אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אנחנו אלה שמייצרים את התוכן לגוגל שעושה את הטריליונים שלה"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
לקרייתי הזועם - הסבר למונחים של גוגל
בתור מנהל קמפיינים ובעל סוכנות לפרסום בגוגל אסביר לך את ההבדלים: אם אתה רוצה לפרסם מוניות בירושלים ואתה מוסיף את מילת המפתח ״מוניות בירושלים״, אז יראו את המודעה שלך: 1. מי שנמצא בירושלים פיזית / צופה בדפים עם מילות מפתח שכוללים את המילים מוניות בירושלים״ / מחפש ״מוניות בירושלים״ 2. רק מי שנמצא בירושלים, גם אם חיפש סתם מוניות. 3. מי שחיפש ״מוניות בירושלים״ או נמצא בדפים שמכילים את המילים ״מוניות בירושלים״ - אותו אדם יראה את המודעות שלך גם אם הוא נמצא בפריז. מסובך? :)
שוקי מן | 19.12.13
5.
ל-4 אתה בדיוק הוכחת את הנקודה שלהם
"גוגל פשוט יכולה להוריד". דומה ל- חברת החשמל פשוט יכולה להוריד או מקורות פשוט יכולה להוריד. תודה לך על הדוגמא המעולה שלך למה גוגל היא למעשה מונופול שיש לפקח עליו. אגב, גם אני תומך במיסוי פשוט על גוגל בלי תמלוגים למינהם, תוך ועדה בינלאומית שתילחם בתכנוני המס חובקי העולם. אחרת כל מדינה תחוקק משהו אחר ודוה גוגל יוכלו לנצל את הפרצות.
הגיוני | 18.12.13
2.
בכל מקום שאתם רואים התערבות של המחוקק או הרגולטר - שאלו כמה שוחד....
איש לא מונע מאתרי תוכן לפרסם בעצמם. הגולשים שוהים באתר חיפוש משך זמן זערורי לעומת אתר תוכן. יש למסות את גוגל על פעילותה בישראל. לא ברור מדוע יש להעביר "תמלוג" לכל מיני גופים ישראליים על-ידי מפתח ממש לא ברור - שאני מבטטיח לכם שייקבע על-פי כמות השוחד שכל אתר ישראלי ישלם לפקידונים המתאימים.
רגולציה = שחיתות! | 17.12.13
1.
למה ההממונה על ההגבלים לא מבין שגוגל מונופול בתחום הפרסום באינטרנט ?
ןלמה אני נאלץ לשלם 10,000 ₪ מדי חודש כשאין לי אלטרנטיבה חוץ מחברה אחת שייצרה מערכת כל כך מסובכת שאין סיכוי שבן אנוש יבין אותה אי פעם. (הנה דוגמא מזערית, אשמח לדעת אם מישהו יוכל לפענח לי את ההבדלים בין האפשרויות הבאות: 1. אנשים שנמצאים במיקום היעד שלי, מציגים דפים על מיקום זה או מחפשים אותו (מומלץ) 2. אנשים שנמצאים במיקום היעד שלי 3. אנשים שמחפשים דפים על מיקום היעד שלי, או מציגים דפים על מיקום זה )
קרייתי זועם | 17.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת