אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ביזנס אינסיידר: אל על היא חברת התעופה הבטוחה בעולם

77 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

74.
אל על הבטוחה והטובה בעולם
הישראלים מרשים לעצמם להתבכיין על אל על שאתם טסים בחברות זרות אתם מקבלים יחס מזלזל כי אתם יהודים כי שילמתם 20 דולר פחות ביג דיל. אין כמו לטוס אל על אתה מרגיש בבית אין אין כמו אל על הכי בטוחה בעולם עובדה ולדעתי ולדעת רבים גם הטובה בעולם...
סולי | 05.07.14
72.
אל על
אל על היא חברה / גוף עסקי שאמור, עד כמה שאני מבין בעסקים, למקסם רווחים. הם מוכנים לספוג את כל התלונות והטענות שלנו בידיעה ברורה שנמשיך בלית ברירה להשתמש בשירותים שלה, בדומה לחברת החשמל ותאגידי המים למשל. אל על היא החברה הכי פחות קשובה ללקוחותיה, אם בכלל. אני יכול להבין למה שר התחבורה ושאר חברי הכנסת לא ממהרים לבדוק מה קורה עם החברה הזאת, שהרי הם טסים רק במחלקות הראשונות והעסקיות, לעיתים על חשבון קופת הציבור ולא מרגישים כלל את מה שאנחנו, נוסעי מחלקת התיירים מרגישים וחווים כבר כל כך הרבה שנים. הייתי מאוד רוצה להיות גאה בחברת התעופה שנושאת את דגל המדינה שלי על זנב מטוסיה אך לצערי לא כך הדבר. אל על מזדנבת הרחק מאחור מול חברות התעופה הזרות.
הראל | 30.06.14
71.
טסתי בביזניס והשירות היה גרוע ברמות של כלא. לא תאמינו
את המים והתיק בהתחלה לא קיבלתי. ביקשתי וקיבלתי(הופתעו שלא קיבלתי). עוברים ושואלים מה תרצה לשתות - דילגו עלי. ביקשתי וקיבלתי(שוב הופתעו). בארוחה אחרי המנה הראשונה אני ממתין. אחרי שכולם סיימו לאכול אני שואל מה עם המנה שלי? קיבלתי(שוב הופתעו). היו עוד כל מני דברים קטנים אבל נראה לי שמובן. היה עדיף כבר לשבת בתיירים. לידי היה כסא ריק אז הדייל הראשי ישב לידי ונחר לי כל הטיסה. הגרוע מכל זה ששלחתי להם תלונה באתר ועברה שנה וחצי ללא התייחסות.
אמיר | 23.06.14
66.
ביטחון ובטיחות - 10, יחס לנוסע - 0
זו תמצית הבעייה של אל על. היא סומכת על הציון הגבוה בבטיחות וביטחון - ומזניחה את שאר הפרמטרים שחשובים ללקוחות לא פחות והרבה פעמים יותר. מתחיל בסיסמה "הכי בבית בעולם": כשאני נוסע לטייל בחו"ל אני לא רוצה להיות בבית, וממש לא מתגעגע לתרבות הערס המצויה... מועדון הנוסע המתמיד: ביטלו את היכולת להעביר נקודות בין בני זוג, למשל, שלא כמו בבריטיש והרבה חברות אחרות, מה שהיה מאפשר להקדים טיסה זוגית מוזלת. שדרוג לחברי מועדון הנוסע המתמיד? גם כשיש מקומות במחלקות הגבוהות? רק בפירסומת. תגובה להערה או תלונת לקוח? מעליבה בחוסר האינטליגנטיות שלה ובסתמיות שלה. רמת האוכל בטיסות אל על? התדרדרה לרמה ירודה ממש לאורך השנים ( 35 שנה שאני טס - גם עם אל על). מרווחי רגלים? אפשר להבין את החישוב הכלכלי בצפיפות בקווים קצרים (מספר שעות), קשה מאד - במיוחד למבוגרים - בטיסות בסדר גודל של 10 שעות ויותר. יעילות השירות? מציע לצוותי אל על לקחת דוגמה מחברות אוריינטליות פחות מפורסמות, כמו ויאטנם איירליינס או סרי לנקן, ולראות איך אפשר ביעילות ובחריצות לחלק אוכל ושתיה לאותו מספר נוסעים - ולקפל הכל בזמן שמשאיר אותך פעור פה. מכל הבחינות - ביטחון, בטיחות ופרנסה ליהודים - הגישה שלי פטריוטית ומעוניינת לעודד שימוש בחברה ישראלית. אני גם מוכן לשלם יותר (בגבול הסביר) מול כל השיקולים האלו. אבל בתמורה אני מבקש "רק" שיכבדו אותי כנוסע. דוגמה אישית קצרה? לפני מספר שנים טסנו באל על לרוסיה. כירטסנו, כדי להבטיח מקום, 4 חודשים לפני. במטוס שרק החלו למלא בו את הכסאות קיבלנו בטיסה חזרה את המקומות שלפני דלת החירום שלא ניתן להטות אחורה את מושביהם. אנו (היינו אז) נוסעים מתמידים - ולמרות זה - הצלחנו לקבל ראשונים את המקומות הגרועים במטוס... ביקשנו בצ'ק אין לעבור לדלת החירום (נוח ומרווח יותר) ואמרו לי - מהנדס וותיק ומנוסה - שלא אצליח להתמודד עם הדלת בשעת חירום... במקומנו הושיבו שם 2 בחורים צעירים שעלו בסן פטרבורג רוויי אלכוהול וגרוגיים... לאחר שקיבלתי גם התייחסות copy paste מעליבה מנציגת התלונות של החברה - הסקנו את המסקנות, ומאז - כל שאפשר - איננו טסים באל על. מניח שאינני יחיד בכך. וחבל מאד. מה שנדרש הוא רק קצת מחשבה ואיכפתיות: זה לא עולה כסף, אבל יכול להכניס הרבה כסף.
אפור | 03.06.14
64.
טסנו לפני שבוע והשירות היה גרוע
טסנו מהונג קונג (בלי הרבה ברירות כי שום חברה אחרת לא טסה ישיר בקו תל אביב הונג קונג) עם שני הקטנים שנתיים וארבע וכמובן שקיבלנו מקומות ישיבה נפרדים בשורות אחרות ולמרות שהתלוננו אף אחת מהדיילות לא פתרה את הבעיה שלנו ולמזלי רק נוסע סיני אחד הסכים בטוב ליבו להחליף בין המושבים) אף נוסע ישראלי לא הסכים לעזור לנו בהחלפת המקומות. איך אל על מושיבה הורים וילדים בנפרד, זה למעבר להבנתי ולהגיון. מעבר לכך, השירות של הדיילות לא משהו בכלל וכל צורת הדיבור וההתנהלות מאוד לא מקצועית בהשוואה לכל החברות האחרות שטסנו איתם. על האוכל אני לא מדברת כי זה לא העיקר בעיני אבל מה שמרגיז זה שדווקא בקווים המבוקשים למזרח כמו הונג קונג ובנגקוק לא נותנים לחברות כמו תאי וקתאי פסיפיק להגיע לכאן וכך נכפה על הישראלים השירות הגרוע של אל על... אני חושבת שצריך לתמוך באל על כי היא חברה ישראלית אבל אין שום הצדקה לשירות הגרוע שלהם...דרך אגב, לפני כמה שנים כתבנו מכתב תלונה על שירות גרוע בטיסה מניו יורק וקיבלנו תשובה בסגנון; אנו מתנצלים על חוסר שביעותך מהשירות שניתן לך ואתה יכול ללכת ל... ותודה שבחרת אל על, הכי בבית בעולם. שום פיצוי ושום נעליים. אין אפילו טעם להתלונן. זה לא יעזור.
דרומית | 26.05.14
60.
מגרועה להכי בטוחה בתחקיר אחד...
פעם אחת ראשונה והייתה האחרונה שטסתי איתם. ברור שקיבלתי את ה "טיפול" שלהם בערבית. עכשיו אני טס עם חברות אחרות. ויש לי את כ. מועדון סקיי מיילס של דילתא. רוב הנוסעים שלהם באים עם התודעה שכל העולם רוצה לפגוע בהם ורק אלעל תציל אותם... וזו לא אווירה נוחה לנוסע מתמיד :-)
אחמד | 21.05.14
58.
כל חברות התעופה המערביות בטוחות,תפסיקו לבלבל את הציבור
אבל: מי שטס עם אל-על, מגיע לו שיקבל את המנה הסרוחה הזאת. אני הפסקתי מזמן. זו באופן חד-משמעית אחת מחברות התעופה הכי גרועות בעולם: - מחירים בשמיים: תמיד, אבל תמיד, הרבה פחות טוב והרבה יותר יקר. - שכר טייסים בשמיים - בממוצע יותר מכפול מחברות אמריקאיות שטייסיהם לא נופלים במאומה מטייסינו המצויינים. - שכר מחפיר לדיילים/דיילות (שדווקא הם "הפנים של החברה" כלפי הנוסע). מנצלים חבר'ה צעירים שנמצאים במעבר בין צבא לאוניברסיטה, ולכן לעולם השירות לא יהיה מקצועי. פרט למקרה של בן משפחה או מכר,אז השירות מעולה. - מושבים צפופים. - הלקוח תמיד טועה. - טורחים שתרגיש שחוסכים עליך. - טורחים שתרגיש שלא מתייחסים אליך. - רמת תקלות גבוהה- עוברת חברות תעופה שמפעילות מאות טיסות ביום. - לא קיבלה את אישור מנהל התעופה האמריקאי לטיסות בתוך ארה"ב, להבנתי בגלל בעיות בטיחות. - אוירה של שיעור אצל הבאבא בובה. - "ציונות" מפוברקת שמגוייסת כדי להצדיק את הבזיון. הסיבה היחידה שמועדון-יוצאי-חיל-האויר-הנהנתנים הזה לא התפרק היא שבישראל תמיד יימצאו פראיירים חדשים. אולי בקרוב השמיים הפתוחים יכריעו את הזומבי הזה סופית, ובא לציון גואל.
דיוגנס | 16.05.14
53.
לא שמעתי שמטוסים סיניים או יפנים או סינגפורים מתפוצצים באוויר. עליהם
אין איום. על מטוסי אל-על יש איום לכן הם צריכים מנגנוני הגנה. המטוס המאלזי נעלם כפי הנראה באשמת הטייס לכן דלת פלדה לקוקפיט במקרה זה לא היתה עוזרת.תנסו לטוס למזרח הרחוק עם חברות זרות, יצא לכם הרבה יותר זול, שירות טוב יותר, ומשך הטיסה קצר יותר, והמטוסים אינם מתפוצצים באוויר.
נוסע מתמיד | 01.05.14
49.
ל 44
ולעוד מגיבים שהחושבים שהם "ציונים" אל על היא חברה פרטית ולא של מדינת ישראל.. והיא אכן בטוחה נגד טילים שזה מגניב.. יותר מעניין את הציבור (ביחוד את הנוסעים המתמידים.לרוב אנשי עסקים) לטוס עם מטוסים חדשים /נוחים/מרווחים עם תודעת שרות , עם אוכל מעולה, בכול המטוסים אינטרנט אלחוטי , מערכות בידור מתקדמות , אפשרויות שדרוג מגוונות , STAR ALLIANCE זה לא מועדון המלך דויד... בקיצור WELCOME TO TURKISH AIRLINES ותנו לצהל לנצח.. Wi Fi
 | 13.04.14
47.
אלא על אולי בטוחה, אבל היא גם מהווה מטרה לטרור וזה מפחיד
אני לא מדבר על המטוס עצמו אלא על ההמתנה לטיסות של אל על בטרמינלים בעולם. אני תמיד בחרדה בזמן ההמתנה לעליה לטיסת אל על כי אין שם שום הגנה מפני תקיפת הנוסעים בתוך הטרמינל. לא בכל שדה תעופה ישנה אבטחה הרמטית. לכן אני מעדיף לטוס בחברות אחרות, אלא אם אין לי אופציות טובות. גם בטיסה לארץ עם חברות אחרות ישנה סכנה לתקיפה כזאת, אבל היא פחותה יותר.
יובל | 10.04.14
44.
קורא ומתבייש
כן אני קורא את התגובות האלו ומתבייש באותם אנשים גזענים. הגיע הזמן להדיד את זה אנחנו מדינה של גזענים כלפי עצמנו וכלפי אחרים, מוכנים לדרוך על מי שאנחנו( יהודים ) בשביל להתקבל בשאר העולם, בשסיל להרגיש שאנחנו כמו האמריקאים. מי שלא טוב לו שיעוף על טיל , שיישב בבית קפה בברלין ויתלונן שם לא כאן. אתם מסוג האנשים שלא משנה מה תמיד תזלזלו ותתלוננו על ישראל, אתה כלומניקים בפיתה שמתכחשים למה שאתם מה שהופך אותכם להכי גרוע- צבועים. כי ברגע האמת אתם תזחלו לכאן על 4 כשבאירופה האנטישמיות רק עולה וזה עניין של זמן עד שיתחילן להעיף את היהודיםם. אתם יודעים? פעם אמרו שבזמנים הקשים כל עעם ישראל מתאחד.היום קשה לי להאמין, גידלו פה אנשים מתנשאים ששוכחים מי הם ומאיפה הם באו , בתור חייל חילוני לא שמאלני ולא ימיני אני מדבר בתור אזרח ישראלי שמתגאה במדינת ישראל ובדת היהודית שלי ובחיים לא אוותר עליה בשביל שיאהבו אותי בשאר העולם אני אומר לכולכם תעשו חושבים עם עצמכם ותתבייישו!!!!!!
חייל | 06.04.14
40.
שאר חברות התעופה לא לאוימות כמו אל על. הבעיות של אל-על הן לא השרות ולא האוכל.
הבעיות הן: מחירים מטורפים, אי טיסה בשבת מה שדופק את השבוע של אנשי עסקים, מיעוט מטוסים וטיסות שלא מאפשר גמישות התכנון ובמקרה של תקלה הנוסע מקורקע לזמן רב וכן העובדה שאל-על לא שייכת לאף קבוצת חברות תעופה.
איציק | 02.04.14
33.
בטח התכוונתם הבטוחה ביותר בטיסות מלוד לבודפשט...
עם מה אני אמור לטוס לסאו פאולו? עם מה אני אמור לטוס לשיקגו? עם מה אני אמור לטוס לבואנוס איירס? עם מה אני אמור לטוס לדבלין? אה, בטח לפי המגזין ביזנס הזה אני אמור להישאר במחלף חירייה ולחכות לטרמפ הבא עם חברת התעופה הצבאית של ישראל לכיוון לרנקה! טמבלים. לא, כי הפרסומת מייל היומית שאני מקבל מאל-UP לטוס לבולגריה ממש עושה לי את זה, ואני רץ למכולת לקנות יוגורט כבשים בולגרי...
טרמפיסט עם מגבת | 18.03.14
29.
בטיחות ובטחון - לא טוקבק רגיל....
קודם כל הבדל בין בטיחות לבטחון. בטיחות הנה שם כללי לתחום של ההגנה מפני פגיעות גוף או נזק מתמשך (הניתנים לצפיה מראש) בבני אדם. תחום הבטיחות מלווה כיום את האדם בכל אשר ילך: בבית, בדרך, במקומות העבודה והבילוי. לעתים מוגדרת כך: "קיום רמת סיכונים סבירה לאור המטרה". בטחון שמשמעו אבטחה ,היא הגנה על אזור, אדם או מערכת מפני סכנה. אבטחה נעשית בהקשרים מגוונים: ולעניין...בטחון המטוסים הישראלים בעולם ובארץ בכל הטיסות הממריאות והנוחתות נחשבים יחודיים(וקשה לי למדוד מה זה הכי טוב בתחום כזה) מאחר ושיטת הטיפול בנוסעים,במטוס ובמטען העולה עליו על כל צורתיו ,אין שני לה בעולם מבחינת השיטה וכיסוי דרכי הפעולה. במרבית המדינות ושדות התעופה מבצעים תהליכי בטחון שבדר"כ מטרתם המרכזית הרתעה והשיטה הישראלית שיש בה כמובן הרתעה עיקרה איתור אמיתי של הסיכונים וטיפול בהם. ולגבי ההחלטה האם לטוס בא"ע....תחליטו לבד!
ניב | 17.03.14
27.
מטוסי אלעל לא היו טסים לתוך התאומים
נכון - אלעל לא ברמה של חברות התעופה המובילות, אך לטעון שעדיף לטוס בחברה לא מאוימת זו כסילות . החברות שטסו לתוך התאומים והפנטגון לא היו מאוימות. זה עזר לנוסעים? מישהו יכול לתארלעצמו שאפשר לחטוף מטוס של אלעל עם סכינים יפניות? מחבלים מחפשים את המטרה הקלה, לא הקשה. עדיף לטוס במטרה הקשה.
ישראלי | 17.03.14
22.
לכל הבכיינים
הבנתי שעכשיו זה באופנה לבכות ולהתלונן- והאמת הכואבת מעולם לא הפריע לכם. כן אל-על חברה יקרה יותר ממתחרותיה הבינלאומיות. לעיתים יקרה משמעותית ולעיתים בדולרים בודדים. נכון, המטוסים גם של אל-על לא הכי חדישים (גם החדשים הם בעצם משופצים). אבל הם מפצים על זה בתחזוקה טובה מאוד בסטנדרטים בינלאומיים. ראינו את ההפיכה בתאילנד לפני כמה שנים. הישראלים שהיו תקועים שם חולצו אך ורק ע"י אל-על. החברות הזרות לא נחתו בתאילנד ולא עניין אותם כלום. אז כן, אל על חברה מפסידה. אבל איך אפשר להרוויח כשחברות התעופה הגדולות לא מוכנות לשתף איתך פעולה ואתה חברה של 50 מטוסים בלחץ? והסיבה היחידה לאי שיתוף הפעולה היא דגך ישראל על הזנב. שלא תשלו את עצמכם. נשאלת השאלה האם חברת תעופה אזרחית ישראלית היא דבר אסטרטגי שיש על אזרחי ישראל לממן או שמא אין צורך בה. תארו לכם, חבריי הנהנתנים שיבוא יום ובו יחל חרם תעופה על ישראל. תיהיה בטוחים ששום חברה תעופה בינ"ל לא תקריב דולר אחד מרווחיה בשביל להטיס ישראלים. ולכן עצתי לכם, תפסיקו להתבכיין. לא תחרותיים מספיק? תטוסו בדלתא ואל תעשו טובות.
אמיר | 17.03.14
7.
אלעל מנסה בכל הכח לשמר את ההרתעה
רק פחד ובהלה. מטוסים ענתיקות. תקלות טכניות כמעט כל שבוע. מחירים בשמיים. ומעבר לכל - מטוס אלעל עם כל אמצעי הבטיחות המתקדמים מהווה מטרה. כפי שהתייחס מגיב מספר 1 - שדרות העיר הבטוחה בעולם בשכות ממד"ים וכיפת ברזל. אל תסעו באלעל. תנו לה ליפול. אז יבוא בעלים אחר בלי הסכמי עבודה מטורפים. המטוסים לא ילכו. ילך הבזבוז
מוריס | 17.03.14
3.
אל על - החברה הכי פחות בטוחה
אל על היא המטרה מספר אחת בעולם עדיף לטוס בחברת תעופה שאף אחד לא מנסה להפיל ועם מעט אמצעי בטיחות מאשר לטוס באל על כל מחבל בעולם חולם על חטיפה או פיגוע בה. אגב, מבחינת אמינות, אלעל נמצאת בסוף הרשימה עם מטוסים ישנים ומתפרקים, ובגלל שישראל מוקפת אובים וכל טיסה ארוכה יותר. מסוכן מאד לטוס עם אלעל
דן | 17.03.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת