10. ל-7: ואם בעלי הרכב לא יקנו את הסוללות? יתגנבו להם לחניה בבית ויפרקו להם את הסוללה מהרכב? ע | 09.03.14 (ל"ת)
9. חחח אלבר נתקעו עם הפלואנס וחושבים שיוכלו למכור אותם ב 70000 שח נראה מי המטומטם שישלם. רכבים חדשים לגמרי נמכרו עיהמפרק ב 16000 שח. אלבר חושבים שימכרו משומשים ב 70000 שח. הם כנראה לא שותפים למהפכה החברתית. קובי | 07.03.14 (ל"ת)
7. מענה ל 5 הכוונה היא שמי שמחזיק כיום רכב כזה ולמעשה אינו בעליה של הסוללה ( כזכור בטרפלייס זצ״ל לא מכרה את הרכב עם הסוללה) יוכל לרכוש את הבעלות עליה מהמפרק. גם הטעינה עדייין אפשרית בעמדת הטעינה של בטרפלייס באם בעל העמדה משלם את עלות החשמל עשירות לחברת חשמל. בקיצו הציניות שלך אמנם מעוררת השראה אך לא במקומה. ירמיהו | 06.03.14 (ל"ת)
6. המפרקים פשוט גאונים! לא מספיק שהלקוחות נתקעו אם הרכב החשמלי עכשיו רוצים למכור להם את הסוללה ? שלב הבא אולי ינסו למכור להם את תחנות ההחלפה שיהיה .. חחח סוללה | 05.03.14 (ל"ת)
5. ונשאלת השאלה: וכיצד ישתמש רוכש הרכב האומלל בבטרייתו ? מה בדיוק הוא עתיד לעשות איתה? הרי להטעינה אי אפשר, מאחר וכידוע אין עוד תחנות טעינה. תאמרו, ייקחנה לביתו - והרי וגם לשאתה אי אפשר מאחר והיא שוקלת למעלה מ-220 ק"ג. ולמעלה מכך, מאחר והשקע שיצרו במכונית לשם מיקום הבטרייה מאפשר גישה רק מתחתית הרכב, הרי גם להכניסה לתוך המקום המיועד לה מתחת למכונית לא ניתן אלא באמצעות ציוד מיוחד, מסובך ויקר המציאות..... אלברט איינשטיין אמר בזמנו שישנם רק שני דברים אינסופיים - האחד הוא היקום (שלגביו אינו בטוח), והשני הוא טיפשותם של בני האדם. ועל כך - בשיחתינו הבאה. ישעיהו ל. | 05.03.14 (ל"ת)
4. באיזה מחיר? סוללות כאלו מוערכות ב 40,000 שקל, כאשר בטר פלייס ב 2012 רצו 72,000 עליהן שאלה | 05.03.14 (ל"ת)
3. מי יקנה רכב חשמלי בלי אחריות על הסוללה? אחרי שנתיים צריך לשלם 20 אלף שקל בשביל להפטר ממנה אלי | 05.03.14 (ל"ת)
1. שני נושאים: 1. מה יעשה הקונה עם הסוללה? כיצד יטעין אותה? 2. מי יקנה מכונית זו כאשר לא מובטח לו היכן יוכל להטעינה? ליאור | 05.03.14 (ל"ת)
הסדר עם מפרקי בטר פלייס: בעלי הרכב יוכלו לרכוש סוללות להחלפה
10 תגובות לכתיבת תגובה