60. אפשר לסדר 10 מילארד שקל במטבעות של 10 אגורות, ולבנות מזה פסים ורכבת איך זה שבירושלים הצליחו ובחיפה הצליחו ובת"א לא למדו? אפשר היה מזמן לסגור את אחד מנתיבי איילון צפון/דרום, לשים שם פסים ורכבת וזהו. כג | 20.08.13 (ל"ת)
59. רק הליכוד יכול רק הליכוד יכול רק הליכוד יכול רק הליכוד יכול רק הליכוד יכול רק הליכוד יכול הבנתם כבר ? טטס | 14.08.13 (ל"ת)
57. מרתיח. מתסכל, מרגיש שהבחירות האלה היו לחינם, כלום לא משתנה. בתור סטודנט, אני מודיע בשם עוד עשרות אלפים ויותר, אם אתם לא תדאגו שהתחבורה הציבורית תתפתח כאן בשנים הקרובות, יהיו יותר פקקים, יהיה יותר סבל להגיע לעבודה/צבא,לימודים וצעירים פשוט יעדיפו לברוח מהמדינה הזאת. אתם לא תעבידו אותנו לחינם. אני לא עבד. אני לא רובוט בתוך המערכת שלכם. אתם תפתרו את הבעיה מהשורש, אחרת תוך 4 שנים המצב יהיה מאוד גרוע, לאנשים פשוט לא יהיה מוטיבציה לקום לעבוד רק בגלל התנאים הבלתי נסבלים של להגיע למקום העבודה. אם צריך, תבנו גם דרכים תחתיות, כדי להפחית את העומסים. נכון, יעלה לכם עד 20 מיליארד כל העניין הזה, אבל זה יתן מוטיבציה להרבה אנשים. שלא יבואו לכאן כל מיני משועבדים ויגידו לי שזה הזוי ו"מי צריך בכלל את ההוצאות המטורפות האלה????" בטח, באמת, חברי הכנסת של הליכוד/יש עתיד לא צריכים את זה כדי שלא יקחו מהם את כס המלכות, כולל עוד כמה טייקונים, באמת, מי צריך את זה כשטסים במסוקים לפגישות? תתעוררו אחרת תשארו כאן עם הבררה, וכל החכמים יברחו. סטודנט מתחיל | 14.08.13 (ל"ת)
56. נת"ע , מיכי רצון ? היידה מרכז ליכוד. הייידה ביבי . רכבת קלה ? חחחחח חכו עוד חצי יובל . רכבת קלה לא תנוע בישראל לפחות בשני העשורים הקרובים ! מאז 1980 מנסים לבנות רכבת בקושי זזים דברים . | 13.08.13 (ל"ת)
54. ככה לוקחים לנו מיליארד שקל מראש לא יאומן. לפטר את כל המנהלים של נתע. ביזיון, כישלון קולוסלי מלא פונקציונרים שמקבלים משכורות הוצאות ועוד מבזבזים מיליארד שקל הרבה לפני מה שצריך. קרו אזרח תל אביב | 13.08.13 (ל"ת)
52. אין מה לדאוג הקרונות לא יגיעו לפני הרכבת - הכתבה שגויה ונועדה להפחיד הקרונות יתקעו בשביתה בנמלים אין דאגה | 13.08.13 (ל"ת)
48. אכן רק בישראל... אבל יש לי רעיון... שישמרו את כל מערכי הרכבת בניילונים עם סיליקה ג'ל... יש סיכוי שכך זה לא יחליד למשך 10-15 שנה עד שיסיימו את המסילה הראשונה. אני מתכוון לפס המסילה הראשון... אודי | 13.08.13 (ל"ת)
47. בטוח שיגיעו ובטוח שלא יתאימו לפסים אם הקריטריון למינוי דירקטור ויו"ר דירקטוריון הוא חברות במפלגה הנכונה מה הפלא שרוחב הפסים הוא בהתאם, תפקיד הפרוייקט הוא למצוא עבודה לאנ"ש ולא להביא תחבורה מודרנית לת"א, את זה עשו בחצי זמן בקהיר. שלא מופתע | 13.08.13 (ל"ת)
44. ישראל כץ אחרי כל הכישלונות שלו עוד הנותנים לו לעשות שטיות אבל לא חשוב עם ישראל ישלם ככה בכבישים וככה יהיה בנמלים חוץ מלדבר גבוהה גורניש המצליף תפרסמו | 13.08.13 (ל"ת)
42. בניה מהירה ! תפנו לסינים , הרימו את מתקני האולימפידה בשנתיים ....הם ישיגו גם את הרכבת כי אצלנו תמיד היא מאחרת.... גל | 13.08.13 (ל"ת)
41. בישראל הקטנה כל קו בתקן מסילה אחר באירופה הגדולה 3-4 רכבות שונות עובדות על אותה התשתית. אבי | 13.08.13 (ל"ת)
40. חקוי כושל של הרפורמות של כחלון... השר כץ להוט לחקות את כחלון בכול מיני רעיונות טיפשים שיעלו לכספי המיסים מילירדים... השיטה האגרסיבית ומליטנטית אפילו לא מתאימה לשר הביטחון הגיע הזמן שיעצרו אותו לפני שיהיה מאוחר... ירון | 13.08.13 (ל"ת)
37. ממש לא בזבוז. בקרונות ניתן בינתיים לשכן זוגות צעירים ולפתוח להם ת'תחת בשכירות יועץ (בכיר) | 13.08.13 (ל"ת)
31. ומה לגבי הרחבת הקווים בירושלים? סוכם שהקו מפסגת זאב להר הרצל יהיה בשלב הראשון. בינתיים, לא מעט אנשים ממשיכים לנסוע לרכב פרטי כי הקו הזה מכסה באופן חלקי ביותר את השטח העיר. בנוסף, לא ניתן לעלות לרכבת הקלה - בניגול לערים אחרות - באופניים, כך שהרכבת היא מגבילה בלא מעט את האפשרות לנצל אותה עד הסוף. אז, מה הועילו חכמים בתקנתם? אם כבר, אז שירחיבו את הקווים בירושלים, ואותם קרונות ישמשו אותה. הרי להשאיר את התושבים אם אפשרות של ניצול חלקי של המוצר גם לא ממש שווה... ותחשבו על זה... YORAM | 13.08.13 (ל"ת)
30. חלם לפי ניהול המכרזים לרכבת הקלה ולאחר שכל החברות הבינלאומיות משכו ידם מהפרויקט תארו בדימיונכם את הברדק והשחיתות וזריקת כספי הציבור לים תרתי משמע בהקמת נמלי הים "הפרטיים" מה שקרה בתל אביב יהיה קדימון למה שיהיה בנמלים פשוט מאוד לא יהיו נמלים ולא יהיה לציבור כסף.הפיתרון השקעה בנמלים הקיימים ופיתוחם תוך יישום הרפורמה שנחתמה עם התאמות לתקופתנו ישיבה למשא ומתן כנה ואמיתי עם העובדים על הכל (פרישת ותיקים,קבלת עובדים,וכו') אשרי המאמין..... אילן | 13.08.13 (ל"ת)
29. ###וכמיטב המסורת, מי שישלם על המחדל זה אנחנו, ולא המקורבים שמונו ושסרחו ### מדינת עולם שלישי לכל דבר | 13.08.13 (ל"ת)
27. ישראל מתחילה להזכיר לי את ברזיל !!! חריגה בתקציבים ניהול שלומאלי בזבוז כספים האומנם??? לדעתי זו שיחתות הסיבה למהירות למכרז היא הרצון לקבל את הכסף מתחת לשולחן כמה שיותר מהר בדיוק כמו בברזיל עמנואל | 13.08.13 (ל"ת)
26. הייתה כתבה שכל המינויים שם פוליטיים של "אנשי שלומם" של פוליטיקאים אז למה אתם מתפלאים????!!!!! אזרח | 13.08.13 (ל"ת)
25. למה אתם מופתעים כל פעם מחדש? ולמה אתם ממשיכים להשוות את ישראל ל"מדינות מתקדמות"? המדינות הללו אינן מתקדמות, הן מדינות רגילות, נורמליות, אנו אלו שתקועים מאחור. ישראל היא מדינת עולם שלישי לכל דבר ובמקום להשוות אותנו לגרמניה, צרפת, בריטניה, אוסטרליה וארה"ב, יש להשוות אותנו לניגריה, גאנה, בורקינה פאסו ומוזמביק. והפלא ופלא, פתאום מצבנו לא כזה רע. כאילו דה | 13.08.13 (ל"ת)
23. מי החליט תבדקו מי מרויח מהאספקה המוקדמת ותדעו מי החליט לך בעקבות הכסף השאלה הינה אם רוצים לדעת יוסף | 13.08.13 (ל"ת)
22. אני חותם שלא תהיה פה רכבת גם בשנת 2030! המדינה עושה הון עצום ממיסוי על דלק ורכישת רכבים חדשים שלא לומר על כל חלק וחלק ברכבים בכלל וחלילה להזכיר שאין פטור ממס על אמצעי זהירות כך שאין כל סיכוי שהמדינה תוותר על ההכנסה האדירה והמצויינת הזאת. אנחנו פריירים שגרים במדינה שמוציאה את המיץ לאזרח ובתמוורה נותנת אפס מאופס! שימי | 13.08.13 (ל"ת)
20. זהו, עכשיו אני באמת מרגיש את הרכבת אני יורד לתחנה בציר ז'בוטינסקי לכוון תל-אביב. Tsav | 13.08.13 (ל"ת)
19. זהו בדיוק הזמן לזרז את המסילות לנוע, בכל ארץ נאורה כבר היו נחצבו המנהרות כמו בעזה למשל בכמה ימים מקסימום חודשים. זהו | 13.08.13 (ל"ת)
17. לבטל את הפרויקט המטורלל הזה !!!! 20 מיליארד שקל בשביל קו אחד של רכבת שיהיה מוכן, אולי, בעוטד 10 שנים? כשבינתיים 300 "מומחי" תיכנון ופקידים יושבים במשרדים מפוארים במגדלי עזריאלי על חשבון משלמי המיסים? מי השרים המטורפים שבמצב הכלכלי הנוכחי ממשיכים לחתום על הצ'קים לדבר הזה???? אורי | 13.08.13 (ל"ת)
16. מדוע זה לוקח כל כך הרבה זמן? לא ברור לי כלל מדוע צריך לחכות עוד 9-8 שנים עד שהפרוייקט יסתיים? זה לא צריך לקחת יותר משנתיים וחצי מהיום, אם רק יסירו את החסימות הבירוקרטיות. במידה וכן, הקרונות יגיעו בדיוק בזמן. סכ"כ מדובר בכרייה של מינהרה עם מכונות כריייה, בחול תחוח, ניתן לבצע 50-60 מטר ליום למכונה. ויש יותר מאחת. 18 קילומטר של מינהרות, זה אומר 300 ימי חפירה נטו. עוד 200 ימי השלמות, והפרוייקט יכול להיות גמור לקראת סוף 2015-אמצע 2016. יהודה | 13.08.13 (ל"ת)
14. החלם היה כבר ברכבת הקלה בירושלים חברים יקרים, במדינת החלם יש תקדים לכך, בירושלים הרכבות ישבו לפחות שנה עד שהרכבת התחילה לנסוע. מור | 13.08.13 (ל"ת)
12. טוב ששמו לב עכשיו כאשר יש דור חדש של שרים ששואלים שאלות ודורשים תשובות. הגיע הזמן לדרוש הסברים. אם מנתע לא השכילו לבטל את המכרז הדבר מרמז על בזבוז כספי ציבור בצורה פלילית. מישהו מרוויח מזה. מי זה? גנזל | 13.08.13 (ל"ת)
11. מי אישר את הטירוף הזה?? מי אישר לבזבז מיליארד שקלים 5 -7 שנים לפני המועד?? למה אף אחד לא מפגין על זה?? גם בזה יאיר אשם? אורי | 13.08.13 (ל"ת)
10. בבקשה - תנו לסינים/ליפנים לבנות!!!! כלום לא זז שם, המכרזים החשובים נתקעו, המשכורות זורמות וחפירות- רק במוח ולא בשטח, שיתנו לסינים או ליפנים לבנות ותהיה רכבת ב- 2017. די עם נת"ע המושחתים | 13.08.13 (ל"ת)
8. מי אישר את הטירוף הזה?? מי אישר לבזבז מיליארד שקלים 5 -7 שנים לפני המועד?? למה אף אחד לא מפגין על זה?? גם בזה יאיר אשם? אורי | 13.08.13 (ל"ת)
5. כי הסוכן המקומי כבר מתכונן לקופון השמן שלו.... הגיע הזמן שאת נת"ע ינהלו אנשי מקצוע ולא מקורבים (ע"ע מיכאל רצון). וכן, הפתרון הוא רכבת תחתית. ככה זה בכל העולם הנאור. חכמי חלם היו חכמים | 13.08.13 (ל"ת)
4. אם הם נפלו על השכל (מישהו רוצה עמלות...) ותשתגעו לגמרי שישלמו מכספם. מדובר במיליארד שקל... חושם | 13.08.13 (ל"ת)
3. די לטיפשות של רכבת קלה. יש לבנות תחתית בכל העולם בונים רכבות תחתיות רק חכמי חלם רוצים רכבת קלה. אם כל המכוניות בכביש נוסעות מולך אולי אתה נוסע במסלול הנגדי גדעון | 13.08.13 (ל"ת)
2. בכל העולם יש כבר 30 שנה רכבות מהירות שנוסעים מאות קילומטרים ביום - בישראל הפלא ופלא הקו הראשון של הרכבת הקלה הוא בטוואי של 22.5 קילומטר בלבד - בנייתו התחילה כבר ב 2007 אבל מאז אין דין ואין דיין . גונבים את כספי הציבור כאילו אין מחר והעבודות תקועות אי שם בין פתח תקווה לבת ים . לדעתי בכל מדינה מתוקנת היו מקימים ועדת חקירה ממלכתית - כנסו לדף שלי ותבינו כמה באיזה פיגור מטורף אנחנו חיים . https://www.facebook.com/avi.shet.9 חלם זה כאן | 13.08.13 (ל"ת)
1. מדינת חלם מ- א' עד ת' כאילו שניהול המדינה מופקדת בידי בני כיתה ה' מדינה מפגרת שמבזבזת כל משאבי אזרחיה לב העניין | 13.08.13 (ל"ת)
באוצר חוששים שהרכבת הקלה תגיע לארץ לפני תום העבודות
60 תגובות לכתיבת תגובה