אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הלמ"ס: רכב ליסינג נוסע יותר מפי שניים מרכב פרטי

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
בגדול הליסינג דפק את כולם גם את אלה שלא לקחו ליסינג
כל 3 שנים חברות הליסינג מחדשות ציי רכב שלמים וגורמים להצפת עצה על ביקוש נמוך , וזה גורם למחיר לרדת ולהיתנתק מהמחירון כל מי שקנה רכב במיטב כספו איבד ערך בגלל חברות הליסיניג. לדעתי צריך להעלות שווי שימוש ולהוזיל את מס הבלו על הדלק על מנת לאזן את שוק המכוניות הפרטיות וגם להוזיל את המכס על חלקי חילוף. אי אפשר שכל שוק הרכב יהיה שווי בידי קומץ יבואנים וחברות מימון.
גלעד מנחם | 18.11.13
25.
לדפוק את הליסינג = לדפוק את הפריפריה
כי מי שעובד עשר דקות מהבית לא צריך ליסינג. דפקת את הליסינג=העלת את הנדלן במרכז, החשבון פשוט, רוב העבודה במרכז, אבל אין לך כסף לגור במרכז, אז אתה מחשב בית בפריפריה + נסיעות 20 שנה עולה טיפה פחות (בתנאי שאתה לא מחשב את הזמן שאתה יושב באוטו) מבית במרכז-אז אתה גר בפריפריה ונוסע כל יום. אלה האנשים שלוקחים היום ליסינג, כי לכל האחרים פשוט לא משתלם. לי יש רכב ליסינג, אני עושה 35000ק"מ בשנה רק בית עבודה-למשפחה רכב הליסינג קטן מידי, הרכב של אישתי עושה 8000 ק"מ בשנה-טיולים משפחתיים + פלוס גנים\חוגים. תייקר את הליסינג? אני אקנה מכונית בת כמה שנים-ואכעשה איתה 35000 ק"מ בשנה-תחבורה ציבורית היא רעיון נחמד-אבל במקום שעה כל כיוון לוקח יותר משעתיים וחצי (וזה ביום בלי שביתות) עוד 3 שעות ביום, כל יום, בדרכים זה לא אופציה, אני מגדל 3 ילדים שלא יכולים לחכות עד 10 בלילה לחמש דקות יומיות עם אבא. הליסינג עולה לי 32000 שקל נטו בשנה (לא כולל הפגיעה בתנאים הסוציאליים) זה ממש לא רכב חינם.
אבי | 12.11.13
24.
כמה נוסע רכב ממשלתי?
למה הלמ"ס או שר האוצר או מי משלוחיו לא מפרסם נתונים על רכב ממשלתי? על רכב צבאי צמוד? ולהזיכרכם, לאותם עשרות אלפים נהנים שווי השימוש הוא אפס על פי החרגת משרד האוצר והממשלה. כמה טמטום אפשר לנסות למכור וכמה אפשר לסובב סיבה ומסובב. רכב ליסינג נוסע יותר כי מי שנוסע פחות לא לוקח רכב ליסינג. בדיוק כמו מי שמשלם יותר מיסים הוא שכיר, כי מי שמשלם פחות או עובד בשחור או נהנה מהטבות משרד האוצר ע"ח מי שמשלם יותר. בדיוק כמו מי שנוסע יותר לחו"ל הוא שר או ח"כ או מנכ"ל משרד ממשלתי. אגב, אם היתה רכבת, או אם היה פיזור נכון של מקומות עבודה איכותיים מחוץ למרכז, אז כח האדם המקצועי לה היה צריך להתנייד עצמאית, זיהום האויר היה יורד, ... בואו נקצץ לזבוב עוד רגל, נראה אם הוא עדיין יכול לעוף.
תנו לחיות | 11.11.13
22.
כי זה רכב עבודה, זה כלי עבודה עבורי, אבל ברשות המיסים לא רוצים להפנים את זה ומעדיפים לחלוב
כי זה רכב עבודה, זה כלי עבודה עבורי, אבל ברשות המיסים לא רוצים להפנים את זה ומעדיפים לחלוב לי את הכיס ואין ברירה. אגב, זה גם לחלוב לכם את הכיס, כי שאתם צריכים שרות, לא במקרה זה מתחיל ב 200 ש"ח ויותר לקריאה. כל החברים ההיטקיסטים שלי שנוסעים 10K בשנה, החזירו את הליסינג כי זה משתלם או שהשאירו רכב אחד ליסינג במשפחה לנסיעות צפונה לביקורי משפחה (כי אין עבודה בשכר נורמלי בצפון)
אודי חמודי | 11.11.13
20.
השאלה היא למה אלה שעושים פחות מ 30,000 לוקחים ליסינג
השאלה היא לא למה הנסיעה הממוצעת ברכבי ליסינג היא כזאת גבוהה אלא למה היא כזאת נמוכה. כאחד שמקבל אחזקת רכב מתחיל לי להיות משתלם לקחת רכב ליסינג למול רכב חדש שאני מחליף כל 3 שנים החל מ 30000 ק"מ עם כל המיסים שיש במדינה הזאת אז איך אתם חושבים שהממוצע של נסיעה של רכבי ליסינג יכול להיות פחות? אני פשוט לא לקחתי אחד כי אני לא נוסע 30000 בשנה
ליאור | 10.11.13
7.
לפי הכתבה ממש נשמע כאילו רכבי הליסינג נוסעים בסיבובים בככרות...
אולי חשבתם על זה שאם יש 2 מכוניות בבית אחת פרטית והשנייה ליסינג , ונוסעים לטיול באילת או בטבריה אז לוקחים את הליסינג כנ"ל שהילד יוצא בערב עם חברים וכו'... עכשיו אם לא היה רכב ליסינג הרכב הרגיל היה עושה יותר. זה לא שאם נבטל רכבי ליסינג ינהגו פחות. ולי בכלל אין רכב ליסינג , וכל עוד משלמים עליהם מיסים אז למי אכפת?
מנטה | 10.11.13
6.
נו... שוב נסיון להוביך דעת ציבור נגד ליסינג
מעט עובדות: 1. רכבי ליסינג משמשים כרכבי עבודה, טכנאים, אנשי מכירות, שליחים וכיוצא באלה, שעבודתם היא תוך כדי נסיעה. ברור שהקילומטר הממוצע של רכבים אלו יעלה את הממוצע הכללי של רכבי הליסינג. 2. לקוחות הליסינג שאינם נמנים עם (1) הם אנשים שגרים רחוק מהעבודה, בדרך-כלל יותר מ-30 אלף קלומטר בשנה רק נסיעות לעבודה, אחרת הליסינג לא משתלם. אז ברור שהתחלת הממוצע הכללי של רכבי הליסינג גבוה יותר. 3. משפחה לה שני רכבים, אחד פרטי ואחד ליסינג(1)(2) יעדיפו לממש כמה שיותר קילומטרים ברכב הליסינג, וכך מעלה את הממוצע הכללי של רכבי הליסינג, ומורידה את הממוצע הכללי של הרכבים הפרטיים. מה הועילו חכמים בתקנתם?
 | 10.11.13
2.
שקר הלמ"ס
למה הלמ"ס משקר? כי את מי זה מעניין כמה נסע מכונית פרטית מול ליסינג? הליסינג הוא השקר הגדול של האוצר. רק רוצים לטחוטן עוד קצת את מעמד הביניים. אני גר במרכז ועובד בפריפריה, ועושה כ 40,000 ק"מ בנשה. לא נהנה שניה מיותר מהאוטו , כי אני דוס ---א זבשבת לא נוסעים. אישתי עד שאני מגיע בפקקים כבר עם הגרוטאה שלה עשתה את כל הסידורים שלה. ואני עדיין מלשמם כ 1500 ש"ח מהנטו שלי בגלל המיסוי המחורבן . אם אני אוותר על האוטו איך אסע כל יום לעבודה? במונית? הרי אין תחבורה ציוברית נורמלית במדינה הזה. העיקר לטחון אותנו. יהיר לפיד... ככה תשכנע את אינטל לעוף מפה כמו שטבע עושה.
א | 10.11.13
1.
הלמ"ס: משאיות נוסעות יותר מפי חמש מרכבים פרטיים...
כאילו דאא!! רכבי ליסינג משמשים לעבודה!! גם להגיע לעבודה, וגם לניידות בזמן העבודה!! מי שצריך לנסוע 100 ק"מ מהבית לעבודה, ואין לו תחבורה ציבורית מתאימה, כמובן שיעדיף להשתמש ברכב עבודה. ובית שיש בו רכב פרטי ורכב עבודה, יעדיף בסוף השבוע לטייל עם רכב העבודה מאשר עם הרכב הפרטי. בקיצור, דאאאא!!
עודד | 10.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת