10. כמו שתמיד אמרתי : לא יקרה כלום ! תוצר ידידי, יפה כתבת , אך כמו שתמיד אמרתי לך לא יקרה כלום , היבואנים , במקרה הגרוע יעניקו עוד קצת הנחה , כך שלא יהיה כדאי לייבא לבד . הרגלי הצריכה לא יושפעו כהוא זה . יוסי וותיק מאוד בענף יוסי | 06.03.14 (ל"ת)
9. אני רכשתי ומרוצה אני רכשתי רכב ביבוא אישי מאוד מרוצה , הביאו לי את הרכב סוכנות רכב אקספרט מוטורס זאב הרוק | 26.02.14 (ל"ת)
8. מחזק את 7 המחירים שהיבואנים דורשים על רכבים בארץ חצו את גבולות ההיגיון. אלטרנטיבות כמו לקנות דרך ליסינג פרטי יוצאות יותר משתלמות במקרים רבים. תומר | 25.02.14 (ל"ת)
7. לדעתי אפשר כבר עכשיו להרוויח יש הרי אופצית רכישה כבר עכשיו דרך ליסינג. זה בזבוז של זמן, כסף, ואנרגיות לקנות רכב מהיבואן כשבין כה וכה הערך של הרכב ירד כשנרצה למכור. אני עכשיו בודק אפשרות לעשות את הליסינג של ה18 חודשים באלבר. מציעים לי רכב חדש בתשלום של מקדמה ותשלומים. נותנים לי טיפולים כשצריך. לדעתי כבר הלקוח מרוויח בדרך הזאת. יובל | 23.02.14 (ל"ת)
6. שוק הרכב הינו שוק הבנוי מקרטל של יבואנים לא ייתכן שאין תחרות ומחירי כל המכוניות בעלות נפח מנוע זהה עולות אותו המחיר. הרווחים של יבואני הרכב אדירים וללא כל פרופורציה למחירי המכוניות. הדוגמא הטובה ביותר הינה של שברולט קרוז שנמכרת אצל היבואן ב-135000 שח בעוד שבחברות הליסינג היא נמכרת סביב ה-95000 שח. במכירה לחברות הליסינג היבואן אינו מפסיד. איש | 23.02.14 (ל"ת)
3. ככה זה כשחבורת לוביסטים מנהלת את הכנסת ואת חברי הכנסת המושחתים שמצביעים תמיד בעדם תום | 22.02.14 (ל"ת)
1. מימון הנחות לוועדי עובדים על ידי האזרח הלא מאורגן מחירי הרכב יכולים לרדת מיידית אם הממשלה תעשה צעד פשוט איסור מחירים שונים לגופים שונים כלומר לאסור מחירי הנחה של 10% לחבר או תעשיה אווירית וועדי עובדים ולאסור מחירי הנחה של 20% לחברות הליסינג ומחיר גבוה לשאר האוכלוסיה זו אפליה ופגיעה לזכות האזרח למחיר הוגן לא יכול להיות שהאזרח הלא מאורגן יממן את מבצעי ההנחות שהיבואנים נותנים למגזרים שונים הדבר מוכיח שיש ליבואנים מרווח רווחיות גדול שנותן להם אפשרות לרווח גם כשהם מוכרים בהנחה אין מצב כזה בשום מדינה מתוקנת זה בניגוד לכללי אתיקה מקצועית תפתרו את הבעיה הזו ולא צריכים יבוא מקביל צביקה | 22.02.14 (ל"ת)
שינוי בשוק הרכב? לא כל כך מהר
10 תגובות לכתיבת תגובה