את שעת היציאה של הרכבת היחידה, כך שבמידה ואני מפספס את הרכבת (כי צריך לשים את הילדה בגן, כן ?), אני נדרש לחכות שעה !!!! שלמה לרכבת הבאה. כל תושבי גדרה, גוש מושבי עשרת ורוב תושבי יבנה משתמשים בתחנה הזאת.
ג. | 04.08.13
17.
הכותרת האמיתית: צומצמה עצירת הרכבת ביבנה תחנות בת ים וחולון.
למה? ככה. כי לא מתאמצים להחזיר את המצב לקדמותו בבת ים וחולון לפחות בשעות השיא ע''י הפעלת רכבת פרברית לפחות בין יבנה מערב או ראשון מערב להגנה בתל אביב. ככה יש בלוח ''אין בשורה'' לתושבי יבנה בת ים וחולון. היו 3 רכבות בשעה עכשיו 2 .
נוסע קבוע ברכבת | 03.08.13
14.
כפויי טובה
שום דבר ניראה כאילו לא מרצה אתכם! יש רכבת לוקח ל9 דקות תוסיפו את האוטובוס נגיד חצי שעה זאת אומרת שבכל בוקר בשעת הלחץ אתם יכולים להגיע תוך 40 דקות בדיוק לתל אביב. כתל אביבית לשעבר, בתוך תל אביב היה לוח לי יותר. הלאה, עיניים המחיר.. ניתן לגשת לקופות ולרכוש חופשי חודשי משולב גם לאוטובוס וגם לרכבת בעלות של משהו כמו 450 שח (חופשי חודשי!) בואו ניהיה הכי נודניקים וניקח את ה 450 שח ונחלק אותם ל 28 ימי עבודה יוצא לנו 16 שח לחלק ל 2 (הלוך ושוב בכל יום) זה 8 שח ביום נסיעות גם אוטוב וגם רכבת... אז הנה חברים נסיעה מראשון לציון לתל אביב ב 40 דקות בעלות של 8 שח לכיוון. אז איך בדיוק החכמים כאן מעדיפים רכב שלוקח לו כמעט שעה להגיע כי פקוק מווות בבוקר באיילון ואיפה הדלק ויש את עיניין החניה... סעו ברכבת !
תושבת מערב ראשון | 31.07.13
13.
בעייתי
בראשון יש 2 תחנות רכבת , ראשונים ומשה דיין . אני לא ממש יודעת מה זמן הנסיעה ממשה דיין לת"א אבל אני יודעת שמהראשונים זה 10 דקות עד לתחנת לוד בשביל להחליף רכבת כי אין רכבת ישירה מהראשונים לתחנת השלום , לחכות 20 דקות או חצי שעה לרכבת הבאה ולנסוע עוד כ 10 דקות או רבע שעה . יוצא מצב שברכבת ראשונים עד לתחנת השלום בת"א לוקח שעה נסיעה ..... לקצר שעה ל9 דקות ועוד בנסיעה ברכבת אחת זה דיי מסובך בתחנת ראשונים .
מאי  | 31.07.13
12.
אז מה..בתור תושב מערב ראשון :
יפה מאוד,9 דקות זה באמת קצת זמן,אך כדי להגיע לתחנת הרכבת אני צריך לקחת אוטובוס שעולה 6.60 ובנוסף לשלם על הרכבת ,וחוזר חלילה בחזור,אז יכול להיות שזה מהיר,אבל הייאוש להגיע לרכבת ולשלם כפליים,משאיר אותי עם האופציה להתעורר מאוחר יותר ולנסוע עם האוטו הן בחודש הקיץ הלחים והן בחודשי החורף שבעז"ה יהיו גשומים.
אחד | 31.07.13
6.
תחנות הרכבת בראשון מוקמו בשולי העיר . דרוש אוטובוס כדי להגיע לתחנה!
המתנה לאוטובוס כ 15 ד' בממוצע, האוטובוס נוסע כ 15 דקות עד לתחנה צריך להגיע לפחות 5 דקות לפני הזמן כדי לא להפסיד את הרכבת, . אז מה הועילו חכמים בתקנתם? בשעות העומס רח' משה דיין פקוק. בקיצור אם היו תחנות קרובות לאזור מגורים היתה הרכבת אפקטיבית באמת. בינתיים נחכה למשיח שיביא את בשורת הרכבת התחתית העירונית שתקשר לרכבת הנוסעת ברחבי ישראל . שום תחנה בראשון או חולון לא במרחק הליכה מאזור מגורים.
בן עמי הקטן | 31.07.13
5.
תדירות הרכבות לפעמים חשובה ממשך הנסיעה. ההמתנה לרכבת הבאה ארוכה מהזמן שנחסך
לתכנן הגעה לתחנת הרכבת בדיוק של עשר דקות היא לא מציאותית. לכן חיסכון בזמן נסיעה של עשר דקות של רכבת שיוצאת פעמיים בשעה, בטל בשישים אל מול הזמן הממוצע שתאלץ לחכות בו לרכבת הבאה. עוד רכבות יותר קצרות בתדירות גבוהה יותר עדיף על רכבת מהירה יותר. שלא תעצור בחלק מהתחנות
יאיר | 31.07.13
1.
כל מי שמגיע לעבודה אחרי שישב בנחת ברכבת ולא בפקק, הוא רגוע יותר, פרודוקטיבי יותר ובריא יותר
אני רק לא מבין איך קיצור זמן הנסיעה ב-10 דקות יהפוך את הנסיעה לכזאת שיושבים בה בנחת.. נחת זאת המילה האחרונה שהייתי מתאר בה ישיבה ברכבת, ובשעות העומס ישיבה זאת פריבילגיה שלא רבים זוכים בה. מי שנוסע ברכב בפקקים במזגן הרבה יותר פרודוקטיבי ובריא מאשר מי שנדחס כמו סרדין במשך זמן מעט קצר יותר. לפחות הוא גם יגיע לעבודה מבלי להריח כאילו רץ מרתון. אני בינתיים אמשיך ללכת ברגל למשרד. הרבה יותר נינוח, הרבה יותר פרודוקטיבי, והרבה פחות לחוץ. אבל מה זה משנה, העיקר שיש כותרת בעיתון...
פראייר | 30.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת