אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הממונה על ההגבלים: ביטול דמי הזמנת המונית ב"גט טקסי" מגבירה את התחרות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
אם כל הנסיעות יהיו בחינם יגביר יותר התחרות קפיטליזים חזירי במירעו
מקוה שהפעם תפרסמו התגובה ולא תסננו עיתונאות אמורה לפרסם תגובות ולא לסנן המון תגובות בגט טקסי הלקוח מלך הנהג עבד אם התשלום לנהגים יהיה מקסימום 100 שקל לנסיעה זה יגביר את התחרות ללא ספק רק הנהגים יהיו עבדים אבל למי אכפת במדינה של קפיטליזים חזירי....
דוד | 16.11.13
7.
הממונה אינו סוף פסוק
החלטתו של הממונה תמוהה לאור העובדה כי תחרות מתואמת ופרועה בצורת מתן הנחה קבועה על מוצר בר פיקוח פוגעת במי שמתחרה בנהגי גט טקסי. על מנת להטיב עם הצרכן יש לדאוג שתתקיים תחרות הוגנת ולא מתואמת. תחרות מתואמת דורסת את המתחרים מטיבה עם הצרכן באופן מיידי אבל לטווח הארוך תפגע בצרכן כי המתחרים יעלמו מהשוק מסיבה זו בדיוק אסור לתאם מחיר גם אם מדובר בהורדת המחיר. הממונה שגה בהחלטתו ויש להביא את הענין לפתחו של בית המשפט אשר יכריע אם החלטתו אינה סבירה באופן קיצוני ויורה לממונה לאכוף את החוק
שאול | 12.11.13
6.
תיאום מחירים
תיאום מחירים אסור בישראל תיאום המחיר באמצעות מתן הנחה קבועה במוצר בר פיקוח אשר לעיתים מגיעה עד 25 אחוז משווי המוצר. ידוע לכל כי מטרת ההנחה הינה לפגוע בתחרות בין נהגי גט טקסי לנהגי מוניות אחרים ,תחנות ,ואפליקציות מתחרות, והדבר פורסם ברבים. תיאום מחיר על מנת לפגוע בתחרות גם אם התיאום הוא קביעת מחיר נמוך מהווה עבירה. אמנם התיאום כמו כל תיאום מחיר כלפי מטה מטיבה עם הצרכן בטווח המיידי אבל מהווה בעיה חמורה כלפי כעשרים אלף נהגים אחרים אשר לא תיאמו מחיר ואשר מעונינים לפרנס עצמם ומשפחותיהם בתחרות הוגנת על הנהגים הללו אמור הממונה גם להגן והוא בחר בטעות שלא לעשות זאת גם ציבור של כעשרים אלף נהגים הינו ציבור ראוי להגנה ובפרט כשהתועלת שנוצרת לנוסע הינה זניחה ביחס לנזק שנגרם לנהג.
שולה | 12.11.13
4.
קואפרטיב המוניות
הכח בידינו!!!!! קואופרטיב המוניות בפייס!!!! אנחנו נהגי המוניות פועלים לאיחוד ולאיגוד 25000 מוניות וכ40000 נהגים ובני משפחותיהם הגיע הזמן לא להחריש ניראה מי ימשיך להציק לנו כשנתאחד מחירי סולר מופקעים וכן ביטוחים וכן חלפים רק האיחוד שלנו יתן תשובה לעושק.
נהג מונית | 08.11.13
3.
וטוב שכך. זה כזה פתטי שכל הנהגים המיושנים האלו מתנגדים לתחרות ולקידמה
וזה מה זה לא משנה מה הם יעשו. הלקוח לא מטומטם- בסופו של הדבר אני אעדיף לנסוע עם החברה איפה שיש שירות טוב ומחיר הכי זול. אז גט טקסי היא בדיוק כזאת. אז שכל המתנגדים יקראו לתחנה שלהם ״מתנגדים לשינויים טקסי״ ויחפרו לכל הנוסעים שלהם כמה הם צודקים וכמה גט טקסי לא בסדר ושיעשנו עליהם ויצעקו בטלפון אחד על השני ובסוף ידפקו 5.20 לנוסע על זה שהוא נסע אליו 5 דקות. ואזזזזז נראה
אור | 08.11.13
2.
ביטול דמי ההזמנה הטלפונית
החלטת הרשות להגבלים עסקיים מראה עד כמה הם לא מבינים את נושא המוניות הרי ידוע לכל שמחירי המוניות נמצאים תחת פיקוח ותעריפי הנסיעה נקבעים על-ידי הממשלה בלבד! מכאן רואים את חוסר התום לב של הרשות להגבלים עסקיים ,ושאלתי אליהם האם אני יכול לקבל אספקת חשמל מוזלים על ידי הגברת התחרות?
נהג מונית לשעבר שברח מהתחום | 08.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת