6. לא יאמן שבמאה ה 21 עדיין משתמשים בישראל בקרונות דיזל בכל הפעמים שהייתי באירופה לא איתי אפילו רכבת דיזל אחת. יש רק חשמל עולם שלישי | 09.02.14 (ל"ת)
3. תחבורה ציבורית בארץ? זה לא בהכרח משתלם בתחילת 2014 העלתה רכבת ישראל את כרטיס החופשי חודשי ובשמו החדש "החודשי גמיש", בממוצע של כ-40 שקלים לחודש לנוסע, וזאת לאחר קיצור החופשי חודשי מחודש קלנדרי ל-30 יום בלבד (היינו כולל שישי, שבתות וחגים). המשמעות היא שאלו שבינינו שנוסעים יחד לעבודה ברכב אחד (אם זה שני בני הזוג שעובדים קרוב או קארפול בעבודה) לא בהכרח משתלם להם כלכלית לנסוע ברכבת. שבו עם עצמכם וחשבו את המרחק שלכם מהבית למקום העבודה (אפשר להיעזר בגוגל מפות) תכפילו בשתיים (הלוך-חזור), ובצריכת הדלק הממוצעת של הרכב שלכם לקילומטר (1/13 בממוצע) אח"כ תכפילו את התוצאה במספר ימות העבודה בחודש (22 בממוצע). כמה יצא? פחות מעלות חופשי חודשי זוגי? עכשיו תשאלו את עצמכם אם שווה לכם לצאת קצת יותר מוקדם בבוקר או אם יש לכם אפשרות לצאת בשעה 9:00-9:30 לעבודה בשביל לחמוק מהפקקים, או שמא אתם מעדיפים לשלם יותר ולנסוע ברכב לרכבת, ברכבת ואח"כ סביר להניח גם באוטובוס כל יום הלוך וחזור??? לו רק לפני 60 שנה היו חושבים לעשות פה רכבת תחתית.... | 09.02.14 (ל"ת)
2. מעניין עוד כמה זמן יגיעו התגובות המשמיצות... בתכלס... יש כמות נוסעים די קבועה שממש תלויים ברכבת! רכות נוסעים זה לא רווחי. אבל זה הרבה יותר יעיל מאוטובוסים למרחקים גדולים. | 09.02.14 (ל"ת)
1. 2 צעדים קדימה, 1 צעד אחורה כל הכבוד!!! יהיה במזל טוב, אם נקבל את הקרנות חשמל ב- 2020 מי | 09.02.14 (ל"ת)
שיא חדש לרכבת: ב-2013 נרשמו 45 מיליון נסיעות - עלייה של 12%
6 תגובות לכתיבת תגובה