אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

באוצר חוששים שהרכבת הקלה תגיע לארץ לפני תום העבודות

60 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

57.
מרתיח. מתסכל, מרגיש שהבחירות האלה היו לחינם, כלום לא משתנה.
בתור סטודנט, אני מודיע בשם עוד עשרות אלפים ויותר, אם אתם לא תדאגו שהתחבורה הציבורית תתפתח כאן בשנים הקרובות, יהיו יותר פקקים, יהיה יותר סבל להגיע לעבודה/צבא,לימודים וצעירים פשוט יעדיפו לברוח מהמדינה הזאת. אתם לא תעבידו אותנו לחינם. אני לא עבד. אני לא רובוט בתוך המערכת שלכם. אתם תפתרו את הבעיה מהשורש, אחרת תוך 4 שנים המצב יהיה מאוד גרוע, לאנשים פשוט לא יהיה מוטיבציה לקום לעבוד רק בגלל התנאים הבלתי נסבלים של להגיע למקום העבודה. אם צריך, תבנו גם דרכים תחתיות, כדי להפחית את העומסים. נכון, יעלה לכם עד 20 מיליארד כל העניין הזה, אבל זה יתן מוטיבציה להרבה אנשים. שלא יבואו לכאן כל מיני משועבדים ויגידו לי שזה הזוי ו"מי צריך בכלל את ההוצאות המטורפות האלה????" בטח, באמת, חברי הכנסת של הליכוד/יש עתיד לא צריכים את זה כדי שלא יקחו מהם את כס המלכות, כולל עוד כמה טייקונים, באמת, מי צריך את זה כשטסים במסוקים לפגישות? תתעוררו אחרת תשארו כאן עם הבררה, וכל החכמים יברחו.
סטודנט מתחיל | 14.08.13
31.
ומה לגבי הרחבת הקווים בירושלים?
סוכם שהקו מפסגת זאב להר הרצל יהיה בשלב הראשון. בינתיים, לא מעט אנשים ממשיכים לנסוע לרכב פרטי כי הקו הזה מכסה באופן חלקי ביותר את השטח העיר. בנוסף, לא ניתן לעלות לרכבת הקלה - בניגול לערים אחרות - באופניים, כך שהרכבת היא מגבילה בלא מעט את האפשרות לנצל אותה עד הסוף. אז, מה הועילו חכמים בתקנתם? אם כבר, אז שירחיבו את הקווים בירושלים, ואותם קרונות ישמשו אותה. הרי להשאיר את התושבים אם אפשרות של ניצול חלקי של המוצר גם לא ממש שווה... ותחשבו על זה...
YORAM | 13.08.13
30.
חלם
לפי ניהול המכרזים לרכבת הקלה ולאחר שכל החברות הבינלאומיות משכו ידם מהפרויקט תארו בדימיונכם את הברדק והשחיתות וזריקת כספי הציבור לים תרתי משמע בהקמת נמלי הים "הפרטיים" מה שקרה בתל אביב יהיה קדימון למה שיהיה בנמלים פשוט מאוד לא יהיו נמלים ולא יהיה לציבור כסף.הפיתרון השקעה בנמלים הקיימים ופיתוחם תוך יישום הרפורמה שנחתמה עם התאמות לתקופתנו ישיבה למשא ומתן כנה ואמיתי עם העובדים על הכל (פרישת ותיקים,קבלת עובדים,וכו') אשרי המאמין.....
אילן  | 13.08.13
25.
למה אתם מופתעים כל פעם מחדש?
ולמה אתם ממשיכים להשוות את ישראל ל"מדינות מתקדמות"? המדינות הללו אינן מתקדמות, הן מדינות רגילות, נורמליות, אנו אלו שתקועים מאחור. ישראל היא מדינת עולם שלישי לכל דבר ובמקום להשוות אותנו לגרמניה, צרפת, בריטניה, אוסטרליה וארה"ב, יש להשוות אותנו לניגריה, גאנה, בורקינה פאסו ומוזמביק. והפלא ופלא, פתאום מצבנו לא כזה רע.
כאילו דה | 13.08.13
22.
אני חותם שלא תהיה פה רכבת גם בשנת 2030!
המדינה עושה הון עצום ממיסוי על דלק ורכישת רכבים חדשים שלא לומר על כל חלק וחלק ברכבים בכלל וחלילה להזכיר שאין פטור ממס על אמצעי זהירות כך שאין כל סיכוי שהמדינה תוותר על ההכנסה האדירה והמצויינת הזאת. אנחנו פריירים שגרים במדינה שמוציאה את המיץ לאזרח ובתמוורה נותנת אפס מאופס!
שימי | 13.08.13
17.
לבטל את הפרויקט המטורלל הזה !!!!
20 מיליארד שקל בשביל קו אחד של רכבת שיהיה מוכן, אולי, בעוטד 10 שנים? כשבינתיים 300 "מומחי" תיכנון ופקידים יושבים במשרדים מפוארים במגדלי עזריאלי על חשבון משלמי המיסים? מי השרים המטורפים שבמצב הכלכלי הנוכחי ממשיכים לחתום על הצ'קים לדבר הזה????
אורי | 13.08.13
16.
מדוע זה לוקח כל כך הרבה זמן?
לא ברור לי כלל מדוע צריך לחכות עוד 9-8 שנים עד שהפרוייקט יסתיים? זה לא צריך לקחת יותר משנתיים וחצי מהיום, אם רק יסירו את החסימות הבירוקרטיות. במידה וכן, הקרונות יגיעו בדיוק בזמן. סכ"כ מדובר בכרייה של מינהרה עם מכונות כריייה, בחול תחוח, ניתן לבצע 50-60 מטר ליום למכונה. ויש יותר מאחת. 18 קילומטר של מינהרות, זה אומר 300 ימי חפירה נטו. עוד 200 ימי השלמות, והפרוייקט יכול להיות גמור לקראת סוף 2015-אמצע 2016.
יהודה | 13.08.13
2.
בכל העולם יש כבר 30 שנה רכבות מהירות
שנוסעים מאות קילומטרים ביום - בישראל הפלא ופלא הקו הראשון של הרכבת הקלה הוא בטוואי של 22.5 קילומטר בלבד - בנייתו התחילה כבר ב 2007 אבל מאז אין דין ואין דיין . גונבים את כספי הציבור כאילו אין מחר והעבודות תקועות אי שם בין פתח תקווה לבת ים . לדעתי בכל מדינה מתוקנת היו מקימים ועדת חקירה ממלכתית - כנסו לדף שלי ותבינו כמה באיזה פיגור מטורף אנחנו חיים . https://www.facebook.com/avi.shet.9
חלם זה כאן | 13.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת