אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משתמש הקצה הוא המלך

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
אבי צא ולמד
המפעילים הסלולריים בארצות מתקדמות הבינו את התהום של צינור טיפש ולכן משנים את המודלים העסקיים שלהם. אחד השינויים הבולטים, הוא תמחור פרסונלי/דיפרנציאלי שמטרתו לייעל את השימוש ברשתות ולהציע ערך מוסף על גבי הפס הרחב. נכון שבישראל, לאור הרגולציה, אנו עדיין משלמים מחירים קבועים לחבילות גלישה גדולות יחסית, אך ברור שגם מודל זה ישתנה בעתיד הלא רחוק. אם המודל הישראלי יימשך ולא יעבור התאמות כפי שכבר קורה בארה"ב ובחלק ממדינות אירופה, התוצאה תהיה ש- 95% מהגולשים יסבסדו עמוקות 5% מהמשתמשים הכבדים. בסופו של דבר המפעילים צריכים לממן הקמת רשתות מתקדמות ותדרים ולכן לא סביר להניח כי המודל לפיו הם משקיעים ואפל/גוגל לוקחות את מרבית הרווחים ישרוד לנצח. השינוי החל בחו"ל וחלק נכבד מכינוס ברצלונה האחרון עסק בכך.
ערן | 06.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת