77. לא לשכוח - אל על עובדת עם מטוסים מוחכרים שכנראה אין להם את המכשיר. המחיר - אל על. לא לקחת שום דבר כאמת. קניתי טיסה באל על. מסתבר שהמטוס והטייס מוחכרים מאיזה חברה עלומה בספרד. עופר | 18.06.15 (ל"ת)
76. תגובה ל59 תעיין טוב בדפי ההיסטוריה בשנות ה50 מטוס אלעל חדר לשמי בולגריה ב"טעות" 60 נוסעים וצוות המטוס נהרגו אי אפשר לסמוך על אף אחד שאול | 24.04.15 (ל"ת)
75. ל 73 - השאלה הזאת "מי ארז" כבר הצילה חיים של אנשים יותר מאשר מפעם אחת באל על הצליחו לסכל פיגוע בזכות השאלה הזאת. יהיה אר יהיה מכשיר הבדיקה הכי מתוחכם בעולם, יש דברים שרק בני אנוש יכולים לעלות על זה. לא טוב לך אז אל תטוסי. מוקי | 07.07.14 (ל"ת)
74. אל על הבטוחה והטובה בעולם הישראלים מרשים לעצמם להתבכיין על אל על שאתם טסים בחברות זרות אתם מקבלים יחס מזלזל כי אתם יהודים כי שילמתם 20 דולר פחות ביג דיל. אין כמו לטוס אל על אתה מרגיש בבית אין אין כמו אל על הכי בטוחה בעולם עובדה ולדעתי ולדעת רבים גם הטובה בעולם... סולי | 05.07.14 (ל"ת)
73. היא לא בטוחה בכלל,היא השנואה בעולם ובגלל זה רוצים לפגוע בה אם לא אטוס אלעל ארגיש הרבה יותר בטוחה גם נמאס כל פעם מאותם שאלות:מי ארז? מיקי | 30.06.14 (ל"ת)
72. אל על אל על היא חברה / גוף עסקי שאמור, עד כמה שאני מבין בעסקים, למקסם רווחים. הם מוכנים לספוג את כל התלונות והטענות שלנו בידיעה ברורה שנמשיך בלית ברירה להשתמש בשירותים שלה, בדומה לחברת החשמל ותאגידי המים למשל. אל על היא החברה הכי פחות קשובה ללקוחותיה, אם בכלל. אני יכול להבין למה שר התחבורה ושאר חברי הכנסת לא ממהרים לבדוק מה קורה עם החברה הזאת, שהרי הם טסים רק במחלקות הראשונות והעסקיות, לעיתים על חשבון קופת הציבור ולא מרגישים כלל את מה שאנחנו, נוסעי מחלקת התיירים מרגישים וחווים כבר כל כך הרבה שנים. הייתי מאוד רוצה להיות גאה בחברת התעופה שנושאת את דגל המדינה שלי על זנב מטוסיה אך לצערי לא כך הדבר. אל על מזדנבת הרחק מאחור מול חברות התעופה הזרות. הראל | 30.06.14 (ל"ת)
71. טסתי בביזניס והשירות היה גרוע ברמות של כלא. לא תאמינו את המים והתיק בהתחלה לא קיבלתי. ביקשתי וקיבלתי(הופתעו שלא קיבלתי). עוברים ושואלים מה תרצה לשתות - דילגו עלי. ביקשתי וקיבלתי(שוב הופתעו). בארוחה אחרי המנה הראשונה אני ממתין. אחרי שכולם סיימו לאכול אני שואל מה עם המנה שלי? קיבלתי(שוב הופתעו). היו עוד כל מני דברים קטנים אבל נראה לי שמובן. היה עדיף כבר לשבת בתיירים. לידי היה כסא ריק אז הדייל הראשי ישב לידי ונחר לי כל הטיסה. הגרוע מכל זה ששלחתי להם תלונה באתר ועברה שנה וחצי ללא התייחסות. אמיר | 23.06.14 (ל"ת)
70. נייטראליות קרארתי את כל התלונות והמחמאות,אבל מן הראוי שחברה חיצונית ובלתי תלויה תעשה בדיקה מקיפה והוגנת ותביא זאת לידיעת הציבור כדי שהוא יחליט עם מי לטוס. שמעון זהר. | 17.06.14 (ל"ת)
68. סתם מעניין, כפתרון לבעיית הציפורים מישהו פעם ניסה לשים רשת על פתח שאיפת אוויר של מנוע סילון? | 09.06.14 (ל"ת)
66. ביטחון ובטיחות - 10, יחס לנוסע - 0 זו תמצית הבעייה של אל על. היא סומכת על הציון הגבוה בבטיחות וביטחון - ומזניחה את שאר הפרמטרים שחשובים ללקוחות לא פחות והרבה פעמים יותר. מתחיל בסיסמה "הכי בבית בעולם": כשאני נוסע לטייל בחו"ל אני לא רוצה להיות בבית, וממש לא מתגעגע לתרבות הערס המצויה... מועדון הנוסע המתמיד: ביטלו את היכולת להעביר נקודות בין בני זוג, למשל, שלא כמו בבריטיש והרבה חברות אחרות, מה שהיה מאפשר להקדים טיסה זוגית מוזלת. שדרוג לחברי מועדון הנוסע המתמיד? גם כשיש מקומות במחלקות הגבוהות? רק בפירסומת. תגובה להערה או תלונת לקוח? מעליבה בחוסר האינטליגנטיות שלה ובסתמיות שלה. רמת האוכל בטיסות אל על? התדרדרה לרמה ירודה ממש לאורך השנים ( 35 שנה שאני טס - גם עם אל על). מרווחי רגלים? אפשר להבין את החישוב הכלכלי בצפיפות בקווים קצרים (מספר שעות), קשה מאד - במיוחד למבוגרים - בטיסות בסדר גודל של 10 שעות ויותר. יעילות השירות? מציע לצוותי אל על לקחת דוגמה מחברות אוריינטליות פחות מפורסמות, כמו ויאטנם איירליינס או סרי לנקן, ולראות איך אפשר ביעילות ובחריצות לחלק אוכל ושתיה לאותו מספר נוסעים - ולקפל הכל בזמן שמשאיר אותך פעור פה. מכל הבחינות - ביטחון, בטיחות ופרנסה ליהודים - הגישה שלי פטריוטית ומעוניינת לעודד שימוש בחברה ישראלית. אני גם מוכן לשלם יותר (בגבול הסביר) מול כל השיקולים האלו. אבל בתמורה אני מבקש "רק" שיכבדו אותי כנוסע. דוגמה אישית קצרה? לפני מספר שנים טסנו באל על לרוסיה. כירטסנו, כדי להבטיח מקום, 4 חודשים לפני. במטוס שרק החלו למלא בו את הכסאות קיבלנו בטיסה חזרה את המקומות שלפני דלת החירום שלא ניתן להטות אחורה את מושביהם. אנו (היינו אז) נוסעים מתמידים - ולמרות זה - הצלחנו לקבל ראשונים את המקומות הגרועים במטוס... ביקשנו בצ'ק אין לעבור לדלת החירום (נוח ומרווח יותר) ואמרו לי - מהנדס וותיק ומנוסה - שלא אצליח להתמודד עם הדלת בשעת חירום... במקומנו הושיבו שם 2 בחורים צעירים שעלו בסן פטרבורג רוויי אלכוהול וגרוגיים... לאחר שקיבלתי גם התייחסות copy paste מעליבה מנציגת התלונות של החברה - הסקנו את המסקנות, ומאז - כל שאפשר - איננו טסים באל על. מניח שאינני יחיד בכך. וחבל מאד. מה שנדרש הוא רק קצת מחשבה ואיכפתיות: זה לא עולה כסף, אבל יכול להכניס הרבה כסף. אפור | 03.06.14 (ל"ת)
65. טסתי לדנמרק ב-SAS ארבעה כרטיסים ב-5,000 ש"ח. לאותם תאריכים באל-על 9,500 ש"ח !!!!למה !!!! איציק | 02.06.14 (ל"ת)
64. טסנו לפני שבוע והשירות היה גרוע טסנו מהונג קונג (בלי הרבה ברירות כי שום חברה אחרת לא טסה ישיר בקו תל אביב הונג קונג) עם שני הקטנים שנתיים וארבע וכמובן שקיבלנו מקומות ישיבה נפרדים בשורות אחרות ולמרות שהתלוננו אף אחת מהדיילות לא פתרה את הבעיה שלנו ולמזלי רק נוסע סיני אחד הסכים בטוב ליבו להחליף בין המושבים) אף נוסע ישראלי לא הסכים לעזור לנו בהחלפת המקומות. איך אל על מושיבה הורים וילדים בנפרד, זה למעבר להבנתי ולהגיון. מעבר לכך, השירות של הדיילות לא משהו בכלל וכל צורת הדיבור וההתנהלות מאוד לא מקצועית בהשוואה לכל החברות האחרות שטסנו איתם. על האוכל אני לא מדברת כי זה לא העיקר בעיני אבל מה שמרגיז זה שדווקא בקווים המבוקשים למזרח כמו הונג קונג ובנגקוק לא נותנים לחברות כמו תאי וקתאי פסיפיק להגיע לכאן וכך נכפה על הישראלים השירות הגרוע של אל על... אני חושבת שצריך לתמוך באל על כי היא חברה ישראלית אבל אין שום הצדקה לשירות הגרוע שלהם...דרך אגב, לפני כמה שנים כתבנו מכתב תלונה על שירות גרוע בטיסה מניו יורק וקיבלנו תשובה בסגנון; אנו מתנצלים על חוסר שביעותך מהשירות שניתן לך ואתה יכול ללכת ל... ותודה שבחרת אל על, הכי בבית בעולם. שום פיצוי ושום נעליים. אין אפילו טעם להתלונן. זה לא יעזור. דרומית | 26.05.14 (ל"ת)
63. שביתות אל על אני מציע לאל על להשקיע גם בטייסים ולמנוע שביתות לא נעים להגיע לגן נתבג ולמצוא שהגן סגור והטיסה בוטלה .... וזה קרה כמה פעמים בתקופה האחרונה ארנון | 25.05.14 (ל"ת)
61. טס פעמיים בשנה נכון המחירים יקרים, נכון השירות גרוע, נכון האוכל מתחת לכל ביקורת, נכון שישנה צפיפות במושבים ונכון הבידוק הקפדני המעיק. אבל רגע בשביל כל זה שווה לוותר על מחיאות הכפיים של הנוסעים בזמן הנחיתה בנתב"ג??? ירון | 23.05.14 (ל"ת)
60. מגרועה להכי בטוחה בתחקיר אחד... פעם אחת ראשונה והייתה האחרונה שטסתי איתם. ברור שקיבלתי את ה "טיפול" שלהם בערבית. עכשיו אני טס עם חברות אחרות. ויש לי את כ. מועדון סקיי מיילס של דילתא. רוב הנוסעים שלהם באים עם התודעה שכל העולם רוצה לפגוע בהם ורק אלעל תציל אותם... וזו לא אווירה נוחה לנוסע מתמיד :-) אחמד | 21.05.14 (ל"ת)
59. בניגוד לטייס המוסלמי המלזי, אף טייס ישראלי לא היה לוקח מטוס מלא בנוסעים ושולח אותו לעזאזל. מציאותי | 16.05.14 (ל"ת)
58. כל חברות התעופה המערביות בטוחות,תפסיקו לבלבל את הציבור אבל: מי שטס עם אל-על, מגיע לו שיקבל את המנה הסרוחה הזאת. אני הפסקתי מזמן. זו באופן חד-משמעית אחת מחברות התעופה הכי גרועות בעולם: - מחירים בשמיים: תמיד, אבל תמיד, הרבה פחות טוב והרבה יותר יקר. - שכר טייסים בשמיים - בממוצע יותר מכפול מחברות אמריקאיות שטייסיהם לא נופלים במאומה מטייסינו המצויינים. - שכר מחפיר לדיילים/דיילות (שדווקא הם "הפנים של החברה" כלפי הנוסע). מנצלים חבר'ה צעירים שנמצאים במעבר בין צבא לאוניברסיטה, ולכן לעולם השירות לא יהיה מקצועי. פרט למקרה של בן משפחה או מכר,אז השירות מעולה. - מושבים צפופים. - הלקוח תמיד טועה. - טורחים שתרגיש שחוסכים עליך. - טורחים שתרגיש שלא מתייחסים אליך. - רמת תקלות גבוהה- עוברת חברות תעופה שמפעילות מאות טיסות ביום. - לא קיבלה את אישור מנהל התעופה האמריקאי לטיסות בתוך ארה"ב, להבנתי בגלל בעיות בטיחות. - אוירה של שיעור אצל הבאבא בובה. - "ציונות" מפוברקת שמגוייסת כדי להצדיק את הבזיון. הסיבה היחידה שמועדון-יוצאי-חיל-האויר-הנהנתנים הזה לא התפרק היא שבישראל תמיד יימצאו פראיירים חדשים. אולי בקרוב השמיים הפתוחים יכריעו את הזומבי הזה סופית, ובא לציון גואל. דיוגנס | 16.05.14 (ל"ת)
56. אני לא מבינה למה אין מעבורות מישראל לאירופה למה אני לא יכולה להעלות את הרכב הפרטי שלי על מעבורת ולשוט ליוון?בכל אירופה זה מאוד מקובל,מאנגליה לנורווגיה וכו. לא אוהבת לטוס ולא רוצה לשכור אוטו בחו"ל,מה הבעיה פה? | 12.05.14 (ל"ת)
55. לאמיר מתגובה 22 רק את הישראלים היה צריך לפנות כי רק הם נכנסו להיסטריה ורבצו בשדה התעופה. אף אחד אחר לא מיהו להתפנות. ההפיכה לא פגעה ואפילו לא נגעה באף תייר זר לאד פראו | 11.05.14 (ל"ת)
53. לא שמעתי שמטוסים סיניים או יפנים או סינגפורים מתפוצצים באוויר. עליהם אין איום. על מטוסי אל-על יש איום לכן הם צריכים מנגנוני הגנה. המטוס המאלזי נעלם כפי הנראה באשמת הטייס לכן דלת פלדה לקוקפיט במקרה זה לא היתה עוזרת.תנסו לטוס למזרח הרחוק עם חברות זרות, יצא לכם הרבה יותר זול, שירות טוב יותר, ומשך הטיסה קצר יותר, והמטוסים אינם מתפוצצים באוויר. נוסע מתמיד | 01.05.14 (ל"ת)
49. ל 44 ולעוד מגיבים שהחושבים שהם "ציונים" אל על היא חברה פרטית ולא של מדינת ישראל.. והיא אכן בטוחה נגד טילים שזה מגניב.. יותר מעניין את הציבור (ביחוד את הנוסעים המתמידים.לרוב אנשי עסקים) לטוס עם מטוסים חדשים /נוחים/מרווחים עם תודעת שרות , עם אוכל מעולה, בכול המטוסים אינטרנט אלחוטי , מערכות בידור מתקדמות , אפשרויות שדרוג מגוונות , STAR ALLIANCE זה לא מועדון המלך דויד... בקיצור WELCOME TO TURKISH AIRLINES ותנו לצהל לנצח.. Wi Fi | 13.04.14 (ל"ת)
48. המטוסים של אלעל הם גרוטאות מעופפות. כל יומיים יש בהם תקלה. שומר נפשו ירחק מתמיד אבל לא באלעל | 11.04.14 (ל"ת)
47. אלא על אולי בטוחה, אבל היא גם מהווה מטרה לטרור וזה מפחיד אני לא מדבר על המטוס עצמו אלא על ההמתנה לטיסות של אל על בטרמינלים בעולם. אני תמיד בחרדה בזמן ההמתנה לעליה לטיסת אל על כי אין שם שום הגנה מפני תקיפת הנוסעים בתוך הטרמינל. לא בכל שדה תעופה ישנה אבטחה הרמטית. לכן אני מעדיף לטוס בחברות אחרות, אלא אם אין לי אופציות טובות. גם בטיסה לארץ עם חברות אחרות ישנה סכנה לתקיפה כזאת, אבל היא פחותה יותר. יובל | 10.04.14 (ל"ת)
45. אני טסה רק אל על. הבטיחות שלי קודמת לכל לא מחליפה ולא מסכנת את חיי בטיסה בחברה אחרת . כבר שנים! באל על הבדיקות מקיפות ביותר. כל השאר לא מעניין אותי שועלה עצבנית | 06.04.14 (ל"ת)
44. קורא ומתבייש כן אני קורא את התגובות האלו ומתבייש באותם אנשים גזענים. הגיע הזמן להדיד את זה אנחנו מדינה של גזענים כלפי עצמנו וכלפי אחרים, מוכנים לדרוך על מי שאנחנו( יהודים ) בשביל להתקבל בשאר העולם, בשסיל להרגיש שאנחנו כמו האמריקאים. מי שלא טוב לו שיעוף על טיל , שיישב בבית קפה בברלין ויתלונן שם לא כאן. אתם מסוג האנשים שלא משנה מה תמיד תזלזלו ותתלוננו על ישראל, אתה כלומניקים בפיתה שמתכחשים למה שאתם מה שהופך אותכם להכי גרוע- צבועים. כי ברגע האמת אתם תזחלו לכאן על 4 כשבאירופה האנטישמיות רק עולה וזה עניין של זמן עד שיתחילן להעיף את היהודיםם. אתם יודעים? פעם אמרו שבזמנים הקשים כל עעם ישראל מתאחד.היום קשה לי להאמין, גידלו פה אנשים מתנשאים ששוכחים מי הם ומאיפה הם באו , בתור חייל חילוני לא שמאלני ולא ימיני אני מדבר בתור אזרח ישראלי שמתגאה במדינת ישראל ובדת היהודית שלי ובחיים לא אוותר עליה בשביל שיאהבו אותי בשאר העולם אני אומר לכולכם תעשו חושבים עם עצמכם ותתבייישו!!!!!! חייל | 06.04.14 (ל"ת)
43. אני בזה לכל אלה שטסים טורקיש אירליינס. אין לכם כבוד עצמי ולא כבוד לאומי. מוכנים למכור את המדינה בגרוש. אילנה | 03.04.14 (ל"ת)
42. בטוחה? שחכו שעל מטוסים אחרים פשוט לא יורים... טוסו בחברה לא ישראלית, שאין לה על הזנב את הלוגו היהודי שמעצבן את הטרוריסטים, וקיבלתם טיסה בטוחה. אבי | 02.04.14 (ל"ת)
41. מנסיון לפני שבועיים: כרטיס טיסה מילנו-תל אביב-מילנו ליומיים באמצע השבוע: אל על 900 יורו טרקיש 400 יורו. משהו שמע על בעיות בטיחות בטרקיש? נוסעמתמיד | 02.04.14 (ל"ת)
40. שאר חברות התעופה לא לאוימות כמו אל על. הבעיות של אל-על הן לא השרות ולא האוכל. הבעיות הן: מחירים מטורפים, אי טיסה בשבת מה שדופק את השבוע של אנשי עסקים, מיעוט מטוסים וטיסות שלא מאפשר גמישות התכנון ובמקרה של תקלה הנוסע מקורקע לזמן רב וכן העובדה שאל-על לא שייכת לאף קבוצת חברות תעופה. איציק | 02.04.14 (ל"ת)
36. ישראלים שנוסעים בטורקיש אירליינז ולופטהאנזה מוטב שתרדו מהארץ ולא תחזרו אתם לא ישראלים במקום לשבח את החברה הגדולה שתטוס לפה בכל מצב לוחמה בעזה כשאחרות יפסיקו לטוס אז אתם רק מחפשים מה רע באל על.. נו מספיק כבר מיזנטרופים מתבייש בכל הגיס החמישי הזה | 18.03.14 (ל"ת)
35. אתם מתגאים שמתמידים בטורקיש - חב' לאומית מארץ שונינו ואוייבינו? אין עם יותר בזוי המשיראלים... ובבונים אלה, שמלכלכים על ראש של עצמם, עוד חושבים שמגיע להם איזה שהו "שירות" "כבוד" מחב' תעופה... אתם מקבלים בדיוק את היחס לו אתם ראויים! מס' 1 וכל תומכיו - תתביישו לכם! | 18.03.14 (ל"ת)
34. אלעל בטוחה? המטוסים שלה הם גרוטאות ישנות ומתפרקות וכל שבוע יש באחד מהם איזו תקלה מתמיד אבל חס וחלילה לא באלעל | 18.03.14 (ל"ת)
33. בטח התכוונתם הבטוחה ביותר בטיסות מלוד לבודפשט... עם מה אני אמור לטוס לסאו פאולו? עם מה אני אמור לטוס לשיקגו? עם מה אני אמור לטוס לבואנוס איירס? עם מה אני אמור לטוס לדבלין? אה, בטח לפי המגזין ביזנס הזה אני אמור להישאר במחלף חירייה ולחכות לטרמפ הבא עם חברת התעופה הצבאית של ישראל לכיוון לרנקה! טמבלים. לא, כי הפרסומת מייל היומית שאני מקבל מאל-UP לטוס לבולגריה ממש עושה לי את זה, ואני רץ למכולת לקנות יוגורט כבשים בולגרי... טרמפיסט עם מגבת | 18.03.14 (ל"ת)
32. אל על בטוחה, אבל הבעיה שהבטיחות הזאת מסמנת את הטסים כי תמיד אל על נמצאת בפינה רחוקה של הטרמינל ועושים עוד בדיקות בטיחות וגם סוגרים את האזור מסביב. | 17.03.14 (ל"ת)
31. ייתכן שחטיפת המטוס המלזי תתברר בעתיד כחלק מתכנית להתנגש במטוס אלעל עם המטוס הגנוב אני מקווה שקברניטי אל-על תודרכו לאפשרות הזו, למרות שלא בטוח שיוכלו להתחמק עם מטוס מלא נוסעים ואולי אף מיושן יותר... חושב קדימה | 17.03.14 (ל"ת)
29. בטיחות ובטחון - לא טוקבק רגיל.... קודם כל הבדל בין בטיחות לבטחון. בטיחות הנה שם כללי לתחום של ההגנה מפני פגיעות גוף או נזק מתמשך (הניתנים לצפיה מראש) בבני אדם. תחום הבטיחות מלווה כיום את האדם בכל אשר ילך: בבית, בדרך, במקומות העבודה והבילוי. לעתים מוגדרת כך: "קיום רמת סיכונים סבירה לאור המטרה". בטחון שמשמעו אבטחה ,היא הגנה על אזור, אדם או מערכת מפני סכנה. אבטחה נעשית בהקשרים מגוונים: ולעניין...בטחון המטוסים הישראלים בעולם ובארץ בכל הטיסות הממריאות והנוחתות נחשבים יחודיים(וקשה לי למדוד מה זה הכי טוב בתחום כזה) מאחר ושיטת הטיפול בנוסעים,במטוס ובמטען העולה עליו על כל צורתיו ,אין שני לה בעולם מבחינת השיטה וכיסוי דרכי הפעולה. במרבית המדינות ושדות התעופה מבצעים תהליכי בטחון שבדר"כ מטרתם המרכזית הרתעה והשיטה הישראלית שיש בה כמובן הרתעה עיקרה איתור אמיתי של הסיכונים וטיפול בהם. ולגבי ההחלטה האם לטוס בא"ע....תחליטו לבד! ניב | 17.03.14 (ל"ת)
28. דואגים לנו ההבדל בין גרמניה, עמאן וקטאר לישראל: שם מבטיחים את שלום המנהיגים בלבד, השאר שיסתדרו...בישראל דואגים למנהיגים וגם לשלום הציבור...זה מפני זה מפני שממילא המנהיגים נמצאים ברוב הטיסות... ד. דביר | 17.03.14 (ל"ת)
27. מטוסי אלעל לא היו טסים לתוך התאומים נכון - אלעל לא ברמה של חברות התעופה המובילות, אך לטעון שעדיף לטוס בחברה לא מאוימת זו כסילות . החברות שטסו לתוך התאומים והפנטגון לא היו מאוימות. זה עזר לנוסעים? מישהו יכול לתארלעצמו שאפשר לחטוף מטוס של אלעל עם סכינים יפניות? מחבלים מחפשים את המטרה הקלה, לא הקשה. עדיף לטוס במטרה הקשה. ישראלי | 17.03.14 (ל"ת)
26. אלעל החברה הכי מאוימת, זה מה שאמרו על ישראל בזמן פיגועי הטרור ותנחשו מה? פתאום הטרור גילה שיש מדינות נוספות נוספות על הגלובוס. הטרור מכה איפה שהוא יכול, זו רק שאלה של זמן עד שהמטוס הראשון יופל באמצעות טיל נט. יניב | 17.03.14 (ל"ת)
25. אכן חברה טובה אני טס כבר שנים בכל החברות שטסות לארץ. ואלעל בהחלט חברה מצוינת. זה מאוד אופנתי לישראלים להתבכיין וללגלג על חברה ישראלית אבל האמת שזו בהחלט חברה טובה. גל | 17.03.14 (ל"ת)
23. בסדר, הבנו, שאנשי ה"ביזנס וויק" יטוסו בעצמם באל על מרגישים בטוח שם? קדימה, עופו על זה.... ענת | 17.03.14 (ל"ת)
22. לכל הבכיינים הבנתי שעכשיו זה באופנה לבכות ולהתלונן- והאמת הכואבת מעולם לא הפריע לכם. כן אל-על חברה יקרה יותר ממתחרותיה הבינלאומיות. לעיתים יקרה משמעותית ולעיתים בדולרים בודדים. נכון, המטוסים גם של אל-על לא הכי חדישים (גם החדשים הם בעצם משופצים). אבל הם מפצים על זה בתחזוקה טובה מאוד בסטנדרטים בינלאומיים. ראינו את ההפיכה בתאילנד לפני כמה שנים. הישראלים שהיו תקועים שם חולצו אך ורק ע"י אל-על. החברות הזרות לא נחתו בתאילנד ולא עניין אותם כלום. אז כן, אל על חברה מפסידה. אבל איך אפשר להרוויח כשחברות התעופה הגדולות לא מוכנות לשתף איתך פעולה ואתה חברה של 50 מטוסים בלחץ? והסיבה היחידה לאי שיתוף הפעולה היא דגך ישראל על הזנב. שלא תשלו את עצמכם. נשאלת השאלה האם חברת תעופה אזרחית ישראלית היא דבר אסטרטגי שיש על אזרחי ישראל לממן או שמא אין צורך בה. תארו לכם, חבריי הנהנתנים שיבוא יום ובו יחל חרם תעופה על ישראל. תיהיה בטוחים ששום חברה תעופה בינ"ל לא תקריב דולר אחד מרווחיה בשביל להטיס ישראלים. ולכן עצתי לכם, תפסיקו להתבכיין. לא תחרותיים מספיק? תטוסו בדלתא ואל תעשו טובות. אמיר | 17.03.14 (ל"ת)
17. לכל החכמולוגים, אל על לא המאויימת ביותר: תופתעו לגלות שגם כאן יש לאל על לאן לשאוף ולהשתפר: מבחינת איומים אל על נמצאת רק במקום השלישי אחרי קטנטיננטל ובריטיש איירוויז. בטחוניסט | 17.03.14 (ל"ת)
10. Elal receives fonds from the israeli government unlike any other Airline Having said that, it comes as no surprise that they could afford such security messures. What a jokl | 17.03.14 (ל"ת)
9. בשביל זה היא נימצאת בסוף כול טרמינל ליד השרותים.לא תודה .שרות ואוכל חרא רק לא אל על | 17.03.14 (ל"ת)
8. ל-5 - למה דווקא בואינג? בגלל שמטוס הדגל שלהם, הדרימליינר, כושל במבחני אמינות? מרקו | 17.03.14 (ל"ת)
7. אלעל מנסה בכל הכח לשמר את ההרתעה רק פחד ובהלה. מטוסים ענתיקות. תקלות טכניות כמעט כל שבוע. מחירים בשמיים. ומעבר לכל - מטוס אלעל עם כל אמצעי הבטיחות המתקדמים מהווה מטרה. כפי שהתייחס מגיב מספר 1 - שדרות העיר הבטוחה בעולם בשכות ממד"ים וכיפת ברזל. אל תסעו באלעל. תנו לה ליפול. אז יבוא בעלים אחר בלי הסכמי עבודה מטורפים. המטוסים לא ילכו. ילך הבזבוז מוריס | 17.03.14 (ל"ת)
5. תגובה למספר 3 יהודי גלותי שכמותך מי אתה שתקבע על סמך הבנתך בתעופה שחברת אל-על נמצאת מבחינת אמינות בסוף הרשימה תישאל את מומחי בואינג ותבין שאתה כותב דברי הבל משה רבנו | 17.03.14 (ל"ת)
4. אל על היא החברה המאויימת ביותר שדה התעופה בן גוריון מאובטח מאוד. מאידך אל על היא החברה המאויימת ביותר בעולם. למה הדבר דומה? בעבר אמרו שישראל הכי ממוגנת נגד התקפת אטומית. זה נכון. אולם היא המדינה היחידה בעולם שמאיימים עליה. דוד מירושלים | 17.03.14 (ל"ת)
3. אל על - החברה הכי פחות בטוחה אל על היא המטרה מספר אחת בעולם עדיף לטוס בחברת תעופה שאף אחד לא מנסה להפיל ועם מעט אמצעי בטיחות מאשר לטוס באל על כל מחבל בעולם חולם על חטיפה או פיגוע בה. אגב, מבחינת אמינות, אלעל נמצאת בסוף הרשימה עם מטוסים ישנים ומתפרקים, ובגלל שישראל מוקפת אובים וכל טיסה ארוכה יותר. מסוכן מאד לטוס עם אלעל דן | 17.03.14 (ל"ת)
1. מתמיד בטורקיש שכחו להוסיף שהיא גם המאוימת ביותר מה שהופך אותה לקצת פחות בטוחה באותו אופן ניתן לטעון ששדרות יותר בטוחה מאמסטרדם בי שדרות מוגנת על ידי כיפת ברזל... נוסע | 17.03.14 (ל"ת)
ביזנס אינסיידר: אל על היא חברת התעופה הבטוחה בעולם
77 תגובות לכתיבת תגובה