אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קרונות של הרכבת הקלה יגיעו 5 שנים לפני המסילה

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

51.
ל -50 מסכים איתך לגמרי
רק רציתי להוסיף שבבייג'ין זה היה רכבת תחתית, שזה עוד יותר הזוי... החשיבה כל כך מטומטת בישראל וקצרת טווח, וזה כל כך ברור שחייבים פה תחתית, זה מטרופולין של מעל 3 מיליון תושבים!!!! הימין ימשיך לעשוק אותנו ולסחוט מאיתנו כמה כסף שאפשר, אל תצפו לטוב...
אלי | 12.12.13
50.
התנהלות כושלת ועלובה
איך אחרי כל הפשלות של נתע, הם עדיין יבנו את הרכבת, למה כץ לא קיבל את בצעת הצרפתים או מצידי הסינים שבנו תוך 4 שנים 8 קוים חדשים בבייג'ין, הזוי, פשוט הזוי!!!!!! מדינת חלם, מטומטמת ומושחתת, הגיע הזמן לשוב לרחובות ולמחות על העוול שעושים לנו פה ובבחירות הבאות לא לטעות שוב כמו שאני טעיתי ולבחור בימין המושחת!!!! נמאס...
ימני | 12.12.13
43.
חבורת דבילים
כל מישור החוף יהפוך להיות מגרש חניה עצום בתוך 20 שנה, כבר עכשיו זה אחד מרכז ישראל הוא מהאיזורים העמוסים ביותר בעולם. אני גר במזרח ר"ג ובשעות מסוימות של היום אני יכול להגיע מהר יותר למרכז ת"א ברגל (בהליכה מתונה) מאשר במכונית. ומה עושים חכמי חלם? מתמזמזים במשך עשרות שנים עד שמחליטים על הקמת כמה פסי רכבת עיליים בסגנון סוף המאה ה-19, גם את זה עושים עקום אבל העיקר מזדרזים להזמין קרונות שיעלו אבק עד 2025 לפחות (אתם לא באמת חושבים שהקווים יפתחו ב-2022, נכון?), כאשר השאלה היא - מי גזר את הקופון? פרויקט תחבורה ציבורית למישור החוף צריך להיות פרויקט לאומי ממעלה עליונה, משהו בסגנון הפרויקטים הגדולים של שנות ה-50. פרויקט עילי-תחתי משולב שיתחבר עם קווים מאילת ועד קרית שמונה אל רכב פרברית בכל גוש-דן רבתי ולתוך רכבת תחתית בתל-אביב-רבתי. פרויקט כזה, אם ינוהל ביעילות ובנחישות, הוא סיפור של 15-20 שנה ויעלה בין 100 ל-300 מיליארד שקל. נראה הרבה, אבל הסכום הזה יחזור לקופת המדינה בתשואה אדירה. הבעיה - תוכנית כזאת דורשת מדינאים אמיצים ובעלי חזון וכאלו אין בנמצא...
ישראלי | 12.12.13
37.
שלא יעבדו עליכם בעיניים: מאחורי כל הפרטים הללו עומדים אינטרסים מלוכלכים
נתחיל בזה שהאוצר ומשרד התחבורה רוצים בכשלון הפרוייקט, כי הצלחת הרכבת אומרת ירידה ברכישת רכבים פרטיים (+ דלק לרכבים הפרטיים), וזה אומר ירידה בהכנסות המדינה ממיסים (לפחות 100% מס, גם על הרכב וגם על הדלק). אין כוונתי לאמר שצריך לקנות קרונות שנים לפני הקמת המסילה, או בשביל שיסעו מרחק קצר עד כדי גיחוך, אלא שלמשרד האוצר יש אינטרס להגזים בפגמים ולדחוף להקפאת הפרוייקט. אולי אני חושד בכשרים, אבל אני לא אופתע בגרוש אם יסתבר שהרכישה המוקדמת של נתע נובעת משחיתות - מסדרים ליצרן כסף ביד עכשיו + תשלומי תחזוקה מיותרים, ומקבלים בתמורה תשלום מהצד, או אולי ג'ובים לאנ"ש, או אלהים יודע מה.
יובל | 12.12.13
29.
חיפשת הכסף מצאת!
היכן משרד האוצר,התחבורה ראש הממשלה ומבקר המדינה??עוד בימי כהונת מר רוני מילוא חגגו ברוב עם והדר את תחילת העבודות בכרבת הקלה בגוש דן,ומאז ועד היום זרמו המיליארדים משל חיים אנו בסופה בלתי נפסקת של התנהלות חסרת מעצורים!!!שאל שר האוצר -יכן הכסף?ובכן אדוני טוב תעשה באם תבטל הפרוייקט המגלומני וסוחט הכספים ללא מעצורים והפוך אותו לפרוייקט נוסח המטרונית בחיפה והקריות.קצוב לוחות זמנים ריאלים והבא למצב של הפסקת הזרמת כספי הציבור לריק!!!!!
אביב | 12.12.13
17.
יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, וההפך, והמוח בכלל לא מבין מה צריך לעשות
נראה לכם שב-2022 תהיה רכבת קלה? אולי. ברמאללה.... העיקר שיש פקידים (הרבה) עם שכר (גבוה), רכב צמוד (ליסינג), סלולריים וטאבלטים (לכל פועל), מזכירות (שכר נמוך), משרדים (בבנין גבוה), והרבה הו-הה של כאלה שזזים הרבה ממקום למקום ומדברים בטלפון עם אחרים כמוהם, בלי לעשות כלום וחצי... הגרוזיני שמפעיל את המכולת בשכונה שלי הרבה-הרבה יותר יעיל, תכליתי ועם תוצאות מאשר אוסף המאוננים האלה.
יוחאי | 12.12.13
2.
קרונות של הרכבת הקלה יגיעו 5 שנים לפני המסילה
פרויקט הרכבת הקלה הולאם על ידי המדינה. המדינה היא - מדינת ישראל וכאן התשובה המתומצתת: בישראל כמו בישראל ישנו טמטום מוחי. מאידך, אין שום טמטום שכלי, מאחר ולא יכול להיות כזה בהעדר מוחלט של חומר אפור במרווח שבין האוזנים. נקודה. סוף פסוק.
כפר סבאי | 12.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת