אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצצה לפעילות הישראלים ב–eBay: קונים סמארטפונים מוכרים טבעות

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
למגיב 28 שאמר שהשירות גרוע
קשה לי לקרוא את תגובתך , אתה כנראה מקבל כסף או מונע מאינטרנס .. התעסקתי עם פיי פאל פעמיים והם היו אמינים , יש להם מרכז שירות ישראלי שמדבר עברית ועוזר לך שלב שלב במידה ולא הגיע המוצר . יותר מזה - 30 יום עברו והמוצר לא הגיע , פיי פאל המליצו לפתוח תלונה שלא יווצר מצב שהמוכר יקבל תשלום לפני שאישרת . אחת החברות היותר טובות ואמינות שיצא לי לפנות אליהם . אל תציג את אי ביי כמקום לא אמין . אה ולסיום - קניתי סוללה למברגה - מקורית . התקלקלה לאחר חצי שנה - והמוכר זיכה אותי .
משה  | 26.09.15
31.
הבעיה האמיתית היא הדואר בארץ
לפני 15 שנה כמעט אף אחד לא הזמין חבילות, היום כמעט כולם מזמינים ועל הזמנה פשוטה ב DX שלפעמים מחלקים את המשלוח למספר חבילות אתה צריך לחכות שעה בסניף הדואר המקומי. הדואר בארץ לא הפנים את קצב הצמיחה של משלוח החבילות ולא הגדיל את מספר העמדות / סניפים!
יניב | 21.08.13
28.
כמי שקנה מאות מוצרים, חייבים לומר שהשירות של איביי גרוע.
לאיביי אין כיום תמיכה באימייל. חייבים להתקשר לארה"ב למוקד שלהם. הקו משובש, קשה להבין. לאיביי פשוט לא אכפת מכל הלקוחות שלה סביב העולם. למרות שיש לא מיליארדים, היא לא יכולה לענות באימייל וכרחיה לקוחות להתקשר לארה"ב ולדבר באנגלית עם דוברי אנגלית שוטפת חסרי סבלנות. דבר שני, ההחלטות של איביי לגבי זיכוי של לקוח שנפגע ממוכר, בעקבות מוצר שבור או לקוי, הן שערורתיות. הזמנתי 3 מוצרים זהים מאותו מוכר. מוצר אחד הגיע מקולקל. המוכר אמר שהוא מוכן לזכות אותי, אך לא זיכה, כי המתין שיחלפו 45 יום (מוכר סיני שהמשלוח שלו ממילא לוקח 40 יום). פניתי לאבייי שיכלו להראות את ההתכתבות עם המוכר, שהסכים לזכות ולבסוך סירב. למרות שפתחתי תלונה בזמן, איביי סירבה להתערב ואמרה שהיא לא יכולה לזכות אותי. למה? כי זה מוצר מתוך שלושה? מה הטימטום הזה, הרי שילמתי על המוצר 3 פעמים ואפשר לזכות אותי רק על אחד. במקרה אחר, כמוכר, לקוח (ישראלי שלא יודע אנגלית), השאיר לי פידבק שלילי, כי חשב שקנה מוצר אחר לגמרי מזה שקנה. כל הלקוחות מכל העולם הבינו, אבל הישראלי לא הבין. פניתי לאיביי בבקשה למחוק את הפידבק שנבע מאי הבנה של הקונה. איביי בחרו שלא להתערב. במקרה אחר, שילמתי למוכר עבור מוצר לא תקין. חלף זמן רב מדי מכדי לבקש מאיביי להתערב, כי המוצר נשלח דרך הים ממחסן הארה"ב (בדיוק כמו במקרים שמוצרים נשלחים מסין, ואין לך זמן לפתוח תלונה באיביי, כי המוצר מגיע לעיתים לאחר 45 יום!). פייפל (בבעלות איביי) גם סירבו לזכות אותי. אז פניתי לחברת האשראי שלי והם זיכוי אותי. מאז, אם איביי עושים לי בעיות, אני לא מתווכח. פונה ישירות לחברת האשראי עם הפרטים ולרוב מזוכה. לאיביי שירות באמת גרוע ואני אומר את זה כלקוח של יותר מ 12 שנה ומעל ל 20 קניות. הבעיה היא שאין להם תחליף. זה לא אומר שהם חברה הוגנת וישרה. הם ממש לא.
עומר | 20.08.13
26.
נחמד, השבוע הזמנתי קורא ספרים אלקטרוני שבארץ מתחיל מ-760 ש"ח ומעלה, ב$71 כולל משלוח
כלומר 255 ש"ח במקום 760!!! כך שאפילו לא אצטרך לשלם מע"מ (כל עוד החבילה + משלוח עולים פחות מ$75 היא פטורה מכל המיסים). מבאס רק שצריך לחכות. אמנם המשלוח מגיע מארה"ב כך שאמור להיות מהיר יותר מאשר מסין, אבל מניסיוני, לדואר ישראל לוקח יותר זמן לספק את החבילה מסניף הדואר הראשי ועד הסניף שלי ולהביא אליי את הפתקית (שלפעמים מגיעה אחרי שהמוצר זרוק בסניף כבר שבוע), משלמוצר לוקח להגיע מארה"ב לישראל...
אלונה | 20.08.13
25.
קחו בחשבון ש 12.5 אחוז מהעסקה ייכלו לאיביי ופייפל
מכרת ב 100 נשארו לך סביב ה 87 שח בתור התחלה. וזה עוד לפני עלויות של אריזה, משלוח, והזמן היקר שלכם. בזמני שיא מכרתי באיביי כמו משוגע וחוייבתי סביב ה 700 דולר עמלה חודשית לאיביי (החיובים של איביי נגבים חודשית בשקט בשקט ולא מקבלים ביטוי בדשבורד היפה של החשבון של היוזר, וה 700 האלו לא כוללים כמובן את 3.5% האחוז שפייפל גובים מהעלות המקורית של המוצר). ב700 דולר העמדתי חשבון פרסום מצויין באדוורדס והזרמתי טראפיק נהדר לאתר שהרמתי בוויקס. מישהו יכול למנות את היתרונות באיביי? ונא לא להישען על הטראפיק שלהם. הסיכוי שלכם לקבל טראפיק מתוצאות החיפוש הפנימיות של איביי שואף לאפס.
שמעוני | 20.08.13
23.
לכל אלה שקונים שלא תבכו אחר כך למה פיטרו אתכם או את הנשים שלכם מהעבודה ולמה אין לכם כסף...
הכל חוזר אליכם בחזרה! מה שאתם לא שמים בחנות בארץ אתם שמים בדמי אבטלה וביטוח לאומי אצל העובד שמפוטר בגלל שאין מספיק עבודה. למה הכל יקר בארץ?? כי צריך להאכיל את מפלצת הבירוקרטיה ואת המגזר הציבורי. מה שעצוב זה שכל אלה שקונים באיביי רובם משתייכים למגזר הציבורי, פנסיונרים של משרד הביטחון בגיל 42 וכאלה..יש להם הרבה זמן להסתובב באיביי. הקטע עם הלקוח הישראלי העלוב זה שפה בארץ הוא יתמקח עם המוכרים עד זוב דם אבל כשייסע לחו"ל הוא ישלם כמו טטאל'ה מה שהמוכר הגרמני יבקש ממנו בלי להתווכח. מי שרוצה לקנות בזול בארץ יחפש וימצא. כשאתם משלמים על מוצר בארץ אתם משלמים גם על השירות, על הארנונה, על הביטוח על ההובלה על האחריות. וזה ההבדל בין מוכר ישראלי לבין מוכר באיביי שלא מחזיק מלאי בכלל אלא סתם חנות וירטאולית. אני מבטיח לכם שהמוכר הישראלי מרוויח פחות מהנער שמוכר לכם מאיזו חנות באירופה או אמריקה.
יבואן | 20.08.13
21.
יותר ויותר ישראלים יקנו בחו"ל
כי כאן הכל נורא יקר בגלל המיסים המטורפים. לא רבים מעיזים לעזוב את המדינה הדפוקה הזאת ולהגר למקום טוב יותר אז לפחות לקנות דברים איכותיים יותר בחצי ממחיר מוצרים לא איכותיים שמוכרים בארץ זה כבר טוב. אלה שעדיין קונים כאן עושים זאת בד"כ עקב אי-מודעות לכך שאפשר להשיג דברים טובים יותר בהרבה יותר זול מחו"ל
אליהו | 20.08.13
20.
כמה הערות ממוכר ותיק באיביי
יש לי חנות באיביי ואני מוכר בעיקר צעצועים לתינוקות וילדים. ע"מ להרוויח ממוצר שאני קונה ב-10 ש"ח בדרום ת"א אני צריך למכור במינימום 50. העמלות לאיביי ופייפאל, אריזה וכמובן המשלוח היקר, נוגסים (שלא לומר בולעים) את כל הרווחים. לעבוד עם דרופשיפרים זה מסוכן כי רובם מוכרים מוצרים מזוייפים. מוצר מדהים שאני קונה ב120 ש"ח אני מוכר ב-80$ ועדיין הרווח שלי מאוד קטן. לצערי, הדבר החשוב ביותר לכל סוחר איביי הוא... לא למכור לישראלים. ואת זה יגיד לכם כל סוחר ותיק באיביי. איביי זו עבודה לכל דבר. שאף אחד לא יחרטט אותכם. האמריקאים (ובכלל בעולם) אנשים פחות פראיירים ממה שחושבים. אנשים לא ממהרים לבצע רכישה אלא אם ביצעו סקר שוק, וזה ממש לא קשה בפלטפורמת איביי. המצב קשה שבעתיים כשישנן חנויות ענק מסין שמוכרים את מוצריהן+משלוח במחיר שאני קונה בארץ.
הלוחש למרחקים | 20.08.13
18.
אני חי מהיד לפה ולכן מחפש היכן הכי זול...
ולא מעניין אותי כל מני סיפורים של לשמור על תוצרת כחול לבן. רוצה מוצרים טובים ובזול ואם זה כחול לבן בבקשה,מה טוב. אך אם זה אדום,ירוק,צהוב,סגול,או כתום וזה זול וטוב אקנה רק שם. כחולים ולבנים יחפשו אותי בסיבוב... לא רוצה לממן עושקים ושוחטים. אגב אני "מנצל" חברים שלי שנוסעים לחו"ל וקונים עבורי מוצרים בחצי מחיר מהארץ. כבר שנים אני לא קונה נעליים,בשמים,סכיני גילוח, ועוד... בארץ
אזרח שורד | 20.08.13
14.
הסיבה המרכזית לקניות הרבות ברשת היא גזל המחירים בארץ. רק כאן גונבים אותנו לאור יום
הסיבה המרכזית לקניות הרבות ברשת היא גזל המחירים בארץ. ספקי המוצרים משלשים את המלירים כאן כך שלמרות דמי המשלוח הרצחניים יותר זול בצורה משמעותית לרכוש באי בי. דוגמאות : משאבת מים לאלפא 164 , מחיר כאן 1500 שח. מחיר אי בי כ 300 שח. ערכת ניקוי פילטר של חברת k&n כאן 120 לערך בחול 60 שח. דאודוראנט וישי 100 שח ובחול חצי. ואוד מאות דוגמאות. שני דברים הורגים את הקניות ברשת, הראשון דואר ישראל, יקר,לא יעיל וידוע לשמצה בכל העולם ולכן הרבה מאד מוכרנים נמנעים מלמכור לנו. שימוש ביופיאס ודומיו עוד גרוע יותר, המדינה היחידה בה גובים ממך שליחות פעמים, פעם בקניה ופעם בשילוח. השני הוא המכס הישראלי כל כך הרבה הגבלות שפשוט בא לבכות. שורה תחתונה מדינת עולם שלישי.
 | 20.08.13
10.
המלצה ו אף חובה לכל עם ישראל גיבוי כרטיס אשראי ישראכרט ומדוע
לכל מי שקונה בEBAY ומשלם דרך פיי פאל מוקצבים כ 45 יום בלבד להגשת תלונה אבל...... במידה ויש לכם גיבוי כרטיס גולד ישראכרט יש לכם שלושה חודשים להגשת תלונה ישירות לישאכרט בארץ והם מטפלים בנדון שרות ברמה הכי טובה שיש מומלץ נ.ב חבל שאני לא מ משרד פרסום של המקומטת שם גובים עמלה על כל דבר שזז
yl | 20.08.13
3.
הכול יפה אבל הבעיה שיש כאן במדינה עדיין חוקים ותקנות פרה היסטוריות
שמגבילות ואוסרות יבוא עצמי של לא מעט פריטים שלא לדבר על גובה המכס והמע"מ שהרבה פעמים הופך את העסקה ללא כדאית במידה ומדובר על מוצרים איכותיים ולא מוצרים ב2 $ מסין במדינת ישראל הממשל חיי עדיין בעידן רוסיה של פעם המלחמה
שי | 20.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת