6. בחישוב פשוט. הסטיי הסופית תהיה גדולה יותר אם הסטייה בק"4 היא 50-60, אז בחישוב ליניארי פשוט, הסטייה בסוף החפירה (ק"מ 11) תהיה 138-160 ס"מ בקירוב. אפעס קצת בעיה, לא? החולד | 18.08.13 (ל"ת)
4. איך זה אפשרי? אשמח להסבר הרי החציבה אינה נעשית לפי היד הרועדת של החוצב, או שכמו תמיד בסוף - האמת היא שכן? תוהה בוהה | 17.08.13 (ל"ת)
2. עם סיום העבודות המכונה יכולה לבנות רכבת תחתית בתל אביב (לא רכבת קלה !!) ראה גם כתבות באתר: https://www.facebook.com/TLVMETRO שמעון | 15.08.13 (ל"ת)
לאחר הסטייה: העבודות בקו הרכבת המהיר לירושלים יחודשו בשבוע הבא
7 תגובות לכתיבת תגובה