8. מריצה זה יותר מידי בישבילהם .. מגרדי ביצים כול היום שיזיעו בדם ויעבדו למה לתת להם רכב שרד שיוכלו להשוייץ ולינסוע בארץ ...הם בין כו וכו מטילים רוב השנה בחול וגם משלמים להם אז למה כפול ...איפה המבקר שיבדוק את הפראזיטים האילו נחום תקום | 17.10.13 (ל"ת)
7. שלא יגיעו ליעדם,השרים סחטנים,עושקים,נהנתנים,ערלי אוזנים,ציניקנים,אין ישועה מהם. נכה מובטלת שלא מרצון | 17.10.13 (ל"ת)
6. בחירה מצוינת גם בהיבט הפרקטי וגם החברתי ה-C5 מצוינת מרווחת מאוד ובהחלט ראויה לשמש שרים יש לה גם נוכחות של רכב מנהלים ומצד שני היא לא מנקרת עיניים. אני רוצה לראות מי יעז לבחור בבמוו. שר לשעבר | 17.10.13 (ל"ת)
4. גם אני רוצה כזה ,אני יותר חזק מהשר ואני מחזיק את השר בב... אף אחד לא יפטר אותי ,להיפך אני יפטר את השר ואת המנכ"ל ואת כוווולם. ורק אני ימשיך להיות מנהל אגף ,הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל חיים אנגוני | 16.10.13 (ל"ת)
3. חבל, עדיף שיקחו את ה-BMW 1. ה-BMW נקנתה ע"י המדינה ב-210 אש"ח, הסיטרואן נקנתה ע"י ב-160-170 אש"ח. 2. מי שמקבל את הרכב משלם 2.5% בחודש מערך הרכב במחירון כאילו קיבל אותו כמשכורת. מחיר המחירון של ה-BMW הוא 440 אש"ח, מחיר המחירון של הסיטרואן הוא 215 אש"ח. לכן מי שייבחר ב-BMW ישלם 11,000*שיעור המס. מי שייבחר בסיטרואן ישלם 5,375*שיעור המס. הרכב יימכר ע"י המדינה כעבור 36 חודשים ויקבל ערך לפי המחירון המקורי פחות פחת של רכב ממשלתי. לכן, עדיף לנו האזרחים שכל בעלי התפקידים יקחו את ה-BMW ולא את הסיטרואן. משה | 16.10.13 (ל"ת)
החלו הזמנות רכבי השרים: שר החקלאות ושר הרווחה בחרו בסיטרואן
8 תגובות לכתיבת תגובה