אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מובילאיי יוצאת להנפקת ענק לפי שווי של 2.8 מיליארד דולר

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
למספר 4 - אתה ממש טועה ומטעה
אם אתה באמת חושב שאפליקציה שנימצאת על מכשיר סלולארי יכולה לבצע את האלגוריתמים של מובילאיי מריצים אז אתה כנראה חסר הבנה בכנוגע לראייה ממוחשבת. העובדה היא שזיהוי מרחק לעצמים והשתנות המרחק מתמונות המגיעות ממקור בודד כלומר מצלמה יחידה הוא אחד הקשיים הגדולים והעובדה היא שלמובילאיי אין הרבה מתחרים בתחום (המתחרים שישנם כולם מתבססים על טכנולוגיות מכ"ם ולכן לא יכולים לשלב פעולות נוספות של עיבוד תמונה כגון סטייה מנתיב,זיהוי תמרורים,זיהוי רמזורים וכו'). הכח של מובילאיי נעוץ בעוב מייצרים את החומרה בעצמם ומדובר בצ'יפ בעל כ-10 ליבות מהן חמש ליבות גרפיות שפותחו במיוחד במובילאיי, לא ממש יכולת החישוב של הגלאקסי S4 שלך.. כדי לזהות שינוי במהירות של עצמים אתה צריך גם לבצע את הפעולות מהר מאד וזה גם משהו שהמכשיר הסלולארי לא יכול לבצע. מה עוד שהסוללה של המכשיר לא תעמוד בפעולות הנ"ל...גם לא תוך כדי טעינה רצופה. דבר שני כמו שמגיב מספר 7 אמר כבר, מדובר ביכולות שהציפייה שיהפכו להיות תקן בעולם הרכב בדיוק כמו ABS שגם התחיל כפיצ'ר ברכבי יוקרה והיום נמצא כתקן בסיסי לחלוטין.
אורי | 25.03.14
7.
ל 4, אתה לא חושב רחוק
אתה צודק, רמת הטכנולוגיה היא לחומרה למטוסים או רכבי חלל אם תרצה אבל אתה מפספס את הפואנטה, האתרעה היא רק היכולת המינימלית כבר בעוד שנתיים תהיה בלימת חירום אוטומטית לכל רכב שמכבד את עצמו, הרגולטור ידרוש אחוז זיהוי וודאות עצום, האפליקציה לא עונה על כך בעתיד הלא רחוק כשהמכונית תנהג במקומך, האם תרצה שאפליקציית סמארטפון ממוצע תשתלט על הרכב?
יוסי | 24.03.14
5.
סתם יקר
עוד מעט זה יהיה באפליקציה פשוטה בסמארטפונים . זה כבר קיים אבל בקטן . אין טעם להשקיע הון בחיישן רוורס ששמו אותו מקדימה . זה גם יהיה משולב במערכת המולטימדיה של הרכב שגם ככה יש בו gps ויותר משוכלל פי 100 . למער' מולטימדיה מחוברת כבר מצלמת רוורס אז יחברו לה עוד עינית מצלמה עם חיישן לטווח רחוק יותר. תמתינו בסבלנות.
DADO | 24.03.14
3.
להעסיק בפיתוח 200 איש בי-ם זה יפה, אבל מה עם ייצור וייצוא הרכיבים
בעוד פיתוח מעסיק 200 יחידי סגולה, ייצור רכיבים, ייצואם ושיווקם מעסיק בד"כ פי 3-4 ישירות או בעקיפין, מעסיק מהנדסים זוטרים, אנשי שיווק כלכלנים, עמילי מכס, מחסנאים משנעים, נמלים ממעמד הביניים במשרות יציבות וארוכות טווח ותורם לכלכלה הישראלית לטווח הארוך. האם אפשר שחלק מהייצור ייעשה בישראל כגיבוי לייצור בשווקי היעד של צפון אמריקה, אירופה ואסיה?
אסף | 24.03.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת