11. איך זה בדיוק בשורה ללקוחות??? אולי זו בשורה לכל מיני בעלי עניין שמחפשים דרך לסחוט עוד כמה פראיירים. אבל בטח לא ללקוחות. | 27.10.13 (ל"ת)
8. אף אחד לא שואל מי מושך בחוטים של משרד התחבורה אולי אותם גורמים שהכבידו את ידי הרגולטור והבירוקרטים על בטר פלייס קשורים לאלו ש"סייעו" ל-SBY הסולרית לפשוט רגל...? האם ייתכן שקיימים גורמים במשק שאנרגיה מתחדשת מאיימת על עיסקי הדלק, הגז ויבוא רכבי הבנזין שלהם? אור | 24.10.13 (ל"ת)
7. הייתי קונה לילד שלי אחד ועושה ממנו הבית של יעל כרגע לרכב חשמלי אין שימוש כלל וכלל חביב | 24.10.13 (ל"ת)
5. סוף סוף מישהו עושה סדר במשר התחבורה עם הודעת בטר פלייס על הליכה לכינוס נכסים, הודיע נציג משרד התחבורה בדיון שנערך בכנסת כי יערימו קשיים על מכירת הרכבים, אולם דיבורים לחוד ומעשים לחוד. כל מי שניסה לרכוש את החברה (אברמוביץ ומרקור) חשבו כי יוכלו למכור את הרכבים, כבעלי סוללה קבועה או מתחלפת, וכך לממן חלק מתפעול החברה. (350 רכבים במחיר של 50000, יכולים להכניס במיידי מעל 17 מליון שקל, ולכל מי ששואל מי ירצה לקנות כזה רכב, זה מאד פשוט, כל רכב חדש שתקנו - אחרי 4 שנים ערכו ירד בסביבות 50000. כך שאפשר להשתמש ברכב כ 4 שנים ואח"כ למכור אותו כברזל וזה עדיין יותר משתלם מרכב בנזין, כי הטענה בבית תעלה בחודש 400 שקל לעומת 1200 שקל בנזין.) חבל שמשרד התחבורה הורג את חלום המכונית החשמלית בישראל - כולם הבינו כי החלום של בטר פלייס נמוג, אבל יש עוד הרבה רכבים חשמליים שאפשר לשווק בארץ רובי | 24.10.13 (ל"ת)
4. איך זה קרן אור ללקוחות? מי יקנה את המכוניות האלה כשכבר אי אפשר לטעון אותן? ביבי עושק ישראל | 24.10.13 (ל"ת)
3. הרכבים לא נמכרו כי החברה פשטה רגל משרד התחבורה עכב את שחרור הרכבים לאחר פשיטת הרגל, משרד התחבורה מנסה לחסל את המכונית החשמלית לכן הוא הגיש עירעור על החלטת שופט מחוזי ממתי המדינה צריכה לערער על החלטות בית משפט בני בום | 23.10.13 (ל"ת)
2. בית המשפט העליון מתנהג שוב ושוב כאילו הוא המחוקק והחוק לא חל עליו היום הוא אישר לכל היבואנים למכור מכוניות ישנות. כל היבואנים יראו בפסיקה זו כתקדים למכירת מכוניות בנות יותר משנה, ואם לא יאשרו להם יפנו לבג"צ בטענת אפלייה, וכך בעצם הפך בית המשפט את החוק לחסר משמעות לחלוטין. ביזיון !!! | 23.10.13 (ל"ת)
1. ושוב בית המשפט העליון מחליט שהחוק לא מעניין אותו. אם פעם אמרו שיש סיבה של זכויות הומאניטאריות, ואפשר היה להגיד שבית המשפט שומר על זכויותיהם של נדכאים, כאן, בית המשפט מחליט שמסיבות כלכליות של קבוצה קטנה, ניתן להתעלם מהחוק. | 23.10.13 (ל"ת)
קרן אור ללקוחות בטר פלייס? מפרקי החברה יוכלו למכור את הרכבים
11 תגובות לכתיבת תגובה