אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיקרוסופט משקיעה ב-Zula, ה"סופר ווטסאפ" של ג'ף פולבר

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
החבר'ה בחברת זולה לא הבינו נכון את השוק הנוכחי
הם רוצים להיות "האמא והאבא של כל האפליקציות" אבל מאז הפייסבוק נוצרה מגמה מאוד ברורה של אפליקציות נישה, המשתמשים אוהבים שיש להם כמה אפליקציות נפרדות שכל אחת מהן משמשת אותם לנושא אחר: תמונות, הודעות, סטטוסים וכו' והם אינם בהכרח מעוניינים באפליקציה שמאגדת כמה נישות יחדיו. אם המשתמש רוצה אפליקציה שמערבת את כל הנושאים יחד אז הוא פשוט פותח את אפליקציית הפייסבוק שלו. אני לא עושה מעצמי מבין גדול ואני בטוח שבחברת זולה יש כמה מוחות מבריקים יותר משלי, זוהי דעתי האישית בלבד מבלי .
אחד שמבין | 20.11.13
11.
עוד אפליקציית מסרים
ועוד אפליקציית מסרים ועוד אפליקציית מסרים ועוד אפליקציית מסרים ועוד אפליקציית מסרים ועוד אפליקציית מסרים. דייי! כל סטארטאפ עושה את השטות הזאת וחושב שהוא פותר בעיה שלא קיימת. וואטסאפ פתרו את העניין שלשלוח SMS עולה כסף. בגלל זה הם מצליחים. מי שבא במקביל אליהם, הצליח לתפוס שוק זהה. זהו. מי שמנסה להיכנס היום לתחרות כבר נכנס לשוק רווי מדי והסיכוי שלו להצליח הוא אפסי. פולבר בסופו של דבר מנסה לעשות כסף. ז"א שהוא מצפה שמיקרוסופט תקנה את החברה בעוד שנה שנתיים והוא יקבל החזרים על ההשקעה ויעבור הלאה.
 | 20.11.13
7.
1 צודק. כלכך הרבה רעש בחנות
והסיכוי של כל אחד להצליח הוא אפס. אני מבין את היזמים, בשבילם זה סיבוב בכיף, הם מקבלים משכורת, הם מגייסים השקעה עם סיכון אישי אפס, והם סוגרים את החברה אחרי שנה כשהם בעמדת ״מנהל״ ולא שכיר. אין חסרונות, רק יתרונות, לכן הרבה אנשים הופכים מכותבי תוכנה פשוטים ל״יזמים״ בשקל. באסה, כי לנו היזמים שבאמת מפתחים טכנולוגיות , יש שוק רועש יותר לעבוד בו.
 | 19.11.13
2.
איזה פיהוק... לא תודה. הם לא באמת מתכוונים למה שהם אומרים...
המוצר נראה רע, הקונספט הזה של כלי אחד שיחליף את כל האחרים מעולם לא הצליח וגם כבר איבד את העניין והאמון שהיה סביב מוצרים כאלו. פרט לכך, אם המוצר הבסיסי יעלה 20 דולאר לחודש למשתמש הפשוט, אזי זהו מוצר יקר בטירוף שבחיים לא יתפוס. המחיר הזה הוא פשוט לא מציאותי. 2 האמריקאים הללו רגילים שבשוק הסלולר האמריקאי שוחטים את הלקוחות אבל זה לא ככה בכל העולם. על מנת להתחרות בהרבה כלים שהם חינמיים או כמעט חינמיים, צריך להציע הרבה יותר מאשר הכלום שמוצא כאן במחיר מופקע, לשם השוואה, פי 240 יותר יקר מוואטסאפ. שום ארגון לא ישלם תשלום כזה עבור כל משתמש. אם היה מדובר ברכישת רשיון לכל עובדי הארגון במחיר כזה, אזי אולי היה לזה סיכוי, אבל מהצעות גרועות אנשים בורחים כמו מאש. לא מאמינים, תשאלו את הגאון העסקי, שי אגאסי מה שלום מיזם בטר פלייס שהוא הקים והוביל.
ט | 19.11.13
1.
השוק רווי מידי
יותר מידי אפליקציות להעברת אותם תכנים בדיוק - פייסבוק, גוגל+, וואטספ, טוויטר - וכל יום שומעים על חברה חדשה שמנסה להכנס למשחק. השוק הזה הוא דוגמה קלאסית למצב שבו ככל שיש יותר שחקנים, המשחק נעשה גרוע יותר. כבר היום קשה למשתמש הממוצע לבחור אם לדבר עם חבר שלו בפייסבוק או בטוויטר, או אולי לשלוח לו מייל או גוגל+, או אולי וואטסאפ או סמס.... יותר מידי בלאגן.
 | 19.11.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת