אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הוט מובייל גייסה 514 אלף לקוחות מאז חודש מאי אשתקד

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
החברה הכי גרועה בישראל בתחום השירות ללקוח
לאחרונה התנתקתי מכל שרותי הוט. 3 ימים התקשרתי להזמנת שירות לממירים שהתקלקלו. ביום הרביעי, כשענו לי אחרי 30 דקות המתנה, אמר לי נציג הוט: "לא, עכשיו אנחנו לא מטפלים בתקלות, רק בבעיות קליטה"... האמת היא ששאר החברות לא הרבה יותר טובות. יש צמצום מירבי בכח אדם במוקדי השירות, זמני ההמתנה איומים, וכשחייבו אותם לענות תוך 3 דקות הם מבקשים ממך להשאיר מספר טלפון ויתקשרו אליך - אבל לא מתקשרים (אבל שולחים מסרון "ניסינו להשיגך אך לא היה מענה"... ואם החוק מחייב כל 'מרכז שירות' לענות תוך 3 דקות - הם טוענים שאצלם זה לא 'מרכז שירות' אלא 'מוקד תמיכה'... פתרונות יצירתיים לעבירה על החוק בלי להיות אשם... אבל הוט מרויחה - כי הציבור מטומטם והציבור משלם.
אלי בר-נס | 13.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת