20. רכבת אני בכלל לא מסכים יעם עובדי הרכבת אבל עם הם צודקים ויש עליהם עומס עבודה לא סביר כץ וביב ישלמו עם חלחלה תהיה תאונה אריק | 08.08.13 (ל"ת)
19. מחלה יש לבדוק אם זה לא וירוס קטלני שהורס כל חלקה טובה והוגנת בהתנהלות של עובדים ומעבדים , ומדינה שמתנהלת על ידי קבלנים והפרטה של רכוש ואמצעים שיש לשמור עליהם שלמה מורד | 09.08.13 (ל"ת)
18. שעות עבודה ברכבת נהגי הרכבת עובדים כ 4 שעות בנהיגה ומקבלים שכר של 9 שעות וארוחות ומניחה ועוד צריך לשחרר בהיתה את מי שלא עובד וגם לבטל את המספר המוגזם של ימי המחלה ואז נראה איך הם באמת חולים איציק | 08.08.13 (ל"ת)
15. אדם שלא מסוגל לעמוד ב 7 שעות נהיגה - לא יכול להיות נהג ויש לפטרו לאחר שימוע. מעשה שהיה כך היה: אחרי שהשתחררתי רציתי לחסוך כסף לטיול בחו"ל ושמעתי שבענף הבניה מוכנים לשלם עד 14 אלף לחודש לפועלים ישראלים (שיתמידו בכך). מצאתי קבלן שפעל באזור מגוריי והצטרפתי לעבודה (שלד בנין) בתנאי שכר חלומיים. אחרי ארבעה ימים של עבודה שוברת גב הוצאתי יום מחלה כי באמת לא יכולתי להמשיך. נחשו מה - פוטרתי מיד - כי אין טעם להעסיק עובד שלא מסוגל לבצע את העבודה יותר מיומיים-שלושה רצוף. עכשיו הוועד טוען שהמחלה ההמונית נובעת מעומס העבודה הגבוה של הנהגים (7 שעות ביום - שלא נדע). לו הייתי המנכ"ל, הייתי מזמן כל אחד מהחולים לשימוע בו עליו להצהיר כי הוא כשיר בריאותית לנהוג ברכבת 7 שעות ביום או להיות מפוטר. ביוון, באיטליה, בפורטוגל ואפילו בישראל יש מאות נהגי רכבת פוטנציאליים שמוכנים ומסוגלים (בריאותית) לעבוד 7 שעות ביום... פועל לשבוע אחד | 08.08.13 (ל"ת)
14. בדיקות רפואיות תעשו להם בדיקת קולונוסקופיה. זאת גם בדיקה מועילה, העוזרת למנוע מחלות קשות וגם מעצם הפחד מלעבור את הבדיקה, הנהנגים יחזרו לעבודה TOL | 08.08.13 (ל"ת)
13. תפטרו אותם עוד היום . פיצויים מלאים והביתה גם במחיר העמדת הרכבות. נמאס מהוועדים הרקובים שחושבים שהעם איתם . תעיפו הביתה והעם אתכם. אלון | 08.08.13 (ל"ת)
12. אתם מבינים ??? תעברו לפריפריה יש רכבות מהירות הכל דבש רק שוכחים להגיד לכם שיש לנו רקבת כל שני וחמישי חחחחח צחוק של מדינה יש לנו מדינה רקובה אי אפשר לחיות כאן לאן שאתה לא מסתכל משונררים אותך מכל הכיוונים.... שלום | 08.08.13 (ל"ת)
11. השר כץ רק דיבורים! עושים צחוק מהשר. צריך לסגור הרכבת ולזרוק המפתחות יחד עם העובדים. ציבור הנוסעים לא מעניין את העובדים. דן פלד | 08.08.13 (ל"ת)
10. ההתנהלות במדינה הזו היא בדיחה...והכל על חשבון הציבור...ישראבלוף!!!!!!!!!!!!!!!!!! א | 08.08.13 (ל"ת)
9. לפטר צריך לשלוח רופא לכל אחד מהנהגים ה"חולים" ולפטר את המתחזים. כדאי גם ללכת לבית הדין לעבודה ולנסות לשלול מהם פיצויי פיטורין. אורי | 08.08.13 (ל"ת)
6. לפטר את כל ה"חולים המדומים" לאלטר תשלחו אלהם רופאים לבדוק ותפטרו את כולם ללא זכות לעבוד במישרה ציבורית יותר ויקטור | 08.08.13 (ל"ת)
5. אם הם חולים שיהיו בריאים וההיפך ניצול ציני של חוק שבה להגן על העובדים הינו בבחינת זריקת אבן למים שכולנו שותים מהם. חבל על האמון שאבד בקלות שכזו. איך הפכו אנשים טובים ונורמטיביים לאויבי העם כהרף עין. בסופו של יום כולנו בני אדם. א. | 08.08.13 (ל"ת)
3. עובדי קבלן מי שלא מבין למה יש עובדי קבלן ,מקבל את התשובה . עבודה מאוגדת בישראל משמשת כ"ארגון פשע" לאנשים שמעוניינים לקדם את עצמם וקרוביהם ,אין להם עניין ברצון הציבור או בעיקרו . עיני הרג את העבודה המאורגנת נזק שיהווה בכייה לדורות לעובדים בשוק הישראלי שיהיו משועבדים למקום עבודתם בגלל קומץ אלים בעל אינטרסים . ממשלת ישראל אינה מושלת והאנרכיה שולטת היכן שההסתדרות מניחה את ידה . . אהוד | 08.08.13 (ל"ת)
2. כבר היינו בסרט הזה. צריך לסגור הרכבת ולבנות מהתחלה. הפעם: - עם עובדים בעלי תודעת שירות - עם טכנאים שיותעים מה הם עושים - עם נהגים שמודעים לנהלי בטיחות - עם פחות נפוטיזם ושחיתות. - עם ועד שמגן על העובדים אבל בהגיון. בהצלחה עבד של ביבי והחברים | 08.08.13 (ל"ת)
1. תנו להם לחלות בשקט הציבור יכעס, יזעם וישנא את עובדי הרקבת. כך יהיה לכם גב כשתעיפו את כל העובדים המושחתים לאשפתות. נהג קטר גם כך לא ממש יכול למצוא עבודה במקצועו מחוץ לרקבת ונראה אם יהיה מעסיק במדינת ישראל שיסכים לקבל לעבודה עובד שפוטר כי התחזה לחולה... נוסע | 08.08.13 (ל"ת)
ביהמ"ש ל-27 הנהגים ה"חולים": "התייצבו בפני רופא או חזרו לעבודה"
20 תגובות לכתיבת תגובה