אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך להקטין את העומס בכביש ירושלים-ת"א

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
שכחת לציין שאתה לא צריך להגיע מי-ם לת"א כמובן- כל אחד גיבור על חשבון אחרים
אין מדינה בעולם שהדרך לעיר הבירה שלה נראת כמו מסלול סלאלום עם 2 תאונות קשות כל יום!!!! מה שייך תחבורה ציבורית למשאיות שצריכות להגיע לירושלים בירת ישאל? (או שבמכון שלכם לא מכירים שזו הבירה?). ואיך כביש יותר טוב יגרום ליותר מכוניות בדיוק? האם מי שעד היום הגיע ברחיפה לעבודה יקנה מהיום רכב? מספיק עם המנטרה ההזויה שכבישים מביאים ליותר רכבים. מדובר על שקר גס שאין לו שום אחיזה במציאות. מי שצריך לנסוע בבוקר לעבודה יעשה את זה בכל מקרה בלי קשר למצב הכביש. ההבדל הוא שהיום הוא מבזבז שעתיים בנהיגה והמשק מבזבז מיליארדים על דלק, זיהום אוויר ותאונות כתוצאה מכבישים לקויים. הכותב הוא ד"ר לכלכלה ומומחה לתחבורה
צאו לנו מהורידים קומוניסטים | 17.08.13
4.
קנס למי שנוסע בשמאלי במהיר ב80 קמש ותוך שבוע אין פקקים- כביש מהיר צ"ל מהיר
אין שום סיבה בעולם שיהיה פקק בכביש פתוח ללא רמזורים. הבעיה מתחילה שבגרמניה ואיטליה אם תיסע בשמאלי בכביש מהיר 80 קמש ולא תיתן לעקוף יורידו אותך מהכביש עם דוח וקנס ואילו בארץ אלה שעושים את זה חושבים שהם בעצם צדיקים כי זה מצווה להאט בכביש מהיר. הישראלי הצדקן הוא בעצם בהמה אלימה שגורמת לשיירות, אי שמירת מרחק ותאונות. הגיע הזמן לעמוד על העובדה שכביש מהיר נועד לנסיעה מהירה. העבריין הוא לא מי שנוסע מהר אלא מי שמפריע לנסוע בכביש מהר. הגיע הזמן שהמשטרה תתחיל לעקוף את הנושא שכאמור מהווה סיבה עיקרית לאי שמירת מרחק ותאונות.
פקק בכביש מהיר-המצאה ישראלית | 17.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת