אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שלא יעבדו עליכם: 10 טריקים של חנויות הגורמים לנו לבזבז יותר

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
ויש גם את אפקט "מילוי עגלת הסופרמרקט" כלומר
אחרי שאתם מעמיסים מוצרים על העגלה - אין מצב כמעט שתחזירו את הכל בחזרה לנוכח המחיר. דבר דומה הוא כאשר נכנסתם לחנות וקיבלתם את שירותו של המוכר בעניין מוצר מסויים לאחר חצי שעה של מדידת המוצר(למשל נעליים או בגדים), הסברים, שכנועים ושיחות התיידדות אין מצב כמעט שתסרבו לעיסקה. המסקנה היא להשיג את כל המידע כבר מראש, לגבש דעה לגבי המוצר כבר מראש ורק השלמות מידע בחנות. כמה שיותר מהר לצאת.
 | 11.12.13
14.
כדאי להבדיל בין טכניקות רעות לטובות
אם מנסים לעבוד עלינו זה רע. אבל אם השירות מצויין, יש אזורי מנוחה, כיף לנו לבוא לשם, יש מבחר של עובדים מומחים שיכולים לענות לנו על כל שאלה ולעזור לנו, זו טכניקת מכירה הטובה לכל הצדדים. הלוואי על כל העסקים ככה. אני אשמח לחזור למקום כזה שוב ושוב.
גאון הדור | 11.12.13
11.
"גינדי תל אביב" - אלופי העולם בשיווק ומכירות אגרסיביים
שלטי חוצות ענקיים בכל העיר. שיחת טלפון לכוכבית משהו. אתה משאיר פרטים ומודעים לך שהלחץ על הפרויקט גדול. יתקשרו אליך בהקדם האפשרי כדי לתאם. חכה לטלפון. מזמינים אותך לאתר שבו אמורים להקים את הבניינים. לא הזיזו עוד אבן אחת, אבל אלה כבר בנו אולם מכירות ענק, מפואר ומאובזר בצמחייה, בפירוטכניקה ומולטימדיה שלא להאמין. הגעת. כמובן שכל הקונים מתוזמנים לאותה שעה בערך, ללמדך, "חביבי, תראה, מתנפלים פה על הפרויקט". נכנסת. אווירה של מסעדת יוקרה או לובי של מלון פאר, עם דיילות מוקפדות. אתה נרשם ומופנה מיד לשתות קפה באספרסו בר. "מה תשתה?" שואל הברמן. מתיישב עם האספרסו וממתין לאשת המכירות. היא מגיעה. מיני, גרביוני רשת, נעלי עקב אבל עדיין סולידית למדי. הכירות והיא מזמינה אותך לאחד מחדרי הפרזנטציה. אתה מתיישב על הכיסא אל מול מסך ענק. אשת המכירות מתיישבת מולך אבל על שולחן מוגבה... בעיקר מביך....אתה מקבל את כל החומר הכתוב בתוך מארז ענק ומעוצב לתפארת, שמתאים יותר לקופסה של מיקרוסקופ חדיש. המסר אחרי כל הקשקשת, כדאי לך לחתום כאן עכשיו, ואם אתה נרתע מהחיפזון, היא מודיעה לך שאתה חייב להחליט עד יום חמישי הקרוב, ואז, בכלל לא בטוח שתישאר במלאי הדירה שנראית לך. היא לא יכולה להבטיח לך כלום. תסתכל מה קורה פה מסביב. כולם חותמים. בשבוע הבא המחיר יעלה בכמה מאות אלפי שקלים ותאבד את ההנחה הזאת וההיא...
מ | 10.12.13
10.
הבלוף הגדול ביותר הוא "מחירי מבצע" בסופרמרקט. וזה הולך כך:
תוקעים מחיר מופקע למוצר (לא מהחיוניים - מוצרי טואלט וניקיון, פסטות, שמנים, שימורים, קפואים, ריבות, קפה,, תה, שוקולד, דגני בוקר, מזון לחיות מחמד וכו'). כשאתה רואה את המחיר, אתה אומר לעצמך,"וואו, לא קונה" אלא אם המוצר חסר בבית. כעבור שלושה-ארבעה שבועות מצניחים את המחיר למשהו שפוי למשך בערך שבוע, תוך הבלטה בשילוט שמדובר ב"מחיר מבצע". מדובר ב"הוזלה" של לפחות 30% מהמחיר המופקע. מה אתה עושה כ"צרכן נבון"? קונה מיד 5-6 יחידות ומייצר מלאי בבית. המחיר חוזר לקדמותו והסיפור חוזר על עצמו. זה עניין קבוע על מוצרים רבים מאוד. אגב, אם אתם רוצים לדעת מה היה מחיר המוצר לו חיינו מדינה מתוקנת? ובכן, זה בדיוק המחיר הנקוב ב"מבצע". מבצעי הנחה אמתיים בסופרמרקטים לא ראיתם כבר שנים.
מ | 10.12.13
9.
הייתי בשבת במכירת תמונות מגלריה בחיסול או משהו כזה.
צוות המוכרים הורכב מבחור אחד + כמה בחורות שנראו כמו נערות ליווי (בלי להעליב נערות ליווי). הבחור שיחק אותה ידען והבנות נראו והתנהגו כמו פתייניות מפלייבוי אבל עם אגרסיביות של אלנבי. זה בטח בנוי על הקונספט שהאישה בוחרת תמונה לסלון והגבר סוגר תשלומים עם הבחורה הפתיינית. אולי הוא חושב לעצמו - אוי מה אני הייתי עושה לה, ואולי היא משאירה כרטיס ביקור ובסוף הוא באמת עושה לה. לך תדע. בכל אופן, כל פעם שהוא יסתכל על התמונה המעפנה בסלון, אשתו תתמוגג מהאורגינל, והגבר יזיל ריר על הבחורה הפתיינית ומה הוא היה עושה לה ...
א. | 10.12.13
7.
פריירים לא מתים רקמתחלפים
האמת באמריגה יש מכירות מצויינות ציך רק לעקוב אחרי מחירים ולדעת מתי לקנות מוצרים .ואל תתבלבלו בכול דבר.לדוגמה בסופר קורעים במחיר ואז כאילו עושים לך הנחה של כרטיס חבר אפשר לקנות את אותו המוצר בכוסקו בחצי מחיר מהסופר.ויש עודהרבה דוגמאחת.
eric | 10.12.13
4.
מוכרים ידידותיים מדיי
"גם לי /לאמא שלי יש בדיוק אותה שמלה/נעליים/מדיח בבית. ממש אמירה שקופה, שנועדה לעבוד על הלקוח ,כדי שירכוש את המוצר. איזו סיבה יש לי לרכוש מוצר שלא מוצא חן בעיניי/שלא מתאים לי וכו', בגלל שמוכרת בחנות רכשה אותו, כביכול? גם ההתעלקות על הלקוח ,שלא מאפשרת לו להסתכל על המוצר ברגיעה ובפרטיות גורמת לדחייה וליציאה מהחנות. יש מוכרות/מוכרים , שללא בושה מתערבים בשיחה בין בני הזוג בחנות ומנסים אגריסיבית להשפיע עליהם, בלי שהתבקשו.
 | 09.12.13
1.
לא ״עובדים״, נותנים שירות.
למה השליליות? אזור מנוחה בחנות זה ״עבודה בעיניים״? זו דרך יפה וידידותית גם לדאוג ללקוח וגם לקדם מכירות. וזה נכון כמעט לכל מה שמוצג פה. בסופו של יום - אם קנית בחנות נעימה ממוכר נחמד במחיר שנראה לך טוב ושאתה מוכן ויכול לשלם עבור מוצר טוב - ובכן, בשבילי זה יום טוב. להיות שליליים זה הכי לצאת פרייר שיש...
אסף | 09.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת