אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לרוץ ולשווק לחבר'ה: המיזם שרוצה לעשות כסף מאמהות שאוהבות דוגמיות

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
לא כל רעיון שיש בו את המילים "רשת חברתית" הוא חדשני.
"קחי דוגמית ותכתבתי על זה" ? נו, באמת. אנשים מדברים וממליצים ותמיד זה קורה בכל מקום וכל עמוד אישי בפייסבוק. המלצות ותגובות על מוצרים על ידי חברים זה טוב כל עוד זה אינטימי, לא הופך למסחרי ונשמרת רמת אמינות ושקיפות.
תגובה לא ממומנת | 30.09.13
6.
יש אלפי נשים שמתות לקבל תשומת לב ממישהו במהלך היום - זו ההזדמנות שלהן
והן ישיקעו הרבה זמן ואפילו יוציאו כסף כדי לקבל את ההרגשה שהן תורמות משהו למען אחרות בסו]ו של דבר הן נופלות פרי בשל בידי חברות מסחריות ויזמים מפולפלים שלוטשים עין גדולה עלה ארנק של פראייריות כאלה ופראיירים כידוע רק מתחלפים
achy | 29.09.13
5.
איבדתי אותה כבר בשורה הראשונה עם השקר השיווקי הראשון....
מנהלת שיווק במיקצועה שאומרת :..."הבנתי שיש פה שיטת שיווק חדשה, מפה לאוזן, שלא נתקלתי בה במסגרת עבודתי בתחום השיווק והפרסום".... נו באמת.......שיטת פירסומת של מפה לאוזן עלאק קיימת גם קיימת כשיטה ידועה מן המניין. שהרי כך בדיוק התחילו כל כלי הבית מפלסטיק של tupperware כבר לפני איזה ארבעים שנה כמעט..... אחריהן היו אלפי שיטות מכירה כאלו של כנסים בבית עם חברות (ישטת מפה לאוזן וחבר מביא חבר) לכל מוצר כמעט. במיוחד למוצרי נשים כמו קוסמטיקה וכלי בית וקישוטי בית וכן הלאה. עד היום יש עשרות חברות שמשווקות כך בשוק. אין כאן שום גימיק חדש.
נו באמת | 29.09.13
3.
מודל בעייתי בטווח הארוך!
המודל מבוסס על חוות דעת אמיתיות וטהורות, ולא מוטות. ככל שהמיזם יצבור נפח, יגבר הלחץ לייצר תוצאות בכל מחיר (כדי להצדיק את ההשקעות הגדולות). ואז יתחילו המניפולציות (הכותבת מציינת מניפולציה כזו בכתבה - הצורך להתקשר ולדרבן את "מובילות הדעה" לכתוב פוסטים, עם קריצה לרוח הכתיבה..). השלב שלאחר זה יהיה, שהקוראות של הפוסטים יהיו חשדניות יותר ויותר לגבי התוכן של הכתיבה, ו"מובילות הדעה" יילחצו לכתוב פוסטים גם על מוצרים שלא רצו לכתוב עליהם. השלב הבא יהיה, הציניות. כולם יבינו שבמשחק הזה הכסף הוא זה שמנתב את הכתיבה - והמיזם איננו שונה מכל מערכת פרסום מניפולטיבית אחרת. בשיווק, אין מודלים חדשים. צריך להיות עקבי, יישר, שקוף, ובעיקר ללא כוונות מניפולציה. הלקוחות מזהים את זה מקילומטרים...
אביב | 29.09.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת