אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחירי הסלולר ממשיכים לרדת: גולן טלקום מציעה חבילה ללא הגבלה ב-35 שקל לחודש

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
מסתמן שגולן טלקום תהיה הראשונה שתימכר/תקרוס בשוק הסלולר הישראלי
כדאי שנתרגל: כל מבצע של אחד המפעילים בשוק הסלולרי יוביל מחדש לגל של הערכות לגבי עתידו של הענף ויציף מחדש את השאלה - עד מתי השוק יוכל להמשיך ולפעול במחירים כה נמוכים.גולן טלקום השיקה אתמול מבצע אגרסיבי למכירת חבילת סלולר תמורת 35 שקל לחודש (עם 1 ג'יגה בלבד לגלישה). המבצע של גולן יצא לדרך במקביל למבצע של יופון שמוכרת חבילת גלישה ב-48 שקל.גם 012 מובייל, רמי לוי סלולר והוט מובייל מציעות חבילות שעולות כ-50 שקל ולפעמים פחות. עבור הצרכנים מדובר בחגיגה, אבל מבחינת התעשייה מדובר באסון. השחקנים הוותיקים מצליחים להרוויח גם במצב הנוכחי, אבל החברות החדשות מפסידות כיום הרבה כסף.עם או בלי קשר למבצע של גולן טלקום, בשוק ההון נשמעות בחודשים האחרונים ספקולציות רבות לגבי העתיד של שוק הסלולר ,איחוד רשתות בין המפעילים היא הדרך לשימור רמת התחרות בשוק הסלולרי, ולהימנע ממיזוגים. השאלה היא כמה רשתות הם יאפשרו לאחד, והאם בישראל יהיו 2 או 3 רשתות סלולריות, שישרתו חמישה מפעילים שקיימים היום.מבין כל השחקנים, גולן טלקום היא הפגיעה ביותר ולכן כל הספקולציות הן שהיא הראשונה שתרים דגל לבן. גולן עשויה להימכר לאחד המתחרים שלה או לרכוש חברה אחרת.זו הסיבה שמיכאל גולן אמר לשר התקשורת שאם הוא לא יאשר מודל של 2 רשתות, ויילך על 3 רשתות סלולריות לכל השוק, המשמעות תהיה העלאת מחירים בסלולר ,במצב של 3 רשתות, גולן טלקום תצטרך לחבור לאחד השחקנים - פלאפון או סלקום להקמת רשת דור רביעי. זה אומר שהיא תצטרך להשקיע הרבה יותר כסף מאשר במצב של 2 רשתות, וכדי לממן זאת היא ויתר השחקנים יצטרכו להעלות מחירים. אפשר לשער שגולן אומר את הדברים מתוך מצוקה...והמבצעים מעידים על מצוקה זו ...תרתי משמע.
אסי | 01.04.14
28.
עם בעיות בשרות הבסיסי בקו גולן לא ניתן להמשיך ולהישאר בגולן
לא עזרו כל ההסברים של התמיכה, עם כל מיני "תרגילים" "לחנך" את ה sim לעבוד עם רשת גולן. ..)) אני כל הזמן סופג ניתוקי שיחות שלאחריהן הטלפון אינו זמין ואינו יכול לחייג, עד שמבצעים לו איתחול. כן, אתר האינטרנט של גולן הוא עם יכולות השירות העצמי אבל עם כאלה בעיות בשירות הבסיסי, אני לא ניתן להמשיך ולהישאר כנראה איתם.
לקוח סובל | 31.03.14
24.
עבודה בעינים
הציבור לא מבין את הענין ,מעבר לתרגיל הסחיטה האלגנטי של 49 ש"ח מחולק ל8 חודשים של התחייבות גולן=6+35=41 לעומת 59 -41=18 ש"ח ,הרי מי שיעבור מלקוחות קימים יהיו אלו שאין להם סמארט או גולשים כלום ומדברים מעט,כך שלא תהיה עלות לגולן,ולצרכנים הכבדים הם ילכו על מסלול 59 כולל שיחות חו"ל וכולל MMS. ולענין "גולן" אין להם עלויות כמו החברות האחות והם לא עונים לצרכי לקוח אני למשל פניתי אליהם 8 פעמים בסוגית מסוימת שהבטיחו לי ואח"כ מתכחשים וחודשים דוחים את המענה לסוגיה כולל תשובות כגון עוד יומים יחזרו אליך וזה כמובן לא קורה ,ובכל זאת איני עובר כי תואם לי העיסקה והמענה הבסיסי רק הבסיסי לצרכי ,ויש גם עיסקאות דומות במחיר :רמי לוי,ויו-פון בהפרש זעום תלוי איזה נתונים מושווים . לפעמים למרות דעתי גם מעבר חברה יש בו עלות סים וטירחה שלא תמיד מצדיקה את המאמץ,למרות הכל. וגם מיכאל גולן תמיד טען שהוא נותן את אותו דבר ללקוח חדש וללקוח קיים והנה יצא שקר וסחטנות זולה של 49 ש"ח דמי לא יחרץ
לקוח | 31.03.14
23.
ל-19 - הלווווו......אנחנו ב2014 וראויים לקו סלולרי עם תשתיות וקליטה מעוולה .
אתה מנסה לומר שניזכר בימי 1998 כאן ונחזור לימים בהם הקו של סלקום היה מתנתק בכל מקום ? לימים שלסלקום לא היתה פריסת תשתיות ברחבי הארץ ? למה צריך לחזור לימים אלו ? בכדי " לפטם" טייקון מיכאל גולן שמחליט "להתעלם" מפריסת תשתיות לגולן טלקום כשנתיים כאן ? למה מנויים גם תמורת 10 שח לחבילה לא ראויים לקו עם קליטה ? למה גולן לא מצהיר שהקו שלו למעשה וירטואלי -הזוי...של סלקום ? למה מיכאל גולן חושב שהציבור בישראל פראייר ? בגלל שלא מתנייד בהמוניו לגולן ? מתגלה שהציבור לא מתנייד לגולן בגלל שהוא לא פראייר בעידן שבו לרובנו יש סמארטפונים וטאבלטים איכות הקליטה והגלישה מהווה את העיקר בעת בחירת חברת סלולר.
מונטי | 31.03.14
19.
זה רק אסטרגדיה
בוקר טוב . לכל האנשים שמדברים על הניתוקים והגלישה אל תשכחו שגם סלקום בתחילת דרכה כולם צחקו על הקליטה שלהם היום הם מובילים את השוק.ולכתב הנחמד שלא מבין את האסטרגיה של גולן,אז כך החבילה היא רק של 1 גיגה שזה היום לא מספיק לכלום,אז אנשים מתחברים לחבילה מאוד זולה ותוך מפר חודשים עוברים לחבילה של 6 גיגה ב60 ש"ח
רועי.ל | 31.03.14
16.
לכל אלו שחושדים בתגובה שלי (1)
להגיד לי "קשקוש" זה קשקוש בעצמו. לא הגבתי בשם כולם, הגבתי על שלי. זה מה קשקוש פה? אתם טוענים שאני לא חוויתי בעיות קליטה? ומה עם כל אלו שעשו לי +1? ואיך בדיוק אני בעל אינטרסים אם לא המלצתי על אף חברה אחרת? אני לא "פרייאר" - אני לא אשלם שקל על שירות שלא טוב לי. ולא מעניין אותי אם הוא שה מהפכה או לא. אני מכבד אותו על מה שעשה, אבל אין לי עניין לשלם על שירות לא יציב. ובאמת, אולי כדאי שיבדוק את מי שמספק לו רשת תקשורת, אני לא אתפלא אם עושים לו בעיות בכוונה.
לקוח לשעבר | 30.03.14
15.
אחלה מחיר, רק חבל שהרשת על הפנים
בתור אחד שנתן כבוד לגולן על הורדת המחירים, העדפתי לעבור לרשת שלהם למרות שהיא הייתה יקרה יותר משאר הרשתות. לצערי לאחר 4 חודשים עם אינסוף ניתוקים, אינטרנט שבקשוי זז, חיובי סרק, ושירות לקוחות מזעזע שרק חיפש להאשים אותי בטעויות שלהם (רק אחרי שבועות והמון שיחות הם הודו בטעויות שלהם ובכלל בבלאגן תמידי בחשבוניות), נאלצתי לעבור לחברה מתחרה. היה לי קשה להאמין שבכל כך מעט זמן בגולן יהיו לי כל כך הרבה בעיות, אבל כנראה זה מה שקורה כשמשקיעים רק במחירים, ולא בשום דבר אחר. מעדיף להשקיע עוד כמה שקלים וללכת לחברה קטנה אחרת שבאמת עובדת.
לקוח מאוכזב | 30.03.14
13.
מאוד מרוצה מגולן טלקום
יש לי חבילת תקשורת קטנה בגולן טלקום לילדה שלי ואנחנו מאוד מרוצים מכל הבחינות. לילדה השניה שלי עשיתי חבילה ב 012 הכל עובד סבבה כל עוד לא צריך את השירות שלהם, אי אפשר להשיג אותם בטלפון. לי יש טלפון+חבילה מהעבודה באורנג' והתקשורת לא יותר טובה ממה שיש לבנות שלי. הייתי מעביר לגולן אם זה היה תלוי בי
דניאל א. | 30.03.14
11.
ל-7 - היום בכל חברות הסלולר המחירים זולים - קליטה בקו זאת תמורה בסיסית שמיכאל גולן חייב לספק
מדוע צריך להיות "שפני נסיון" עם קו ללא קליטה בעידן 2014 ? מדוע צריך לשלם לחברה שמזלזלת בלקוחותיה הוותיקים ומפלה אותם במבצעים? למה צריך לשלם בשביל לעבור למבצעים בגולן על אף היותי לקוח ותיק ? למה אני צריך לשלם 35 שח מראש לחודש הבא בטרם קיבלתי תמורה לחבילה ? מי קבע שאנחנו פראיירים מלידה ? מיכאל גולן עושה מאיתנו המנויים פראיירים - פשוט בזיון .
יחזקאל | 30.03.14
10.
כשחמדנות ונכלוליות משתלבות ביחד - בסוף מיכאל גולן יפסיד - חבל.
חבל שמר מיכאל גולן בוחר לבזבז את הקרדיט הציבורי שלו על הבטחות שווא.הגעתי לגולן טלקום מהלקוחות הראשונים ועכשיו אני מחפש לעזוב הכל עבד יפה כמה חודשים עד שהתחילו לפרק אתרי סלולר פעילים שלהם בכדי לחסוך בדמי דכ"ד כפי שקראנו. ברשת שלהם אין לי יותר קליטה בבית (לב גוש דן). נקודה. אני לא צריך שירות לקוחות אף פעם אם השירות הסלולרי עובד, אבל מסתבר שבכל מקרה בגולן אין שרות לקוחות. אני לא מבין למה בכלל הם מחזיקים נציגים, תקליט אוטומטי היה יכול לעשות את זה יותר טוב ועוד יותר בזול. אני חושב שגולן עושה את הכסף שלה מלמכור כרטיסי סים ב 50 שקל לאנשים שמתחברים ומתנתקים כשהם מגלים שזה לא עובד. 50 שקל * 300 אלף לקוחות שהוא טוען שיש לו זה כבר 15 מיליון שקל של רווח נקי ליד. למי שלא יודע כרטיסי סים עולים אולי 10 סנט בהיקפים האלה. חבל כי חשבתי שבאמת אפשר לקחת מחיר נורמלי ולספק שירות סביר . חבל שמר מיכאל גולן בוחר לבזבז את הקרדיט הציבורי שלו על הבטחות שווא. לא היה קורה כלום אם הוא היה אומר ללקוחות תשמעו אני לא יכול לספק את השירות כרגע אל תתחברו אליי. אבל מה קורה שחמדנות ונכלוליות משתלבות ביחד - בסוף הוא יפסיד וחבל.
NLOאליה קפיטולינה | 30.03.14
5.
גולן ? לא תודה - איכות על הפנים
מצטער, אבל אני מצפה מחברת טלפונים סלולרית בשנת 2014 שתספק שירות בכל מקום ובכל תנאי - באמצע גוש דן !!! לפני כחודש עברנו אל חברה סלולרית "ותיקה" (הצבע לא משנה...) - ומעט יקרה מגולן לאחר מספר רב של אכזבות: מתקשרים למספר של גולן והוא לא זמין. מתקשרים למספר של חברה "ותיקה" (ושוב הצבע לא משנה...) - ומייד עונים לך. שני המספרים היו שייכים לאשתי וביתי, שעמדו זו ליד זו במרכז תל אביב. לאחר שהתופעה חזרה על עצמה, ולאחר שהתברר לי שזאת לא בעייה ספציפית של משפחתי, הודתי למר גולן על מאמציו הכנים ונפרדנו ממנו. בכל מקרה, אני מקווה שהשירות שלו ישתפר, ואז אשמח לשקול חזרה לחיק חברת.
שמואל | 30.03.14
4.
שימו לב לקוחות Iphone בגרסה 7.1 ומעלה. אין תמיכה בנקודת גישה אישית בגולן טלקום
לאחר שיחה עם אנשי התמיכה של גולן, התברר כי אינם תומכים בנקודת גישה אישית ללקוחות אייפון ששדרגו לגרסה 7.1. המשמעות אי אפשר לגלוש ממחשב או אייפד/טאבלט דרך הטלפון. מספר פניות אליהם הניבו תשובה תתאזר בסבלונת עובדים על הבעיה. בתכלס לא פתרו. כלומר כל חבילת הגלישה הגדולה שלהם לא שווה הרבה...
רון | 30.03.14
3.
חבל שחורגים מהמדניות לא להפלות לקוחות קיימים
חבל שהמבצע הזה לא חל בחינם גם על לקוחות קיימים. בתור לקוח על 4 קוים, אני בחרתי להשאר בגולן גם כשהמתחרים יצאו במבצעים זולים יותר וזאת מתןך רצון לתמוך במי שהוביל את ירידת המחיר בשוק. מצפה מגולן לא להפלות לקוחות קיימים במבצעים. לצערי אני צריך לאשר את מה שמגיב 1 אומר - אני חווה כמות גדולה מאד של ניתוקים מהרשת - פשוט אי אפשר להוציא או לקבל שיחות ונדרש לעבור למצב טיסה ולחזור כדי להתחבר בחזרה לרשת. גם האינטרנט לא נגיש לעיתים קרובות מאד. אם לא יהיה שיפור משמעותי אני אאלץ לעבור למתחרים, ולא בשמחה
לקוח מתוסכל | 30.03.14
1.
יש לי הרבה כבוד לגולן טלקום
על המהפכה שהם חוללו. הבעיה היא שהרשת שלהם ממש לא טובה. הודעות לא מגיעות בזמן וקליטה ירודה. אני לא יודע אם ספקי הרשת שלהם (סלקום?) עושים להם בכוונה, אבל זה ממש הבריח אותי לספקית זולה אחרת (שאת שמה לא אגיד כי אני לא רוצה לפרסם. רק אומר שזו לא סלקום, אורנג' או פלאפון).
לקוח לשעבר | 30.03.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת