אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקופון שאתרי הקופונים גוזרים על חשבון הציבור

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
נמנעים לספק התראה על קופונים שתוקפם עומד לפוג
גרופון נמנעת לממש מנגנון התראות על קופונים שתוקפם עומד לפוג למרות שכל פרטי הלקוח בידיה. אפילו ביישום הסמארטפון אינה מיישמת את זה (בניגוד ליישומים כמו פאנגו ואחרים) מתוך אינטרס לחוסר שקיפות. קופון שלא נוצל הוא רווח נקי בשבילם בלי לתת כל תמורה ללקוח.
ירון | 30.12.15
13.
חוסר הוגנות של גרופון
גם אני קניתי בגרופון - קופונים לטיול בסגווי ולא יכולתי לממש אותם בגלל מזג האוויר ואז פג תוקפם ובגרופון לא הסכימו לזכות אותי. מגרופון כתבו לי שהם לא מוכנים לזכות אותי על השוברים למרות שלא יכולתי לממש את השובר בגלל נסיבות הקשורות בבית העסק. אני פניתי אליהם יום אחד בלבד לאחר תאריך הסיום של הקופונים. אני הצעתי להם שלא יחזירו לי את הכסף אלא רק יזכו אותי באתר שלהם לצורך קניות עתידיות - אבל גם לזה הם סירבו. דרך אגב - לגבי ההשוואה לרכישת כרטיס טיסה - ההשוואה אינה נכונה כלל. בכרטיס טיסה שלא נוצל - נגרם נזק לחברת טיסה כיוון שהכיסא נשאר ריק (גם אם מכרו אותו בסוף יתכן שהוא נמכר בהנחה גדולה). לגבי הקופונים שקניתי - לא נגרם שום נזק לבעל העסק ולכן אני צפה מהם שיזכו אותי על הסכום ששילמתי.
מנחם | 10.02.14
12.
ל-6 תברר כמה מנצלים קופונים ותבין שזה מעל 40% אפילו
רק מזה (!!!!!!!!!!) החברות הללו גרופון, גרופר (שזה אותה חברה), Buy2 מתעשרות , כל שאר העיסקאות הם מקבלות עמלה קטנה מאד עבור פרסום המוצר\השירות (אם בכלל ) תעשה סקר ותברר כמה מבין החברים שלך לא ניצלו קופונים ותבין כמה אתה טועה..
יוסי | 14.10.13
11.
כל הכבוד לתובעים! גרופון אפילו זיכוי לא נותנים על דברים שפג תוקפם
ניסיתי לקבל כסף בחזרה על עסקה והם טענו ש"לא ניתן כי עברו יותר מ14 יום". כאשר אמרתי להם ש14 יום זה למוצר שהתחרטתי עליו, אלא שכאן מדובר במוצר שכלל לא קיבלתי - אמרו "זה התקנון". הלוואי שיקנסו אותם בכפול מהכסף שעשקו מאיתנו
אורן | 12.10.13
9.
לאחר פקיעת הקופון ערכו למימוש צריך להיות הסכום ששולם עבורו
באתרים שונים בחו"ל יש לקופון שני ערכים: 1. הערך שנותן ללקוח הטבה - נניח רכישת קופון ב 50 ש"ח לשימוש במסעדה בערך של 100 ש"ח עד 1.12.13. 2. הערך ששולם - לאחר תאריך פקיעת "המבצע" ערך הקופון הוא 50 ש"ח למימוש בבית העסק. כך הציבור לא ייפגע וגם בית העסק יקבל את הכסף. עדיין צריך למצוא מנגנון הוגן לחלוקת הכספים ששולמו על קופונים שלא מומשו.
כמו בחו"ל | 10.10.13
8.
נראה לי אתם מפספסים את המטרה העיקרית - מה שקורה הוא שהמתווך לוקח את כל הכסף
פה הבעיה. לדעתי הפתרון הצודק הוא חלוקה של הכסף בין המתווך (גרופון BUY וכו'..), לבין העסק ולבין הלקוח ששילם. אופן החלוקה צריך להיות לדעתי כך שהמתווך נשאר עם אותו סכום עמלה שהוא לוקח בד"כ. בשאר הסכום זה כבר נתון לפי מקרים פרטיים: - אם כמות השוברים נגמרה, מכאן שבית העסק כנראה הפסיד כסף על לקוחות אחרים שיכלו לקנות את השוברים, ועל כן הוא זכאי למלוא הסכום הנותר. - אם לא, הסכום הנותר אמור להתחלק שווה בשווה בין בית העסק ללקוח (כאי-עמידה בתנאי השובר מבחינת זמנים וגם אולי כהכנה שבית העסק עשה עבור כמות שוברים מסויימת שנרכשו.
יוחאי | 09.10.13
7.
אנשים אומרים "שכחתי" ואז מחפשים מי להאשים
אנשים רוצים הכל ברגע האחרון, מייד ובזול ואם לרגע שכחו ולא ניצלו אז מרגישים פראירים - ובינינו איזה ישראלי מוכן שיגידו עליו שהוא פראיר? קצת אחריות אנשים! גם על מה מדובר? אדם ממוצע, כמה פעמים שכח לממש שובר ואיזה סכום? בטוח שילמד את הלקח לפעם הבאה! עידן התביעות הייצוגיות הביא את כולנו לתבוע על סכומים מצחיקים כמו 20 או 100 ש"ח רק בכדי ללמד את החברות לקח. אני בטוח שיש מקרים מוצדקים אבל כאן? נראה לי ממש מופרך...
אאא | 09.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת