8. לקחתי רכב ליסינג כי אני נוסע מרחק גדול לעבודה וממנה, בחוסר תחבורה ציבורית ראויה. אף אחד לא שורף דלק סתם. מה, כזה תענוג לנסוע בכבישי ארצנו?? ממש לא! אני נוסע המינימום ההכרחי. מעודדים לעבור לפריפריה, אך בהיעדר תחבורה ציבורית טובה מאלצים את העובדים לקחת רכבי ליסינג, ועכשיו רוצים להעניש אותם? למה??? ראובן | 25.08.13 (ל"ת)
7. למה חופשי חודשי לספטמבר עולה כמו חודש רגיל? בגלל החגים יש בקושי חצי חודש עבודה. בספטמבר עדיף להגיע לעבודה ברכב פרטי. תבדקו למה אין חופשי חודשי לערי הפריפריה של גוש דן משולב אגד ודן. איזה מין חופשי חודשי דפוק זה שאפשר להגיע עד לתחנה מרכזית תל-אביב, ואז צריך לשלם בנפרד? ועוד להחליף אוטובוס, ולהיסחב בכבישים מאספים. כבר עדיף אוטו פרטי. אוליבר טוויסט | 25.08.13 (ל"ת)
5. איך הפכתם את המושג רכב ליסינג לקללה היום כל נהגי הליסינג מוגבלים בנסיעות ומשלימים מכיסם כל פעם המדינה מוצאת קורבן אחר להתלבש עליו היא עצמה לא נותנת שום פיתרון יעיל לנסיעות זולות ויעילות ומעודדת את האזרחים לעבוד על יד הבית ואם לא מצאו עבודה יקבלו דמי אבטלה דמי הנסיעה חיבים במס וביטוח לאומי וגורמים ליקורם בעשרות אחוזים אין כלל חובה לשלם לעובד את מלוא ההוצאה שלו יש תיקרה שהיא נמוכה ולא רלונטית במשרות מסוימות דמי הנסיעה הינם כמעט בגובה השכר ולכן למעביד אין יכולת להביא עובדים מרחוק שעות הנסיעה אינן מתוגמלות בשום מקום בעולם לא תימצאו מדיניות הזויה כזו מדיניות הזויה | 25.08.13 (ל"ת)
4. בכל פעם מומצאים תירוצים לשאוב כסף מציבור שלא תהייה לו ברירה אלא לשלם פשוט - כי אין חלופה אחרת. | 25.08.13 (ל"ת)
3. קודם תדאגו לתחבורה ציבורית אף אחד לא נהנה להחזיק רכב במדינה הזאת. ועוד דבר- המזהמים העיקריים הם המפעלים אז תטפלו בהם קודם עמית | 25.08.13 (ל"ת)
2. הסכמים חברות הליסינג לידיעת השר אני מקווה שיבדקו את מה שאני כותב כדי לצמצם את זיהום האויר יש לבדוק את ההסכמים שמחייבים את המוסדות לנסוע את כל הקלומטר השנתי ללא קיזוז לטיפול השר הנכבד דוד | 25.08.13 (ל"ת)
אושרה התוכנית הלאומית למניעת זיהום אוויר בעלות של 140 מיליון שקל
9 תגובות לכתיבת תגובה